quote:hihihi had ik je lekker te pakken Riesjad om hier als mama te komen
Op woensdag 04 september 2002 20:33 schreef richard-vis het volgende:[..]
MAMA ALARM !
MAMEREL je mag hier nie komen hoor!
dis alleen voor koele kids!
laat merel zelluf maar praten met onsRiesjad
Ik zal je niet meer laten schrikken en vannacht niet over me dromen hoor
quote:Ow da wist ik niet christan sorry ik dacht dat er helemaal geen mamas mochten
Op woensdag 04 september schreef Christan:
Heej Riesjad, MaMerel mag af en toe wel even langskomen. Die is mama van een grote Koele Kid, die hier niet mee doet.
[/b]
quote:o nou dan, maar ik zit ook op sjool hoor en ik heb ook een eigen reeswagenkamer in breda en in de weekend als pacal 2 dagen vrij is gaat ik wel eens naar papa
Op woensdag 04 september 2002 21:22 schreef MaMerel het volgende:
hihihi had ik je lekker te pakken Riesjad om hier als mama te komen
maarruh mijn Mereltje woont niet altijd bij mij; die is al zoooo groot dat ze op kamers woont in een andere stad. Ze studeert daar hele moeilijke dingen! En in het weekend komt ze wel thuis hoor en dan leest ze hier altijd.
Ik zal je niet meer laten schrikken en vannacht niet over me dromen hoor
en ik zal nie dromen hoor, doet ik nooit ik kijk altij aan de binnenkant van mijn oogjes
en dat ga ik nu ook lekker doen want ik moet morgen naar sjool toe
Ikke is er nog hoor, ik was bij oma want mama en papa waren naar Sjegieje. Maar nu zijn ze er gelukkig weer, want oma is wel erg lief maar toch niet zo lief als mama
Maar ik heb mama gisteren wel duidelijk gemaakt dat ik dit niet nog een keer pik
Zomaar zonder mij weggaan! Ik ben heel boos geworden
en ik heb heel hard gehuild tegen mama
Mama heeft gezegd dat ik de volgende keer mee mag, dan gaan we met oma een week op vakansjie!
Alleen gaat papa dan weer niet mee
quote:hallo alle kids
Op woensdag 11 september 2002 08:13 schreef Christan het volgende:
Heej allemaal,Ikke is er nog hoor, ik was bij oma want mama en papa waren naar Sjegieje. Maar nu zijn ze er gelukkig weer, want oma is wel erg lief maar toch niet zo lief als mama
Maar ik heb mama gisteren wel duidelijk gemaakt dat ik dit niet nog een keer pik
Zomaar zonder mij weggaan! Ik ben heel boos geworden
en ik heb heel hard gehuild tegen mama
Mama heeft gezegd dat ik de volgende keer mee mag, dan gaan we met oma een week op vakansjie!
Alleen gaat papa dan weer niet mee
hee christan je ben nu toch nie meer boos op je mama he ![]()
was het niet leuk dan bij oma en opa
en ze gaat wel met jou op vakansjie dan morgen
en as papa nie mee gaa is nie elemaal leuk maar dan kijkt mama wel alleen naar jou , das toch wel leuk
waar ga je op vakansie met mama dan ook naar sjegieje ?
wat is dat eigenlijk sjegieje is dat net als een campeertent ofzow ![]()
ikke ben bijna jaarder wisten jullie dat al?
morgen wordt ik 4 jaar (mama zegt maandag maar dat weet ik toch zelf wel!)
en dan krijg ik dizzy en rolly en alle zjek stoon lego en wel 100 autos (mama zegt dat ze dat allemaal nog wel ziet, maar ik weet het toch wel hoor)
en dan mag ik naar huffrouw hilde van pacal's sjooltje
is wel spannend hoor
gisteren (mama zegt vorige week, maar ook dat weet ik wel)ben ik al een keer bij huffrouw hilde geweest maar dat was tof
ik ken alle kindjes al, want die zijn uit pacals klas en ik wilde meteen bij stesanie , sjaijenne , riesenko en viktor gaan spelen maar dat mocht niet, ik mag helemaal nog geen afspraakjes maken van mama flauw he ?
maar ik ga nu samen met mama mijn kamer even opruimen anders kunnen mijn nieuwe autos er niet bij
doeggggggggggggggg Riesjad
Ik weet niet precies wat Sjegieje is maar mama heeft geloof ik niet in een tent geslapen. Maar ze hebben wel indiaantje gespeeld, want mama heeft met pijl en boog geschoten. Nou zeg, ik had best mee willen doen!
Kijk maar: http://www.qltel.org/tsjechie/
Maar ik ga met mama niet naar Sjegieje maar naar iets anders en dat heet Tukkije of zoiets. Al heel snel, nog maar een paar nachtjes slapen (5 oktober zegt mama, maar dat weet ik toch zeker zelf wel). En dan gaan we met een vieguig! ![]()
Heej jij bent al snel jajig! Ikke ook over een paar nachtjes slapen, na Tukkije zegt mama. Ik wil ook wel een Rolly en een Dizzy! Ga ik vragen op mijn fjadag, dat wil ik liever dan een nieuw bedje. Ik heb al een bedje en ik heb geen Rolly en Dizzy. Ik wil wel zo'n Bobding om onder te slapen in mijn bedje, dan slaap ik vast nog veeeeeeel lekkerderder dan nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |