Bindingen:
* Forum ATE
Schoenen:
* Santa Cruz Kinetic Force (worden binnenkort vervangen)
quote:als je een paar keer gesnowboard heb en je wil enkele jaartjes vooruit kunnen dan kan je het beste een boardje kopen van zo rond de 350 a 400 euro (krijg je nooit spijt van, als je een relatief slapep beginners plank koopt, ben je daar heel snel op uitgekeken als je beter gaat snowboarden). Bindingen zijn duur.. denk aan zo'n 180 euro. Schoenen zijn verschrikkelijk belangrijk!!!! goede schoenen heb je vanaf +/- 150 euro.
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:48 schreef Homedisc het volgende:
Wat kost nou eigenlijk een compleet setje(een beetje van goede kwaliteit) ?
Zelf heb ik wel een paar keer ge-snowboard en het is zo verschrikkelijk leuk om te doen.
Als je low budget wil kun je het beste je spullen aan het eind van de zomer (nu dus) kopen, spulletjes van afgelopen seizoen moeten eruit en daar zit dus flinke korting op.
Carl Denig in Amsterdam heeft leuke aanbiedingen op dit moment... boardjes van normaal 400 euro nu rond de 300
Zelfde geldt voor bindingen.
SUc6
quote:Beetje vroeg niet
Op maandag 02 september 2002 13:17 schreef DrPurno het volgende:
Joehoe, de 'R' zit weer in de maand
Moet sowieso nog wachten tot de week voor de kerst. dan ga ik maar ff kijken
Ben namelijk nog op zoek naar Flow FL-11 bindingen ... en misschien heeft iemand ze nog wel ergens in de aanbieding ![]()
OK laat maar zitten ... ff Googlen kan ook natuurlijk
... maar heb op hun site al gelezen dat ze geen Flow bindingen hebben
quote:Misschien een achterhaalde tip, maar probeer de modellen van afgelopen seizoen op de kop te tikken. Vanaf oktober ligt het nieuwe spul weer in de winkel.
Op dinsdag 03 september 2002 11:03 schreef Sietze het volgende:
Waar zit die Carl Denig ergens ???? Ik heb ff gezocht op de CD-foongids maar daar kon ik zo snel niks vinden ...Ben namelijk nog op zoek naar Flow FL-11 bindingen ... en misschien heeft iemand ze nog wel ergens in de aanbieding
OK laat maar zitten ... ff Googlen kan ook natuurlijk
... maar heb op hun site al gelezen dat ze geen Flow bindingen hebben
quote:http://www.ultimate-snowboarding.com/articles/denig.php
Op dinsdag 03 september 2002 16:42 schreef Sietze het volgende:
Ja ik ga ook nu een beetje rondkijken welke tent leuke aanbiedngen heeft ... dus als iemand nog ergens een winkel tegenkomt die de spullen van vorig jaar in de aanbiedng heeft dan hoor ik het graag
Ik zal nog eens een fotootje uploaden. Hoe resize je hier? Is dat met een code?
Als bindingen zou ik graag FLOW's willen (FX-11 ofzo) maar ook in de "uitverkoop"?
quote:Flow's in de uitverkoop...dat gaat niet lukken denk ik...
Op woensdag 11 september 2002 11:05 schreef XL het volgende:
Als bindingen zou ik graag FLOW's willen (FX-11 ofzo) maar ook in de "uitverkoop"?
En anders wordt het toch gewoon de bindingen van de lijn 02/03 kopen
quote:Ze zijn het geld zeker waard!
Op maandag 16 september 2002 13:26 schreef Sietze het volgende:En anders wordt het toch gewoon de bindingen van de lijn 02/03 kopen
quote:ben je zwaarder dan 70 kg en heb je minimaal maatje 44 en wil je allmountain rijden??
Op maandag 16 september 2002 17:01 schreef 0_o het volgende:
Ik wil misschien een Nitro Magnum gaan kopen. Goed board?
quote:Wel meer dan 70 kg. Heb maat 42/43 alleen. Allmountain = kewl
Op maandag 16 september 2002 17:04 schreef Condense het volgende:[..]
ben je zwaarder dan 70 kg en heb je minimaal maatje 44 en wil je allmountain rijden??
hmm, wat denk je dan dat ik voor betaalbaar board moet kopen?
quote:De Nitro Magnum is een geweldig allmountain board, (ik heb er 1) maar gemaakt voor brede voeten dus vandaar de maatje 44. anders heb je er niet zo heel veel aan. Het heeft wel weer vette voordelen wanneer je veel poeder rijdt omdat je board breder is "float" je beter.
Op maandag 16 september 2002 17:06 schreef 0_o het volgende:[..]
Wel meer dan 70 kg. Heb maat 42/43 alleen. Allmountain = kewl
Ik zou em gewoon een x op een baan uittesten (als je in die gelegenheid bent). ze hebben vast nog wel ergens een oud testboardje liggen.
Testen heeft als voordeel dat je weet of het board niet te breed voor je is
quote:Ik zou ook niet voor de Magnum kiezen, tenzij je idd grote voeten hebt. Koop de Storm van Nitro, das een topboardje voor een redelijk betaalbare prijs. Heb hem hiervoor gehad en zeer over te spreken.
Heb nu wat meer pieken en een 'Natural'...
quote:
quote:Idd de Storm is een heel leuk en vooral betaalbaar plankie. Ik ben zowiezo wel te spreken over Nitro, goede ervaringen mee!
Op dinsdag 17 september 2002 10:24 schreef DrPurno het volgende:[..]
Ik zou ook niet voor de Magnum kiezen, tenzij je idd grote voeten hebt. Koop de Storm van Nitro, das een topboardje voor een redelijk betaalbare prijs. Heb hem hiervoor gehad en zeer over te spreken.
Heb nu wat meer pieken en een 'Natural'...
![]()
Wel wat foto's ter herinnering aan mijn vorige vacantie.

quote:waar zijn die pics genomen?
Op donderdag 19 september 2002 13:41 schreef AIKANE het volgende:
Helaas dit jaar geen wintersport voor mij, net een nieuw huis, geen geld meer...Wel wat foto's ter herinnering aan mijn vorige vacantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |