Hoezo dat?quote:
Overhyped?quote:
yep, dat plus een mainstream-casual sausje eroverheen, helaasquote:
Het is dan ook van Kalypso.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef cherrycoke het volgende:
http://store.steampowered.com/app/205590/
ik houd wel van turn based strategy games denk aan civ 5 shogun total war etc, maar dit Legends of Pegasus is shit. als iemand je aanvalt moet je +- een half uur vliegen om er naar toe te gaan en als je dan af geknald bent, mag je volgende vliegtuigje erop af sturen.
als alles is afgeschoten kan je je turn niet meer afmaken en zit je dus gewoon hartstikke vast. meerdere vastlopers en crashes gehad.
compleet bagger, duurt allemaal veel te lang. en de ui is veelste lastig was meer bezig de lompe en houterige ui uit te vogelen dan het spel te spelen.
dikke uninstal voor mij. als je aanvalt is je ui ook weg, je kan dan niks meer bouwen alleen klikken en als al je vliegtuigjes zijn af geknald ben je dus de lul en zit je gewoon muurvast als je "auto solve" doet als er een vijandelijk vliegtuigje met een "stargate" komt, gebeurt er gewoon niks. dus vliegtuigjes klikken wat ook erg onhandig is. nou woehoe dikke pret, niet dus. 2/10
het is gewoon ontzettend bugged, het is alsof het nog in alpha phase isquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef cherrycoke het volgende:
ik houd wel van turn based strategy games denk aan civ 5 shogun total war etc, maar dit Legends of Pegasus is shit. als iemand je aanvalt moet je +- een half uur vliegen om er naar toe te gaan en als je dan af geknald bent, mag je volgende vliegtuigje erop af sturen.
als alles is afgeschoten kan je je turn niet meer afmaken en zit je dus gewoon hartstikke vast. meerdere vastlopers en crashes gehad.
compleet bagger, duurt allemaal veel te lang. en de ui is veelste lastig was meer bezig de lompe en houterige ui uit te vogelen dan het spel te spelen.
dikke uninstal voor mij. als je aanvalt is je ui ook weg, je kan dan niks meer bouwen alleen klikken en als al je vliegtuigjes zijn af geknald ben je dus de lul en zit je gewoon muurvast als je "auto solve" doet als er een vijandelijk vliegtuigje met een "stargate" komt, gebeurt er gewoon niks. dus vliegtuigjes klikken wat ook erg onhandig is. nou woehoe dikke pret, niet dus. 2/10
ik snap ook niet met een wat hun noemen "groot universum" dat een AI vijand je al binnen 5 beurten vindquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:18 schreef leeell het volgende:
[..]
het is gewoon ontzettend bugged, het is alsof het nog in alpha phase is
had wel wat kunnen worden , spaceship editor enzo zat wel goed in elkaar
maarja
beter gewoon GalCivII kopen
vreemd ja, toch had het potentieel veel potentie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik snap ook niet met een wat hun noemen "groot universum" dat een AI vijand je al binnen 5 beurten vind
Lijkt wel op Homeworld (trologi)quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef cherrycoke het volgende:
Idd Deuk Neukem zuigt big timequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Marsenal het volgende:
Duke Nukem Forever.
Ik wist het van tevoren al, dat het ging tegenvallen, maar kon na al die jaren niet wachten, en heb er de volle mep voor betaald. Nu ligt hij ergens in een 2ehands bak te wachten op de volgende arme ziel met een moment van verstandsverbijstering.
Ik hoopte op een betere versie van D2. Wat ik daarintegen kreeg, was een action-adventure versie van WoW met alle dingen die D2 goed maakte, eruit gesloopt.quote:
eensquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef RTB het volgende:
[..]
Ik hoopte op een betere versie van D2. Wat ik daarintegen kreeg, was een action-adventure versie van WoW met alle dingen die D2 goed maakte, eruit gesloopt.
En Toki Tori, ik vervloek nog steeds de dag dat dat spel is uitgekomen.
is vast een bug, auto resolve doet niks, enkel plaatst jou statisch naast je vijand (bij mij dan ?)quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef cherrycoke het volgende:
Het laatste stukje is een beetje kut getypt
Als al je vliegtuigjes zijn afgeknalt en je zit dan nog steeds in "battle fase" omdat er nog steeds een vijandelijke vliegtuig is. Je ui is gewoon weg in de battle fase. Dat betekent dat je ook je beurt niet meer kan enden. Bagger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |