Nee, we hadden nog wel wat dingetjes, zoals een groene ice-tea met honing, en 5 liter motor-oliequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wow je hebt dus 1,50 euro uitgegeven?
knap hoor, dat lukt mij nou nooit!
Oh jee... ik geloof dat ik weer terug moet danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:22 schreef trovey het volgende:
Vanmiddag nog even langs geweest en nu eigenaar van:
. 16gb usb stick (9,95!)![]()
. douchekammen voor na het haarwassen om de klittente lijf te gaan
![]()
. 2 soorten penetuis om losse kabeltjes in op te bergen van computer, telefoon e.d. want die zwerven .teveel rond, lekker in felroze zodat ze goed opvallen![]()
fudge van lonka![]()
. 2 x airwick geurkaas (aanbieding)
. CD/DVD markers
. 2 soorten notitieboekjes
. hegron aftersun en sunspray (f40 voor mijn witte vel) want de al aanwezige (trouwens ook destijds bij de Action gekocht
) is eigenlijk al behoorlijk oud en aangezien men de komende dagen dodelijke temperaturen verwacht.....
![]()
Dat was ut.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh jee... ik geloof dat ik weer terug moet dan
Dacht ik al, daarom had ik de prijs er ook bij gezet.quote:
Kan je er iets meer over vertellen? Welk merk is ut? Los dopje of schuifbaar of gewoon 1 geheel zonder los dopje?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Dacht ik al, daarom had ik de prijs er ook bij gezet.Hou er wel rekening mee dat ze achter de kassa of bij de klantendienst liggen.
Laat ik het ding nou net bij de hand hebben. Effe kijken .quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kan je er iets meer over vertellen? Welk merk is ut? Los dopje of schuifbaar of gewoon 1 geheel zonder los dopje?
Past zo in het rijtje banaanvraag en bommeldingquote:
Ik las swaffel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Laat ik het ding nou net bij de hand hebben. Effe kijken .
Merk: Bsix en het is een swiffel-exemplaar....een wat....zo'n eentje met een wegdraaibare kap dus niets kwijtgeraakte dopjes.
Zwart met zilveren kap.
Oh ja, hij werkt![]()
Hoe ver heb jij die punt van de waterbol in de grond gedrukt, maakt dat nog veel uit? Ik heb de punt tot bijna onderin de pot gedrukt. Wel jammer dat er tijdens het inbrengen aarde in de bol komt. Leuk detail, ik heb eerst de bollen gekocht en daarna pas weer eens een plant :-)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vermiljoenweg (dat is in poelenburg)
ik was er vanmiddag laat, dus het zal gek zijn als die megavoorraad die er vandaag lag, al op zou zijn.
ik heb ook weer een klaphorloge mee. een grijze dit keer.
ik wil nog een blauwe, die heb ik nog niet
best wel ver, want ik was bang dat hij anders om zou vallen. ik had idd ook aarde in de bol.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Hoe ver heb jij die punt van de waterbol in de grond gedrukt, maakt dat nog veel uit? Ik heb de punt tot bijna onderin de pot gedrukt. Wel jammer dat er tijdens het inbrengen aarde in de bol komt. Leuk detail, ik heb eerst de bollen gekocht en daarna pas weer eens een plant :-)
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Past zo in het rijtje banaanvraag en bommelding
Wekt ook totaal geen verbazing op bij mij.quote:
Ben benieuwd, hoop dat het goed gaat. Als het goed werkt is het ideaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
best wel ver, want ik was bang dat hij anders om zou vallen. ik had idd ook aarde in de bol.
Ooh morgen ff heenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Dacht ik al, daarom had ik de prijs er ook bij gezet.Hou er wel rekening mee dat ze achter de kassa of bij de klantendienst liggen.
oké! Dan zou ik ze ook volstoppen met scrubzout.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:57 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik krijg met het weer snel verstopte talgkliertjes en haren.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:10 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Wekt ook totaal geen verbazing op bij mij.
Die grote met rechtopstaande randquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:15 schreef Qwea het volgende:
hebben ze nou nog een beetje goeie zwembaden bij de action?
Kost da?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die grote met rechtopstaande rand![]()
Klopt het of ben ik de war: Hadden ze nou Bio-Oil bij de Action
Hmm, strax ff kijken. Is ie echt heel hoog? Of kan ik mijn poot met wond buitenboord hangen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die grote was 11.50 geloof ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |