Sony Vaio VPC-F23P1Equote:Op maandag 13 augustus 2012 07:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ligt eraan welke laptop je hebt. Post het typenummer eens, en bovenal zou ik het via internet bestellen.
Je moet een nieuw reepje erbij kopen, maar zorg dat hij hetzelfde is.. Het beste is uiteraard identieke reepjes.
Videoediten op een laptopquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:56 schreef Woods het volgende:
Waarom zou 2 gb extra teveel zijn? In de toekomst wil ik wel een beetje video's kunnen editen enz.
Wat ga je video editten en met wat voor soort programma wil je dat gaan doen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:56 schreef Woods het volgende:
Waarom zou 2 gb extra teveel zijn? In de toekomst wil ik wel een beetje video's kunnen editen enz.
Kan prima.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Videoediten op een laptop
Btw het ligt voor een groot deel aan je gpu.
Op een laptopscreen zijn de kleuren nou niet bepaald zuiver.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat ga je video editten en met wat voor soort programma wil je dat gaan doen?
[..]
Kan prima.
Alsof dat op een monitor die je in de winkel koopt wel zo is? Zulke dingen kalibreer je zodat het wel goed is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:04 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Op een laptopscreen zijn de kleuren nou niet bepaald zuiver.
Niet iedereen heeft zon apparaatquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof dat op een monitor die je in de winkel koopt wel zo is? Zulke dingen kalibreer je zodat het wel goed is.
Dat hoeft ook niet met een apparaat als je het niet professioneel hoeft te doen. Je bent immers geen bedrijf en er zijn genoeg gratis programma's te krijgen om dit zelf uit te voeren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:06 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zon apparaat
Dan nog heeft de hoek van het scherm en de kijkhoek invloed.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet met een apparaat als je het niet professioneel hoeft te doen. Je bent immers geen bedrijf en er zijn genoeg gratis programma's te krijgen om dit zelf uit te voeren.
Waar wil je dan mee je video's editten als je op bijna elke monitor last van een kijkhoek hebt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:33 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dan nog heeft de hoek van het scherm en de kijkhoek invloed.
Waarom ga je nog met hem in discussie. Hij snapt er echt geen zak van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar wil je dan mee je video's editten als je op bijna elke monitor last van een kijkhoek hebt?
Trouwens, ik koppel mn laptopz aan op een monitor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom ga je nog met hem in discussie. Hij snapt er echt geen zak van.
Eigenlijk is het te sneu voor woorden ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom ga je nog met hem in discussie. Hij snapt er echt geen zak van.
Niet haten op AppleOcean.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk is het te sneu voor woorden ja.
Nou nou, dat hoeft ook niet hè.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch wel. Een klein irritant jochie zonder verstand van zaken.
Natuurlijk wel. En neem het nou niet voor je leeftijdsgenoten op, beter houdt hij zijn kop als hij er geen bal van af weet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nou nou, dat hoeft ook niet hè.
Hij is even min leeftijdsgenoot van mij als ik van jou, maargoed, we gaan off-topic.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. En neem het nou niet voor je leeftijdsgenoten op, beter houdt hij zijn kop als hij er geen bal van af weet.
Vind ik nog niet eens zo'n slecht idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:04 schreef Xa1pt het volgende:
Misschien een idee om een link naar de Best Buy Guides van Tweakers toe te voegen in de OP?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |