Ik hoop niet dat je mijn reactie serieus nam.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:15 schreef Joachim het volgende:
[..]
En als er geen aanslagen worden gemeld door de media wil dat nog niet zeggen dat ze niet meer gebeuren.
Is het ontbijt inbegrepen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:41 schreef HAL9000S het volgende:
Je bent altijd welkom om bij ons in Al Khidr een nachtje te blijven slapen.
Ook hier is de hoop kennelijk opgegeven. Op de site is inmiddels geen sprake meer van reizen naar Irak.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:25 schreef k_man het volgende:
Zie www.live-travel.com
Zijn gaan zo gauw het weer enigszins veilig is.
Heb gehoord dat het relatief veilig is daar. Wat is er te zien?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:14 schreef Djaser het volgende:
Ik ga misschien over twee maanden. Maar dan wel naar het Kurdische gedeelte.
Noord Korea lijkt me ook helemaal te gek, nog meer dan Iran op het moment. Syrie lijkt me ook top!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:51 schreef k_man het volgende:
Als mijn reisje naar Irak in 2002 was doorgegaan, zou ik nu in alle Axis of Evil landen geweest zijn. Van de beyond-landen mis ik Libië nog.
Waarom malafide?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:47 schreef Duivelskruid het volgende:
Kwam toevallig wat tegen op zoek naar inheemse reizen. Slechts een malafide operator gaat 't aan en beloofd een aardige tour maar is flink aan de prijs. £2,300 grondkosten, en mag je de vluchten en visa er nog bij rekenen en zelf regelen. Desalniettemin lijkt 't mij te gek, maar betrouwbaarheid organisator en prijskaartje is een redelijk vraagteken..
http://www.hinterlandtravel.com/iraq_upcoming.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |