Bitte ein Beat! bestaat 2 jaar en zal dit op 18 oktober 2002 vieren in het vernieuwde Locomotion! Het beloofd echt een spektakel te worden maar we verklappen nog niet alles.....
We hebben in het vernieuwde Locomotion de beschikking over 2 zalen en deze zullen we geheel gaan invullen........Wie er komen ? STAY TUNED!
Daarnaast beginnen we om 22:00 uur voor de VIPs met Champagne. Om 22:45 uur begint het Vuurwerk dat in de wijde omtrek van Zoetermeer te zien zal zijn. Om 23:00 uur gaan de deuren open voor de rest van de bezoekers!
De gehele avond staat in het teken van Celebration en hiervoor zullen we spectaculair en natuurlijk feestelijk met het decor omgaan. De dresscode is WHITE (to absorb the Colors).
Let wel: Hou je aan de dresscode want special voor dit evenement komt MTV The Deejays alles opnemen..... Een feestje om niet te missen en waarbij je jezelf ook nog achteraf op TV kunt zien.
De eerste set begint meteen om 23:00 uur!!!! in de nieuwe zaal van Locomotion en NATUURLIJK gaan we tevens onze 5 CD release VIEREN!!! Wie die gaat mixen....en welke line up we hebben staat hieronder!
Reunion (Plaza Area)
Tillmann Uhrmacher
Pulsedriver
Greencourt
Essential DJ Team
Cosmic Gate
Release (Festival Area)
Kai TracidDumonde (JamX & DeLeon)
Deaz D & Charly Lownoise
DJ Isaac
Deepack
---
Kaartjes zijn nu te bestellen!!!
Wie van de Fok!kers gaan naar Bitte Celebration?? Ik wel..
Is echt een super feest! --> Vette line-up!!
-edit: line-up is aangepast ivm een wijziging.-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 18-09-2002 22:33]
weer een beetje...mja..commercieel feessie, zoals er wel meer zijn
best aardige dj's enzo hoor...maar niet iets spetterends, voor mij persoonlijk dan
Ramon zeker weer een plaatje draaien en Dennis zowiezo nog steeds ieder weekend aanwezig daar?
Jah idd Commercieel mja.. Het is niet zo'n heel groot feest dus wel wat rustiger als een Sensation bijvoorbeeld..
Maar de muziek is ook wat meer Duits.. als je begrijpt wat ik bedoel!
Ik ben er uiteraard.. Maja, ik moet dan ook werken
Dennis draait trouwens nu nog wel in loco elke week maar stopt daar binnenkort mee - http://www.deazd.nl/
quote:Dennis nog 2 weken, dan is hij resident-af.
Op dinsdag 13 augustus 2002 13:16 schreef X-Ray het volgende:
Ach jee. De loco-connectie.Ramon zeker weer een plaatje draaien en Dennis zowiezo nog steeds ieder weekend aanwezig daar?
Maar BeB Celebration wordt absoluut een leuk feest, twee zalen in de verbouwde Locomotion, met de absolute top qua (hard)trance uit duitsland!
Ik ben zeker van de partij namelijk..
(al is dat niet zo verrassend )
Eindelijk een leuk feessie in Zoetermeer waar ik OP DE FIETS heen kan!
quote:Eindelijk? Je hebt al een hele reeks Bitte ein Beat!s gemist in Zoetermeer!
Op zaterdag 14 september 2002 09:51 schreef pebbje het volgende:
Eindelijk een leuk feessie in Zoetermeer waar ik OP DE FIETS heen kan!
quote:Lieve schat, die feessies was ik er altijd al bij, maar toen woonde ik nog in Den Haag
Op zaterdag 14 september 2002 17:31 schreef Jape het volgende:[..]
Eindelijk? Je hebt al een hele reeks Bitte ein Beat!s gemist in Zoetermeer!
quote:Ahaaaa.. maar DAT viel niet op te maken uit je post
Op zondag 15 september 2002 02:02 schreef pebbje het volgende:[..]
Lieve schat, die feessies was ik er altijd al bij, maar toen woonde ik nog in Den Haag
quote:Als we op de fiets gaan, kunnen we na zonsopgang pas weer terug, want het licht van m'n fiets doet het nog steeds niet...
Op zaterdag 14 september 2002 09:51 schreef pebbje het volgende:
Ik heb de kaartjes al klaar liggen!Eindelijk een leuk feessie in Zoetermeer waar ik OP DE FIETS heen kan!
quote:Anders ga je toch gewoon bij peb achterop?
Op maandag 16 september 2002 15:47 schreef AirwiN het volgende:[..]
Als we op de fiets gaan, kunnen we na zonsopgang pas weer terug, want het licht van m'n fiets doet het nog steeds niet...
quote:Oeh, heb je nog meer van die goede ideeën?
Op woensdag 18 september 2002 22:29 schreef Atreidez het volgende:[..]
Anders ga je toch gewoon bij peb achterop?
groetjes
Martine
quote:Lieve Martine, check de site nog eens
Op vrijdag 20 september 2002 10:27 schreef Martine_22 het volgende:
Beetje ver weg, maar deze feestjes zijn over het algemeen zwaar vet !
Maar toch klopt deze post niet Dragonyth!!! Jij schrijft dat dumonde draait maar volgens de officiele website van bitte ein beat draait kay tracid gewoon! Ik neem aan dat het wel hierop zou staan als het waar is wat je zegtgroetjes
Martine
quote:Haha, bijdehand hoor Jaap
Op woensdag 25 september 2002 12:10 schreef Atreidez het volgende:Lieve Martine, check de site nog eens
Ik heb de voorkeur voor Dumonde, mede door hun optreden op Mystery Land. Lekkere stevige beuktrance maar niet te overdreven zodat het toch nog lekkere dancemuziek is en niet teveel naar de hardere hardhouse kant trekt
quote:Je kent me toch
Op woensdag 25 september 2002 16:20 schreef Jape het volgende:[..]
Haha, bijdehand hoor Jaap
quote:Waar ik was? Waar waren jullie! Ik heb ie-de-reen gemist, alleen Marielle zag ik even, dat was alles.. wel jammer man!
Op donderdag 26 september 2002 11:38 schreef Atreidez het volgende:[..]
Je kent me toch
En waar was je trouwens op Qlimax, heb je niet gezien terwijl ik dacht dat je zou komen!
En Dumonde ipv Kai Tracid.. zeker geen verslechtering natuurlijk, allebei DE duitse top... en qua producties ben ik zeker een fan van Dumonde, dus tja...
quote:hmmm geknald?
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:35 schreef Rex_Mundi het volgende:
Ja nog ff en dan kunnen we weer knallen !!!!
hoe was het?
Ik kon niet want de kaarten waren op
En op t laatste de knaller met Deepack, die gasten gooide echt die tent los.. Goed draaien is 1, maar met die show van Mars-L erbij is t een complete act gewoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |