Laat maar waaien dan zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is al geregeld, je moet ff op iemand wachten die is nu Slagharen onveilig maken maar vanavond mag je erop............op de sjat he , niet op Opa
Tsss... en dat na al die moeite...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Laat maar waaien dan zou ik zeggen.
Inderdaad, ik was op de verkeerde plek..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:40 schreef Gert het volgende:
Of om aan te zitten, maar dan moest je gisteren in het HHH zijn.
quote:
Ik zeg... Boerenkoolkoken met een Papje!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef Gert het volgende:
Aangezien opa tijdens het EK voetbal de status van semi-helderziende kreeg na een indrukwekkende reeks bijna-goede voorspellingen: wat gaat het volgens hem worden tegen de buren vanavond?
Doe je wel je Teletubbie zwembandjes om want straks verdrink je, dat zou zonde zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef Meteropnemer het volgende:
Nadat ik gisteren hier werd vernederd door aant het gas te moeten gaan lurken(Titatoverheks) en nu weer vernederd word door me als een kind van papa Gert te moeten gaan gedragen, moet ik even bijkomen in de jacuzzi. tot ziens
Gaat opaatje zwemmen dan ??quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe je wel je Teletubbie zwembandjes om want straks verdrink je, dat zou zonde zijn
dank je Laysa echte liefde kent geen grenzen ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Behalve dom ben je ook nog eens scheel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |