Allereerst gefeliciteerd met je huisje. Ik moest onlangs ook meteen huur betalen maar huurtoeslag kun je terugkrijgen met terugwerkende kracht.quote:Nu is mijn vraag moet ik gelijk huur betalen?
Gezien mijn huurtoeslag pas kan worden aangevraagd als huurdatum bekend is..
Van je inkomen. Of gaat dat elke maand op?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:53 schreef Klatjeblei het volgende:
Sparen waarvan? Heb ik niks aan die Lienekien
Google is your friendquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:00 schreef Klatjeblei het volgende:
Hard werken full time? Ik bn 22 wat is mn uurloon n maandloon minimaal? 5 dagen 8 uur
Domme vraag wellicht, maar waarom vraag je dat niet aan het UWV / uitzendbureau maar aan onsquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:39 schreef Klatjeblei het volgende:
Meer werken. Heb net me rijbewijs en zou best paketten willen rijden voor tpg ofzo op zatrdag. Of full time koerieren... is daar veel werk in?
Je mag alles vragen, maar sommige dingen kun je zinvoller ergens anders vragenquote:
Jawel er is nog yoghurt schatquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze mag ik jou best vragen of wij nog yoghurt in de koelkast hebben, maar dat is ook vrij zinloos
En jij denkt dat je zomaar pakketjes mag bezorgen voor postnl?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:39 schreef Klatjeblei het volgende:
Meer werken. Heb net me rijbewijs en zou best paketten willen rijden voor tpg ofzo op zatrdag. Of full time koerieren... is daar veel werk in?
Bij TNT kan het zomaar een paar maanden duren voor ze daar om vragenquote:Op maandag 13 augustus 2012 08:39 schreef gridjuh het volgende:
[..]
En jij denkt dat je zomaar pakketjes mag bezorgen voor postnl?
Daar heb je echt een VOG voor nodig, ik denk niet echt dat je die krijgt, aangezien je met justitie in aanraking bent gekomen...
Slechte jeugd, sociale stoornis dmv een stickertje, je kent het wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waarom krijgt een crimineel een wajong uitkering?
Geen wonder dat het systeem zo verrot is.
744 + toeslagen zal ongetwijfeld 940 maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:41 schreef Leandra het volgende:
Hoeveel is je inkomen nou? 940 of 744?
Ik weet niet hoe jij er bij komt dat die 8 euro netto zou zijn, maar als jij dat zeker weet....quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:10 schreef Klatjeblei het volgende:
die 8 euro is toch netto wat zou er dan nog afmoeten?
Ja maar de bijwerkingen ervan zorgen hiervoor. Alle emoties worden afgevlakt en je trekt je terug.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:13 schreef rgras het volgende:
En waar moet ik dan aan denken? Zijn er geen medicijnen die ervoor zorgen dat jij jezelf onder controle houdt?
Leandra wil je zo vriendelijk zijn je opmerking toe te lichten?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij er bij komt dat die 8 euro netto zou zijn, maar als jij dat zeker weet....
Maar zo te zien denk je ook dat een maand 4 weken heeft... bereid je maar vast voor op wat tegenvallers.
Ik weet niet waarom je denkt dat je ¤ 8,= netto per uur gaat verdienen, maar het WML (Wettelijk MinimumLoon) voor een 22-jarige is minder dan ¤ 8 bruto per uur (Als 38 uur het standaard aantal uur een full-time functie bij dat bedrijf dan zou het WML voor een 22-jarige ¤ 7,52 per uur zijn).quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:19 schreef Klatjeblei het volgende:
Leandra wil je zo vriendelijk zijn je opmerking toe te lichten?
Welke tegevallers?
Het zit namelijk zo.. ik houd niet zo van verassingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |