is Mink die hele grote ster die ik elke avond zie twinkelen naast tante fimfie ?
want mijn tante fimf is ook een sterretje geworren toen eerst en ik zwaai ook bijna elke dag (als ik nog wakker ben als de sterren in de lucht zijn)
Ik ga mama ook eens naar die eiers vragen, dat klinkt goed, dat wil ik ook hebbuh! Sjokolaa is lekker ![]()
En ik zal vanavond al mijn knuffels in bed doen, dan ga ik het proberen
Mama trapt er toch wel in denk ik
quote:heeee das gezellie, dan kan tante fimf mooi op Mink passen en alles laten zien daar, Papa's Berryhond is ook bij tante fimf kunnen ze allemaal samen spelen
Op woensdag 21 augustus 2002 11:01 schreef Christan het volgende:
Heej Riesjad, ja, Mink is die hele mooie heldere sterEn is die andere mooie van jouw tante fimf? Dan ga ik daar ook naar zwaaien
quote:toen ik 2 jaar was heb ik van mama eens een hele grote paashaas gekregen helemaal van sjokolaa en sinds toen eet ik altijd sjokolaa nou ja als ik het krijg van mama dan
Ik ga mama ook eens naar die eiers vragen, dat klinkt goed, dat wil ik ook hebbuh! Sjokolaa is lekker
quote:als je maar hard en lang genoeg huilt lukt het vast wel
En ik zal vanavond al mijn knuffels in bed doen, dan ga ik het proberenMama trapt er toch wel in denk ik
ikku gaat vanmiddag naar papa en blijf daar lekker slapen, maar papa heeft ook een pompjoeter dus kan ik missjien wel sgrijven vanavond
quote:Jaaa goed zo!
Op woensdag 21 augustus 2002 20:32 schreef richard-vis het volgende:
heb ik nu ook een plaatje ?
quote:nee papa en mama wonen nooit bij elkaar, pacal zegt van wel,maar dat geloof ik nie hoor!
Op woensdag 21 augustus 2002 20:52 schreef Christan het volgende:
Heej Riesjad, wonen jouw papa en mama ook niet bij elkaar? De mijne ook niet, maar dat komt omdat ze elkaar via de kompoeter hebben leren kennen. Nou ga ik lekker vaak met de te-rein naar papa, samen met mamaIk vind de te-rein hastikke leuk! En ook auto's en biesjen (van die grote auto's waar veel mensen in kunnen) en trektors. Jij ook hè?
quote:niet TE goed oefenen hoor! anders denken ze dat je slim bent en dan moet je ineens luisteren en dingen 10 keer opnieuw zeggen omdat ze het zo knap vinden
Op woensdag 21 augustus 2002 21:05 schreef Christan het volgende:
Heet dat bus? Ik zeg altijd biesjBeetje meer oefenen dan maar
quote:nou in breda zijn er ook nie veel hoor
Op woensdag 21 augustus 2002 21:17 schreef Christan het volgende:
Stroombussen hebben wij hier niet. Maar ik heb ze weleens gezien, een tijdje geleden, in eh, hoe heette het nou? Oja, Arnem
wat is arnem ? is dat ook een vakatie ofzow
quote:ja christan als mama zegt dat het een hotel is dan is het een vakatie
Op woensdag 21 augustus 2002 21:28 schreef Christan het volgende:
Heej Riesjad, ik geloof wel dat Arnem een vakansjie is ja. Ik was er met mama en oma in een hotel. En daar hadden ze heel veel stroombiesjen in Arnem. We zijn toen heel veel met de biesj geweestMama had een kaartje waarmee we voor niks met alle biesjen mee konden!
Dat was gaaf!
ik wil wel een legostroombus van als ik jaarder ben, maar mama zegt dat de winkels die niet hebben, ik denk als dat ze doet jokkebrokken hoor!
quote:nou mijn mama weet geloof ik veel van lego en MIJN pacal zegt ook al dat ze er niet zijn, zal ik meneer lego eens bellen dan ?
Op woensdag 21 augustus 2002 21:36 schreef Christan het volgende:
Heej, die hebben ze vast wel, moet je mama maar goed zoeken in alle winkels. Ik heb trouwens ook een Pacal! Dat is mijn grote neef van 6
HE wat leuk ! ook een pacal van 6 is tie net zo lief als mijn broer ?
quote:pacal wil dat ook altijd voor mij doen, maar ik kan het nu al zelluf das ook veel leukerder hoor en dan het papier meteen in hele kleine stukkkies scheuren
Op woensdag 21 augustus 2002 21:40 schreef Christan het volgende:
Ja, Pacal is heel liefHij heeft op mijn fjadag alle kadootjes voor mij uitgepakt
Maar dit jaar doe ik het zelf hoor. Vorige keer was ik nog een beetje klein.

[Dit bericht is gewijzigd door Christan op 22-08-2002 10:51]
quote:hee christian die garaasje is wel echt TOF ik heb er ook wel een maar de jouwes is ech wel mooier dan mijnus!
Op donderdag 22 augustus 2002 10:49 schreef Christan het volgende:
Ow ja, die garaasje had ik voor mijn jaardag gekregen. Was ik al helemaal vergeten! Dom hè?Mama had hem boven gezet, dus ik had hem niet meer gezien. Maar nou ga ik er altijd mee spelen!
mama zegt : nee je hebt al een mooie garaasje ![]()
is nie eeluk , ik mag zelluf geen dadootje uitkiezen voor mij jaarderdag
Kiekeboe Bo
quote:diertjestuin ?
Op donderdag 22 augustus 2002 13:52 schreef BabyBo het volgende:
So ik ben ff niet hier en er word heeeeeeel veel geklessebest. He Richard ga je ook mee de 31e naar de diertjes tuin?
quote:sjees jullie worden wel verwend zeg, ikkuh mag nooit aan de telesoon komen en heb er ook geen, wel een kassa met centen!
Weet je wat ik van mamma heb gehad een echte telefoon. Bij de kruidvat met allemaal geluidjes. Alleen als ik luister hoor ik niemand praten, zou die dan toch nep zijn
quote:das echt leukkkkk babybo!
Mamma kwam vanmorgen uithaar werk en is helemaal blij ze kan nu voor altijd bij me zijn en hoef nooooooooit meer te werken, vind ik echt leuk.
quote:nou babybo das ech wel gemeen!
O ja ik ben zo bang van geluiden zoals stofzuigers geritsel van plastic zakjes dan word ik helemaal paniekerug enzo en moet ik heel hard huilen. Echt gemeen want pappa en mamma gebruiken die geluide heel vaak.
BOE kiekkiek
ikkuh vind Ome Miesja ech wel lief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |