Ja dat vind ik niet ergquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:07 schreef houdjemond het volgende:
Dat word nog een keer wassen, of extreem schuimen in de regen.
Je moest eens wetenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:15 schreef Geneuzel het volgende:
Haha. Heb je nog meer "avonturen" beleefd nu je alleen thuis bent?
En de wasdroger doet het ook nog??quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:30 schreef JochemP het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Wasmachine en kleding lijken er heelhuids vanaf te zijn gekomen
Ja... voelt ook niet raar van binnenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:13 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
[..]
En de wasdroger doet het ook nog??
is het een condens droger? Zo ja dan ben ik wel erg nieuwsgierig naar het water wat daar in zat/zitquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:11 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ja... voelt ook niet raar van binnen
Ik kan ook al niet meer bellen met mijn afstandsbediening. Iemand een idee???quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:21 schreef JDude het volgende:
TS is nu aan het uitzoeken hoe hij RTL4 moet instellen op de magnetron.![]()
Dat lijkt me niet zo slim. Natte handdoeken of kleding kunnen het alleen maar erger maken, te vochtige was veroorzaakt te vochtige lucht. Daardoor wordt alle stof die in je afvoer zit te nat, waardoor het een (stof)koek gaat vormen, waardoor de werking van bijvoorbeeld de sensoren, beveiligingen en thermostaat verslechtert.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:23 schreef Eelcotje84 het volgende:
Natte handdoeken in je droger laten draaien voor 20 minuten... neemt mooi het wasmiddel op en daarna nakijken. Eventueel met een doekje na gaan.
Ja, want je zou eens natte was in de droger gooien!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:13 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo slim. Natte handdoeken of kleding kunnen het alleen maar erger maken, te vochtige was veroorzaakt te vochtige lucht. Daardoor wordt alle stof die in je afvoer zit te nat, waardoor het een (stof)koek gaat vormen, waardoor de werking van bijvoorbeeld de sensoren, beveiligingen en thermostaat verslechtert.
Als je droger er geen nadelig effect van heeft ondervonden kan je het beter zo laten. Het is maar een klein volume en het is al opgedroogd. Gewoon niks meer aan doen.
Duidelijker dan: drijfnatte handdoeken, dus niet gecentrifugeerd. Natte kleding enz. die wel gecentrifugeerd is komt vanzelf in een droger als je je was met een droger droogt, daar hoef je niks extra voor te doen..quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:17 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja, want je zou eens natte was in de droger gooien!![]()
Wat gooi jij doorgaans in dat apparaat, beschuitjes?
Goed: vochtige handdoeken zoals ze doorgaans uit de wasmachine komen na minimaal een lichte centrifuge. Aangezien het wat makkelijker is om een paar handdoeken nat te maken onder de kraan en uit te wringen gebruikte ik het woord: 'nat'.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:46 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Ik vond de post van Eelcotje84 voor meerdere uitleg vatbaar, niet geheel duidelijk.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:21 schreef JDude het volgende:
TS is nu aan het uitzoeken hoe hij RTL4 moet instellen op de magnetron.
Deze 2 postsquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:17 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja, want je zou eens natte was in de droger gooien!![]()
Wat gooi jij doorgaans in dat apparaat, beschuitjes?
Sterker nog, dat is ook nat. Als het niet nat is hoeft het immers niet in de drogerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Goed: vochtige handdoeken zoals ze doorgaans uit de wasmachine komen na minimaal een lichte centrifuge. Aangezien het wat makkelijker is om een paar handdoeken nat te maken onder de kraan en uit te wringen gebruikte ik het woord: 'nat'.
Je hebt nat en nat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:46 schreef Rio het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is ook nat. Als het niet nat is hoeft het immers niet in de droger
Inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |