Zou niet moeten gebeuren, maar ik denk dat er iets mis is gegaan met de patch, want iedereen is teruggespawned bij de kust.quote:
Geen genot anders.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zou niet moeten gebeuren, maar ik denk dat er iets mis is gegaan met de patch, want iedereen is teruggespawned bij de kust.
Same hier, maar mijn headset werk weer is niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:27 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Geen genot anders.
Iemand die ook weer bij de kust is gespawnt, want ik loop nu de hele tijd alleen.
Ik ben tussen Balota / Chernoquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:27 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Geen genot anders.
Iemand die ook weer bij de kust is gespawnt, want ik loop nu de hele tijd alleen.
Fuck, gespawned bij Three Valleys en ben mijn Alice pack blijkbaar kwijt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ben tussen Balota / Cherno
Bijna in Cherno, maar zit nu op een nachtserver
ik had het laatst ook dat ik op een andere plek spawnde en al me spullen kwijt was, meteen weer uitgelogd en een andere server gejoint, en had me spullen weer en op de oude plek gespawnd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:30 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Fuck, gespawned bij Three Valleys en ben mijn Alice pack blijkbaar kwijt.Speel overigens op UK184, GMT-8.
je kan arma2 gratis downloaden, maar Arma 2 operation arrowhead moet je kopen en de mod is wel gratis. Maar wees niet gierig en Koop Arma 2 ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:09 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Als ik dit spel wil kan ik het dan ergens gratis downloaden of moet ik iets kopen?
quote:
Die graphic bug, sinds gisteren (laatste patch) last van, word er nu al moe van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik had het laatst ook dat ik op een andere plek spawnde en al me spullen kwijt was, meteen weer uitgelogd en een andere server gejoint, en had me spullen weer en op de oude plek gespawnd.
gister ook heel bitchy gekilled bij nw air, omdat ik een fucking graphic bug had en dus totaal niks kon zien
had voor de patch ook al last van in cherno.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Die graphic bug, sinds gisteren (laatste patch) last van, word er nu al moe van.
Bozzje! Ben je nu aan het spelen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
had voor de patch ook al last van in cherno.
maar nu heel chill meteen een pump action shotgun gevonden
Als je naar het noorden wil zou ik als ik jou was een betere gun vinden, die shotgun zuigt ballenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:09 schreef drumstickNL het volgende:
Heb een double barreled shotgun gevonden en een hele zooi supplies; nu ff een goal zetten waar ik heen wil gaan.
Ik ga denk ik even de airfield checken voor een betere gun.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:12 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als je naar het noorden wil zou ik als ik jou was een betere gun vinden, die shotgun zuigt ballen
Dat verklaart een hoop!quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:18 schreef ems. het volgende:
Die Camo Clothing (geen ghillie suit) helpt dus daadwerkelijk een klein beetje tegen kogels vanwege het vest dat je draagt lees ik op dayzdb. Laatste kerel die ik schoot duurde al verdacht lang om neer te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |