flesje in je hand, dop in je tasquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zolang er maar geen dop op zit..
Slim!quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
flesje in je hand, dop in je tas
volgens mij is dat gewoon leidingwaterquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:30 schreef Murmeli het volgende:
Maar je kan dan dus gewoon het flesje - gevuld - mee naar binnen nemen? Dat zou wel een uitkomst zijn. zeker als je het kan bijvullen(ik weet niet meer uit mijn hoofd of het water bij de wc's nou wel of niet drinkbaar is)
Je kan in elk geval de inhoud meenemen, eventueel in een van die overschenkbekers als ze moeilijk gaan doen over het flesjequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:30 schreef Murmeli het volgende:
Maar je kan dan dus gewoon het flesje - gevuld - mee naar binnen nemen? Dat zou wel een uitkomst zijn. zeker als je het kan bijvullen(ik weet niet meer uit mijn hoofd of het water bij de wc's nou wel of niet drinkbaar is)
helemaal als het goed warm wordtquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef Murmeli het volgende:
oh en jij leeft ook nogzou wel handig zijn, tussen het biertjes drinken door
ja dat weet ik maar dan kan je het dus niet meer verdeeld over de dag opdrinkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan in elk geval de inhoud meenemen, eventueel in een van die overschenkbekers als ze moeilijk gaan doen over het flesje
Zolang het maar niet in glas zit. Als jij het graag in een drinkzak van elandleer wilt vervoeren is dat niet tegen de regelsquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En nog ff voor de duidelijkheid voor de newbies (zoals ik): Drank moet te allen tijde in plastic flessen, pakken of blik de camping op vervoerd worden?
uiteraardquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar dan kan je het dus niet meer verdeeld over de dag opdrinken
hoi ldg! jij ook al zin?
Ik begrijp je punt. Dit was vooral om even aan te geven dat je in het ergste geval alleen je flesje kwijt bentquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar dan kan je het dus niet meer verdeeld over de dag opdrinken
ik ga morgen inpakkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Murmeli het volgende:
ingepakt ook?
ik ga de komende dagen lekker inpakken en spulletjes verzamelen
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga morgen inpakkenmoet dinsdag werken en vertrek woensdag met mn tas naar mn
vanwaar we donderdagochtend vertrekken
vijf dagen ll
Voor de vaste gangers is het ouwe koek. De informatie was meer bedoeld voor de debutantenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
leukileuk!!!!
@tim: dat je je drinken mee kunt nemen wist ik al jadat was de vorige keren dat ik er was ook zo
Een grote zilveren bol. Althans, ik neem aan dat die van vorig jaar weer terugkomt, aangezien dat kunstwerk altijd drie jaar blijft staan.quote:
Heb ik stevige discussie over gehad, ik lust geen meloen, dus ik zeg wil er 1 zonder meloen, gingen ze me daar moeilijk staan doen. Uiteindelijk na overleg konden ze er 1 zonder meloen maken.quote:
Bij woensdag staat ook veruit de meeste mm regen aangegeven (Weeronline) , terwijl dat in de afbeelding en het cijfer totaal niet terugkomt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 05:38 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Weersverwachtingen FTW!
![]()
Gaat weer een kneitergaaf lang zwaar weekend worden!
twitter:festivalweer twitterde op zondag 12-08-2012 om 22:17:15De #LL12 weersverwachting, donderdagochtend kans op bui rest van dag en vrijdag droog rond 21gr. Zat en zon warm tot 30gr en kans op een bui reageer retweet
Ik zeg BOOOEEEEEEE!quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:16 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga niet. Ik ben een onwijs moeilijk mens met heet weer. Dan kan ik het beste thuis blijven. Aangezien Frank Ocean niet op Pukkelpop staat, gaat dat feest ook niet door.
Dan maar naar Lockdown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |