SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[/quote]![]()
doe je goed dan, lijkt me niet aan te raden alleenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is prima te doen als de 2 andere maar snel zijn en je een goede defensieve middenvelder hebt.
Ik kon er prima mee overweg
Luiz - Vlaar - Heitinga
En maak dat silver team, speelt ziek goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef Jonnsie het volgende:
Probeer Tyton wel even uit dan, kijken hoe dat gaat:p
Ik ben er heel blij mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Kilo, ben jij blij met de aankoop van je PVR?
Je moet het niet op sprintduels aan laten komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
doe je goed dan, lijkt me niet aan te raden alleen
Ben nu de spelers aan het kopen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En maak dat silver team, speelt ziek goed
Au, da's kut.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:20 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik ben er heel blij mee.
Momenteel helaas niet in de gelegenheid om het te gebruiken, grote brand geweest in mijn appartementencomplex waardoor ik vrijwel alles kwijt ben.
Maak dan compilaties en zet het op youtube en haal de 10K subsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Au, da's kut.
Twijfel zelf om zo'n Elgato ding te halen, maar het kost niet niks
Nope, breng nooit wissels inquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:21 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ben nu de spelers aan het kopen!
Nog wissel spelers die je aanraadt?
10k subs kan ik nu ook wel voor zorgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maak dan compilaties en zet het op youtube en haal de 10K subs
Ik ken het persoonlijk niet, al wat reviews bekeken op Youtube etc? Vaak zet men dan wel opgenomen content online.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Au, da's kut.
Twijfel zelf om zo'n Elgato ding te halen, maar het kost niet niks
In ieder geval bedankt voor je/jullie advies.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, breng nooit wissels in
Ja, beter dan de PVR zeggen ze.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:23 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik ken het persoonlijk niet, al wat reviews bekeken op Youtube etc? Vaak zet men dan wel opgenomen content online.
Ps3?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt voor je/jullie advies.
Ga dit eens even proberen, kijken hoe dat uitpakt!:P
Xbox 360 helaas... Ps3 wordt alleen gebruikt voor bluray!:Pquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ps3?
Kom dan maar potje silvers v silvers binnekorr
Capturen is vet man.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, beter dan de PVR zeggen ze.
Ging mij meer om het algehele game-capture idee, wat je daar van vond zegmaar
Elgato is veel makkelijker, daaromquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef kilozout het volgende:
[..]
Capturen is vet man.![]()
Alleen zoveel fucking kabels en shit.Daarnaast had ik nog een omvormer van component naar HDMI. Die had ook aparte voeding nodig.
Jammer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Xbox 360 helaas... Ps3 wordt alleen gebruikt voor bluray!:P
Verhaegh staat er op dit moment niet op, Ronnie Stam proberen?
Tja, dat is inderdaad een stuk makkelijker. Naja, gewoon goed vergelijken en dan je aankoop doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Elgato is veel makkelijker, daarom
Gewoon HDMI van PS3 in elgato, vanuit die elgato een HDMI naar receiver, en aan de zijkant mini-usb voor aan de laptop
Maar elgato was toch net als pvr in 1080i max recorden, dus dan moet je met zo'n component kabel spelen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Elgato is veel makkelijker, daarom
Gewoon HDMI van PS3 in elgato, vanuit die elgato een HDMI naar receiver, en aan de zijkant mini-usb voor aan de laptop
Nee man, Boulah dan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Xbox 360 helaas... Ps3 wordt alleen gebruikt voor bluray!:P
Verhaegh staat er op dit moment niet op, Ronnie Stam proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |