Heeft die 2 maand geleden in een Q&A verteld bij een game con. Kan wel even kijken of ik het weer kan vinden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:17 schreef ems. het volgende:
Heb je een bron naar waar dat gezegd wordt? Ik heb heel andere dingen gelezen.
Ik ben nu vlakbij ZELENOGORSK. Jij?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:19 schreef Silvergator het volgende:
Ge-wel-dig. Nachtserver gejoined en met mijn NV goggles op zoek naar Heli Crashsites (ben er nog nooit 1 tegengekomen). Dus ik een map opgezocht met bekende plekken en lopen maar. Ten westen van Stary Sobor vind ik de eerste, M249 met 2 mags, leuke loot maar word er niet warm van. Loop ik door richting Kabanino, onderweg ook nog een tracktor gevonden, kom ik ineens binnen 500 meter een tweede site tegen! En ja hoor, JACKPOT, een ghillie suit.
Iemand nu online?
Nee, zelfs als je een ander server joined begin je waar je gestopt was. Je inventory blijft ook hetzelfde (alhoewel ik bugjes ben tegengekomen dat mijn hele rugtas leeg was).quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:22 schreef RickoKun het volgende:
Zo te lezen heb je met erg veel moeite een wapen.
Als je uit een server gaat, en er weer in gaat, begin je dan weer overnieuw?
Nee, je profiel wordt online opgeslagen. Je locatie blijft gelijk op welke server dan ook. Alles reset pas als je dood gaat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:22 schreef RickoKun het volgende:
Zo te lezen heb je met erg veel moeite een wapen.
Als je uit een server gaat, en er weer in gaat, begin je dan weer overnieuw?
Stary Sobor/Kabanino. Kom anders op de FOK! TS.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:23 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik ben nu vlakbij ZELENOGORSK. Jij?
Kom anders op de TS die in de OP staat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:28 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Owja, gister heb ik besloten om noordelijk te lopen. Eindelijk mijn eerste goede wapen gevonden. Winchester met 45 slug ammo. Kwam verschillende mensen tegen, meeste wel aardig.
Ik kwam iemand tegen die naar me toe kroop. "I spawned with broken legs, please kill me". Ik wilde niet moorden dus heb wat zombies gelokt. Nooit meer gezien...
2de gast die ik tegen was, was vlakbij.
Voicechat: Hé laten we naar de airport gaan.
Ik: weet niet, lijkt me een beetje gevaarlijk.
Hij: Jezus, het ligt hier bezaaid met lijken (2 lijken op de weg).
Bam!, hij valt dood neer.
Ligt er verdomme iemand te snipen van ver. Ik rende maar de andere kant op en nooooit meer terug
Ik heb em ook voor 25 euro bij Steam vandaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:33 schreef RickoKun het volgende:
Hebben jullie dit spel 'digitaal' gekocht? Op steam is ie nu 25 euro namelijk, kan ik hem eventueel ergens goedkoper fixen?
Ik heb Arma 2 OA ook via steam gehaald, je hebt net de summer sale gemist.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:33 schreef RickoKun het volgende:
Hebben jullie dit spel 'digitaal' gekocht? Op steam is ie nu 25 euro namelijk, kan ik hem eventueel ergens goedkoper fixen?
Yup, Ik begon te spelen toen ze nog 50.000 mensen hadden en binnen een dikke 2 maand zijn ze al naar de miljoen gegaan, met alleen mond op mond reclame. Iets van 4000ish server dus keuze genoeg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:35 schreef RickoKun het volgende:
Sorry dat ik zo zever, maar nog één vraagje: Is het nog een beetje populair dan? (ik ga het namelijk kopen voor de multiplayer tevens mede dankzij de verhalen hier)
ArmA X gekocht, was toen 32 euro.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:33 schreef RickoKun het volgende:
www.dayzmod.com, alpha version.quote:
Defineer zeldzaam? Een Ferrari of Lambo zal je er niet vinden, meeste zijn gewoon legervoertuigen/helikopters of wat rottige fietsen, auto's of een traktor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:36 schreef RickoKun het volgende:
Zijn er trouwens ook (zeldzaam) auto's die t doen of andere voertuigen?
Ik zie in die filmpjes geen enkel voertuig namelijk, alleen wrakkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
www.dayzmod.com, alpha version.
[..]
Defineer zeldzaam? Een Ferrari of Lambo zal je er niet vinden, meeste zijn gewoon legervoertuigen/helikopters of wat rottige fietsen, auto's of een traktor.
Als je DayZ geinstalleerd hebt gebruik dan niet Six Launcher, maar download ook www.dayzcommander.com, is een betere proggie om servers te vinden en ARMA2 en DayZ geupdate te houden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie in die filmpjes geen enkel voertuig namelijk, alleen wrakkenlijkt me wel vet om met een convooi overal langs te blazen
Ik ga na mijn peukje ook maar even t spel opstarten
Klinkt supervet, zitten jullie op een bepaalde server dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:17 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Als je DayZ geinstalleerd hebt gebruik dan niet Six Launcher, maar download ook www.dayzcommander.com, is een betere proggie om servers te vinden en ARMA2 en DayZ geupdate te houden.
En ja, het meeste zijn wrakken. Maar je kan in clans nog veel voertuigen vinden, als je een camp verhuizing doet en met 5 vrachtwagens en 2 jeeps ofzo is het wel een mooi moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |