Die shooters zijn tegenwoordig ook veel te realistischquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:29 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Half-life 2 vond ik ook verschrikkelijk. Heb ik ook halverwege weggesodemieterd. Ik ben niet helemaal objectief als het gaat om shooters.De laatste shooter waar ik me echt goed mee vermaakt heb, was de eerste Unreal Tournament. Dat zegt wel genoeg, denk ik.
Interessante tip maar mijn opmerking blijft staan.. reloaded versie werkt prima, maar het is bezopen dat mijn legit gotye versie voor de kloten niet werkt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:42 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
http://fallout3.nexusmods.com/mods/1086
Vond er ook geen reet aan, inderdaad sloom en log op een of andere manier. Ook te weinig afwisseling in de omgevingen.quote:
Same here. Eerste MMORPG voor mij ooit, maar vond het ook maar saai. Misschien ben ik er te vroeg mee gestopt (dungeons niet eens aan toe gekomen) en moet ik het nog eens een kans geven. Maar tis voor mij wel dé miskoop van 2012 geweest.quote:Op maandag 31 december 2012 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar 1 miskoop eigenlijk dit jaar; Guild Wars 2.
Na aanraden van vrienden aangeschaft, maar vind er geen reet aan. Ziet er prachtig uit, maar het kon me niet boeien. Paar uur gespeeld en uiteindelijk maar gedeïnstalleerd... zonde van het geld.
Waarom niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Miskopen van 2012:
Diablo 3 : uurtje of 6-8 gespeeld tijdens de eerste dagen na release, daarna nooit meer aangeraakt.
Ok, als het was om de vele bugs had ik je aangeraden om het nog een keer te proberen, maar dat zal in dit geval niet helpen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Saai verhaal, saaie gameplay.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |