Omdat ik om maandbetaling per incasso had gevraagd, en ik kreeg een kwartaalbetaling per giro. Voor na september krijg ik als het goed is nu wel een incasso per maand.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:47 schreef Limburg82 het volgende:
Waarom betaal je per acceptgiro?
Automatische incasso en je hoeft nooit op een herinnering te wachten.
Ik vraag me af of die tussenpersoon van je wel zo snugger is.
Krijg ik dan 3 dagen premiegeld terug? Ik heb wel voor drie maanden betaald.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Als dat van die 7 augustus klopt (dat dat de uiterste vervaldatum is), dan klopt het dat je niet verzekerd bent. Ik zou het probleem bij je (idioot van een) tussenpersoon neerleggen.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:54 schreef brulaap112 het volgende:
Waarom? Neem gewoon een goedkope op internet. Scheelt je 100 e per maand daar kan je makkelijk 5 ruiten per jaar van kopen.
Dit is goedkoper dan alles wat ik op internet kan vinden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:54 schreef brulaap112 het volgende:
Waarom? Neem gewoon een goedkope op internet. Scheelt je 100 e per maand daar kan je makkelijk 5 ruiten per jaar van kopen.
Nee. De verplichting tot betalen blijft, maar je bent niet verzekerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Krijg ik dan 3 dagen premiegeld terug? Ik heb wel voor drie maanden betaald.
Waar slaat dat nou op?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee. De verplichting tot betalen blijft, maar je bent niet verzekerd.
Ja, jij betaalt niet op tijd. Met terugwerkende kracht verzekeren wordt best een beetje lastig... Wees blij dat ze je nog accepteren (aangezien het je eerste premie is), anders had je voortaan bij Rialto kunnen shoppen...quote:
Bij een vrij nieuwe auto en weinig schadevrije jaren is er weinig bizars aan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:08 schreef Mikkie het volgende:
Je wordt genaaid.
180 euro per maand is bizar voor all-risk, of is het een auto van 40k en heb je nog geen schadevrije jaren?
Porsche van 100k is wel heel overdreven voor dit bedragquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:27 schreef brulaap112 het volgende:
[..]
Het is super veel geld.. Maar ok als hij een Porsche van 100k rijd zonder schadevrije jaren.
Eerst concluderen dat het teveel is en daarna pas de relevante informatie vragen. Goede volgorde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:25 schreef monsterd. het volgende:
Jezus, je betaalt echt te veel. Om wat voor een auto gaat het en hoeveel schadevrije jaren heb je?
Maar dit was echt het goedkoopste maandbedrag wat je kon krijgen voor all risk? Want zoals hierboven gezegd, echt een absurd bedrag. Ik snap dat je nog jong bent, maar rij je dan in zo'n dure auto dat jou dit niks uitmaakt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:49 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Porsche van 100k is wel heel overdreven voor dit bedragIk ben ook nog jong he..
Maarre, conclusie is dus gewoon dat ik zelf mag dokken? Als mijn tussenpersoon maandag belt en aangeeft dat ze bij de verzekering geen notitie hebben gemaakt ga ik gewoon een andere schadedatum opgeven hoor
Dit is heel goedkoop, op internet lag het gemiddelde maandbedrag ongeveer 30 euro hoger.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:56 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Maar dit was echt het goedkoopste maandbedrag wat je kon krijgen voor all risk? Want zoals hierboven gezegd, echt een absurd bedrag. Ik snap dat je nog jong bent, maar rij je dan in zo'n dure auto dat jou dit niks uitmaakt?
Ik zou (zoals aangegeven in dit topic) dit gewoon neerleggen bij die briljante tussenpersoon van je. Hij/zij kwam met de adviezen en jij hebt op eigen houtje wat geld overgemaakt. Ik vind dat die tussenpersoon (als het zo gegaan is als jij hier schetst) nou niet echt de schoonheidsprijs verdiend. Dus bij hem neerleggen en hopen dat je niet een boete krijgt voor onverzekerd rondrijden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Maar goed he, dan betaal ik zoveel en dan wil ik ook graag dat ik gewoon een barst in mijn voorruit kan laten repareren zonder gedoe
De issue is juist dat je niet (op tijd) betaald had.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit is heel goedkoop, op internet lag het gemiddelde maandbedrag ongeveer 30 euro hoger.
Maar goed he, dan betaal ik zoveel en dan wil ik ook graag dat ik gewoon een barst in mijn voorruit kan laten repareren zonder gedoe
Precies, bij de verzekering ga je niks halen, want die handelen gewoon volgens de regeltjes waar jij ook voor getekend hebt. Dus bij je tussenpersoon aankloppen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
De issue is juist dat je niet (op tijd) betaald had.
In feite komt het er voor de verzekering nu op neer dat je een schade hebt opgelopen en toen pas de verzekering betaald hebt, beetje brandend huis principe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |