Ik dacht bij Liverpool ook ,en daar is het ooit begonnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
You never walk alone, zingen ze altijd in de Kuip....?
En daar hoort het dan ook thuis! In Rotterdam zijn ze natuurlijk weer niet creatief genoeg om zelf wat te verzinnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Ik dacht bij Liverpool ook ,en daar is het ooit begonnen
Ja Ja is dat een reden om oftopic te gaan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:01 schreef Poezewoes het volgende:
Bij gebrek aan Opa nu stream bij Wim die zijn tuin aan het opknappen is met hulp van Noah de hond!
[ afbeelding ]
Geweldige tip! Thx...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Ja Ja is dat een reden om oftopic te gaan?
Die wiem65 heeft een eigen topic toch?
Vraag je favoriete plaat aan in Wiem's MuzieKKelder
Leuk poezewoesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:01 schreef Poezewoes het volgende:
Bij gebrek aan Opa nu stream bij Wim die zijn tuin aan het opknappen is met hulp van Noah de hond!
[ afbeelding ]
Als het héél lief gevraagd wordt, verplaatst het een of ander gewillig Rood Blauw dan wel Paars Kleurje deze aanvulling op Wims Topic wel...quote:
Hebben ze hier op deze foto van gebit gewisseld ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ok Ok, het duurt even, maar ja Oop kennende laat die zich geen dwangmatige optreden afdwingen..![]()
Zodra Oop er weer is, hoop ik er natuurlijk als eerst weer bij te zijn, maar ja ook dát is nooit echt zeker tegenwoordig....![]()
[ afbeelding ]
Alleen al het feit dat Opa en Oma de mogelijkheid hebben om dat te doen pleit voor zequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:19 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Hebben ze hier op deze foto van gebit gewisseld ?
Je hebt fans en creepy fans maar dit slaat allesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef ZOA het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat Opa en Oma de mogelijkheid hebben om dat te doen pleit voor ze
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef ZOA het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat Opa en Oma de mogelijkheid hebben om dat te doen pleit voor ze
Ik word er zelfs een beetje misselijk van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:50 schreef pullup het volgende:
Je hebt fans en creepy fans maar dit slaat alles
De laatste vrouw die misselijk werd van mij was zwanger ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word er zelfs een beetje misselijk van.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
De laatste vrouw die misselijk werd van mij was zwanger ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |