Ahaha ja, ik weet dat het niet correct is, maar ik vind het er mooier uitzien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:59 schreef kilozout het volgende:
Zet je altijd een spatie tussen een leesteken en het einde van de zin?
Daar had ik juist geen zin in, ik had gedacht dat 1 van jullie het wel wist.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Mavado het volgende:
[..]
Ahaha ja, ik weet dat het niet correct is, maar ik vind het er mooier uitzien.
Oh, en kennelijk niet voor de punt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Mavado het volgende:
[..]
Ahaha ja, ik weet dat het niet correct is, maar ik vind het er mooier uitzien.
Luie flikkerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:02 schreef Mavado het volgende:
[..]
Daar had ik juist geen zin in, ik had gedacht dat 1 van jullie het wel wist.
Dus je moet minimaal 4 uur gewerkt hebben ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:04 schreef Mierenneuker. het volgende:
Om de 4 uur moet je iig pauze hebben.
Ahaha, het gaat hier denk ik om mijn vraag .. Niet om mijn manier van schrijven ..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, en kennelijk niet voor de punt.
Heb je de CAO nu al doorgelezen dan ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:10 schreef Mavado het volgende:
Ahaha, het gaat hier denk ik om mijn vraag .. Niet om mijn manier van schrijven ..
Met alle respect, je bent gestoord. Er wordt sowieso op z'n minst 30 minuten ingehouden van de 8 uur die je werkt. Of heb ik het mis ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik draai continudiensten van 8 uur zonder pauze is overal anders en nee dat is niet in de horeca
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:16 schreef Mavado het volgende:
[..]
Met alle respect, je bent gestoord. Er wordt sowieso op z'n minst 30 minuten ingehouden van de 8 uur die je werkt. Of heb ik het mis ?
Begrijpend lezen, moeilijk he.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:09 schreef Mavado het volgende:
[..]
Dus je moet minimaal 4 uur gewerkt hebben ?
Als je niks voor me kan betekenen qua antwoord, zeg dan gewoon niks ..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je de CAO nu al doorgelezen dan ?
Ahahah, nee joh. Ik wil gewoon zeker weten dat je dat bedoelt :p Maar bedankt, onder welke wet valt het trouwens ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:17 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Begrijpend lezen, moeilijk he.![]()
Om de 4 uur die je werkt moet je een half uur/kwartiert pauze hebben. Dat is wettelijk vastgesteld.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:17 schreef Mavado het volgende:
Als je niks voor me kan betekenen qua antwoord, zeg dan gewoon niks ..
in ons bedrijf word gewoon 5,5 aangehouden en volgens mij klopt dat ook. Lees gwn die CAO door dan ben je er zeker vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |