abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115437877
Lol Mignonne! :D

Ik had net toch een behoorlijk probleem om tegelijk te ademen en mijn sokken aan te doen :+
Dat is voor het eerst. Bij de andere 2 kon ik op het einde nog rustig mijn benen in dewasbak leggen om te scheren of mijn teennagels lakken. Gaat hem nu niet worden gok ik... (sowieso... ik krijg mijn benen al niet over elkaar geslagen met dat bekken, laat staan in de wasbak gehesen :') )
pi_115437883
Keshet wat een fijne berichten! En wat houdt de suikertest eigenlijk in? :@
pi_115438457
Keshet wat fijn moet dit goede nieuws voor je zijn! *O*
Ja en dat suikerdingetje .. dat lijkt me inderdaad geen pretje (ik heb hier al meerdere dames over gehoord in dit topic). Maar dat komt wel goed joh ;)

Woow en mijn buik is ineens voor mijn gevoel mega aan het groeien :o
Schoenen strikken enzo, van de bank op staan (we hebben een vrij diepe), het gaat niet meer 'vanzelf' :+ :@

Morgen buikfototje maken! =)

En hoe raar is het dat ik over 8 weken al LLM'er ben :o .. Ik kan het echt niet bevatten, het gaat nu ZO fucking snel :o :D
pi_115438514
Sluit me aan bij de dames boven mij Keshet, zo fijn voor je, het is je zeker gegund.

Freecell, moet stiekem wel lachen om je berichtje, zit mijzelf nu bijna hardop af te vragen en voor te stellen of ik normaal überhaupt mijn benen in de wasbak kan leggen om fatsoenlijk te scheren.
pi_115439170
Wat fijn Keshet!

Loop alweer 3 dagen zo enorm te krampen en vandaag leek het wel heel echt te worden maar heeft niet doorgezet dus we gaan het wel zien.
Vrijdag had ik liggings echo en hij ligt wel goed alleen is nog niet ingedaald. Ik heb gehoord dat bij een 2e heel laat dat kan gebeuren??
pi_115439220
Ik ben flink hypermobiel, dus normaal is dat geen enkel probleem ;)

Heb nu soms het gevoel dat ik overal een te strakke spijkerbroek aan heb, voel me zo idioot stijf. De fysio vond dat de vorige keer heel grappig. Die zei: even je rug rekken dan! Dus ze zette mij in kleermakerszit en dan moest ik voorzichtig voorover buigen. *poek* kop op de grond :+
Volgens haar was ik niet stijf :P Maar ik heb echt veel minder bewegingsvrijheid in mijn lijf dan normaal.

Hoe doen jullie dat allemaal normaal gesproken :P Ik vind het knap ;)
pi_115439318
Lovely, indalen kan zelfs nog tijdens de bevalling gebeuren :Y Maar misschien nu indalingsweeën dan?
pi_115440903
Tsja Free, dan kan ik me voorstellen dat het nu tegenvalt :D. Mijn favoriete positie is meestal gewoon met een voet op de dichte wc brildeksel. Zeer saai standje, maar werkt wel ;).
pi_115441755
Keshet, geweldig om zoveel goed nieuws te lezen!! Word er gewoon vrolijk van :D
En spannend dat je ook voor een 'gewone' bevalling wilt gaan. Heb ook een geboorteplan gemaakt en ingeleverd. Gaf me wel rust om te doen.
Inleiden hier ook liever niet, als de boel nog potdicht zit maar tot 41 weken doorlopen ook liever niet. Beppie moet dus gewoon eerder komen, :P

En over die bijeenkomst; kan natuurlijk ook een waterballon meenemen en die na een tijdje laten knappen :') })
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115454091
Goedemorgen dames!! Volgens mij is het vandaag een mooie dag om te bevallen, dus Vamp! ;)
pi_115454138
Wat een fijn nieuws Keshet! Ik word er blij van!
Leuk om te lezen hoe iedereen scheert. Ik leg mijn been op de rand van het bad en ga ervoor op hoop van zegen.
Gisteren wat krampen gehad, dus mocht van man niet meer de deur uit of überhaupt iets doen. Het heeft niet doorgezet, maar ik had wel een relaxed dagje.
Vandaag is het wel warm om te bevallen, maar Vamp, laat het je niet tegenhouden ;-)
  zondag 12 augustus 2012 @ 08:12:14 #62
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115454178
Keshet wat een goed nieuws zeg!

Lenehe ik zeg doen }) :P

Ik ben deze keer LLM in de winter, dan hoef ik mn benen niet te scheren, niemand die et ziet behalve de vk en die ziet dan voornamelijk baby O-)
pi_115454290
Wat fijn keshet. Dan lijken de vooruitzichten tot walvis ineens fijn he.

Oh dat heb ik ook Pessie dat scheelt inderdaad.

Ik ben hier trouwens ontploft. Mijn buij groeit ineens. En harde buiken als ik te veel til en sjouw. Alles begint gewoon veel eerder. Heeft vast te maken met een heerlijk mannetje wat hier al rond rent.
Druk met de voorbereidingen voor zijn tweede verjaardag en daarna gaan we heerlijk ontspannen op vakantie!
pi_115454406
*O* voor Keshet met prachtig nieuws!

:* voor Freecell die zich er dapper doorheen slaat en voor anderen die het nodig hebben!
pi_115454745
Niet/ nauwelijks bijgelezen....

:* Voor iedereen die het nodig heeft en *O* voor de mijlpalen, goede echo's en ander goed nieuws!

Hier nog steeds een superactieve buikbaby dus ik ga er vandaag een lekekr druk dagje van maken... toevallig zijn de laatste twee ook na zo'n dagje geboren, dus wie weet! :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115454915
As alvast een mooie verjaardag van je ukkie en een fijne vakantie toegewenst!
  zondag 12 augustus 2012 @ 10:09:05 #67
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_115455052
keshet, wat enorm fijn om te lezen, dat het goed gaat met Hendrikje. Krijg er zelfs een beetje kippevel van hier in Zuid Frankrijk. Kan me voorstellen dat je dan nadenkt hoe E het heeft gehad.

Ik hou het even kort en ego, vandaag mijlpaal, 20 weken!! Tijd gaat nu vliegen, als ik na de vakantie weer aan het werk ga hoef ik nog maar 14 weken te werken. Het gaat nu best lekker, af en toe een harde buik maar verder gaat het lekker. Na deze vakantie kan ik echt mijn gewone kleren niet meer aan, dan mag de positiekleding weer uit de kast. Kan me nu nog net in mijn beachshorts en zo proppen.

Ga weer mee doen aan een vervolg onderzoek aan het Erasmus MC, nu krijg ik bij 22, 26 en 32 weken nog een uitgebreide (van drie kwartier) 3d echo waarbij ze onderzoek doen naar de ontwikkeling van de hersenen. Voel ik me weer nuttig, en kan ik nog eens uitgebreid naar onze dame kijken. Wel balen dat vent niet mee kan.

Ik ga weer in het zwembad plonsen met dochter.... fijne zondag.
pi_115455407
Bedankt twinkle.

Vamp wie weet nu ook dus.

Fijn becky dat het lekker gaat en gewoon al op de helft *O*
En leuk vervolg onderzoek in het erasmus!!!
pi_115455500
Keshet O+

becky mijlpaal *O*

en verder een :* voor iedereen die het kan gebruiken...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115457408
Oehh dat klinkt heerlijk becky.. die situatie daar op je vakantiebestemming. En alweer 20 weekjes! Ja het is nooit erg om extra lang je beebje te mogen bewonderen.. het duurt immers nog even voordat je het echt live kunt bewonderen.

Rustig dagje vandaag hier.. lekker met boekje op de bank of in de schaduw!
pi_115462128
Hm lekkende borsten c_/

Hoop idd dat het indalingsween zijn want kramp nog flink.

Becky wat fijn je bent al op helft! *O*
pi_115462409
Keshet wat fijn dat het zo ontzettend goed gaat met Hendrik... Mijn hart maakt een sprongetje bij zulke mooie berichten... maar idd ook moeilijk om te beseffen hoe moeilijk E het dan gehad heeft.. Ik kijk nu al uit naar je klaagberichten :D Kom maar op!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_115464183
Keshet O+ mens. Wat een heerlijk bericht zo! En wat verheug ik me op de 38, 39, 40 (etc :P) weken buikfoto's! Gewoon omdat het kan!!! :*
pi_115466839
Keshet, wat een goed nieuws O+ Op naar de 40 weken *O*
pi_115466865
Nieuwe buikfoto van moi in het daarvoor bestemde topic :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')