abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115383712
Zeg dat je even naar de wc moet en eet in de gang wat naar binnen en kom voldaan terug.
pi_115383713
Ik snap btw niet waarom zoveel mensen hier zitten om te trollen (voornamelijk non-moslims)..?
pi_115383734
Oh ga aub niet op basis van doe dit en doe dat, dan lukt het wel van andere users op in. Niemand heeft hier toegang tot jouw medische gegevens en niemand kent jouw lichaamstolerantie voor honger beter dan jij.
pi_115383750
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:12 schreef Arcadia het volgende:
Zeg dat je even naar de wc moet en eet in de gang wat naar binnen en kom voldaan terug.
Tijdens een presentatie voor popie jopie's? TIJDENS EEN PRESENTATIE.
...
pi_115383766
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:12 schreef Peunage het volgende:
Ik snap btw niet waarom zoveel mensen hier zitten om te trollen (voornamelijk non-moslims)..?
Jij hebt geen welkomstfeestje tot het internet gehad :P?
pi_115383786
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:12 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Bedankt! Heb je de link van je bron? Ik wil graag mij erin verdiepen..
http://www.arabtimesonlin(...)ir-fast/Default.aspx
pi_115383791
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:12 schreef Peunage het volgende:
dan bemoei je je er toch niet mee?
bored
pi_115383844
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:13 schreef Triggershot het volgende:
Oh ga aub niet op basis van doe dit en doe dat, dan lukt het wel van andere users op in. Niemand heeft hier toegang tot jouw medische gegevens en niemand kent jouw lichaamstolerantie voor honger beter dan jij.
Dat is gewoon wetenschap hoor. Hele dag niet gegeten + suiker = veel energie :D
Dat geld voor iedereen.
pi_115383875
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:13 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Tijdens een presentatie voor popie jopie's? TIJDENS EEN PRESENTATIE.
Als je moet, dan moet je, dat begrijpen ze wel, kun je in de tussentijd geen filmpje van youtube afspelen.
pi_115383896
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:16 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Als je moet, dan moet je, dat begrijpen ze wel, kun je in de tussentijd geen filmpje van youtube afspelen.
Hahaha goed idee!!!!
...
pi_115383902
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:15 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat is gewoon wetenschap hoor. Hele dag niet gegeten + suiker = veel energie :D
Dat geld voor iedereen.
Je hebt geen idee waar je het over hebt hoor, ieder lichaam reageert weer anders op tekort aan voedsel, water etc. Zelfs anders op teveel er aan, met name als je niet eens weet hoe haar gezondheid in elkaar steekt is het loos gepraat.
pi_115383917
Niet alles gelezen, maar even dit. Ik begrijp dat het vasten belangrijk is voor een moslim en dat je dit niet wilt verbreken, alleen je moet wel doorhebben dat Ramadan houden in Europa veel extremer en moeilijker is dan in Islamitische landen, aangezien daar gewoon het hele ritme van alle mensen in het land collectief worden aangepast aan de Ramadan, dat heb je hier niet.

De ramadan is dan ook gebaseerd op het idee dat het extreem is, maar wel binnen het kader dat er rekening wordt gehouden met de ramadan tijdens het vieren, zodat het te doen is.

Je moet je dan afvragen of het schrift het wel bedoelt om net zo extreem hier ramadan te vieren als in een moslimland.
pi_115383941
Thanks peopleeee
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je hebt geen idee waar je het over hebt hoor, ieder lichaam reageert weer anders op tekort aan voedsel, water etc. Zelfs anders op teveel er aan, met name als je niet eens weet hoe haar gezondheid in elkaar steekt is het loos gepraat.
Je hebt wel een punt.

Ik zie namelijk vaker wel zwarte vlekken ook als ik niet vast, heb bloedarmoede.
...
pi_115383991
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee hoor, iedereen reageert op dezelfde manier op heel veel suiker na een dag vasten. Ik lees nu dat TS zelfs bloedarmoede heeft, dan moet ze al helemaal veel suiker nemen.
pi_115384008
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:17 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Thanks peopleeee

[..]

Je hebt wel een punt.

Ik zie namelijk vaker wel zwarte vlekken ook als ik niet vast, heb bloedarmoede.
Haal het dan gewoon in op de kortere dagen, de Profeet heeft niets voor niets die mogelijkheden toegestaan.
pi_115384020
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:19 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee hoor, iedereen reageert op dezelfde manier op heel veel suiker na een dag vasten. Ik lees nu dat TS zelfs bloedarmoede heeft, dan moet ze al helemaal veel suiker nemen.
:')
pi_115384050
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
Niet alles gelezen, maar even dit. Ik begrijp dat het vasten belangrijk is voor een moslim en dat je dit niet wilt verbreken, alleen je moet wel doorhebben dat Ramadan houden in Europa veel extremer en moeilijker is dan in Islamitische landen, aangezien daar gewoon het hele ritme van alle mensen in het land collectief worden aangepast aan de Ramadan, dat heb je hier niet.

De ramadan is dan ook gebaseerd op het idee dat het extreem is, maar wel binnen het kader dat er rekening wordt gehouden met de ramadan tijdens het vieren, zodat het te doen is.

Je moet je dan afvragen of het schrift het wel bedoelt om net zo extreem hier ramadan te vieren als in een moslimland.
Ik ben wie ik ben ik doe waar ik in geloof waar ik ook ben
...
pi_115384074
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Haal het dan gewoon in op de kortere dagen, de Profeet heeft niets voor niets die mogelijkheden toegestaan.
Bloedarmoede is niet echt een ziekte he. Heel veel vrouwen hebben daar last van
...
pi_115384126
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Bloedarmoede is niet echt een ziekte he. Heel veel vrouwen hebben daar last van
Het is de misselijkheid, vlekken zien, zwak zijn + bloedarmoede waar ik het over heb, en de nog mogelijk ergere gevolgen als je dan ook nog met veel inspanning tot half 10 moet wachten.
pi_115384136
quote:

[..]

dank je dr OZ maar volgens mij moet je dan vooral STRUCTUREEL ijzerrijk voedsel naar binnen werken. Je ijzertekort los je niet op met suikers. Die dienen slechts voor een tijdelijke boost.

Ik zeg: girl, voortaan als je je vasten verbreekt eet dan voedingsrijk voedsel met veel vitaminen die bij jou zo ie zo al ontbraken. Believe me als jij dat op orde hebt dan zal het niet uit maken of jij nou gaat eten om 00:00 uur of om 22:00 zoals aan het begin van de ramadan. Want je hebt dan een goede basis gelegd voor je lichaam.
bored
pi_115384138
quote:

[..]

Ik eet veel suiker. Ik slik mijn medicijnen goed. Bloedarmoede is niet zo een twee drie te verhelpen. Heb het al 4 jaar.
...
pi_115384149
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is de misselijkheid, vlekken zien, zwak zijn + bloedarmoede waar ik het over heb, en de nog mogelijk ergere gevolgen als je dan ook nog met veel inspanning tot half 10 moet wachten.
flauwvallen... -O-
...
pi_115384162
Eet een mueslireep met chocolade.
pi_115384187
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:22 schreef kiki889 het volgende:

[..]

dank je dr OZ maar volgens mij moet je dan vooral STRUCTUREEL ijzerrijk voedsel naar binnen werken. Je ijzertekort los je niet op met suikers. Die dienen slechts voor een tijdelijke boost.

Ik zeg: girl, voortaan als je je vasten verbreekt eet dan voedingsrijk voedsel met veel vitaminen die bij jou zo ie zo al ontbraken. Believe me als jij dat op orde hebt dan zal het niet uit maken of jij nou gaat eten om 00:00 uur of om 22:00 zoals aan het begin van de ramadan. Want je hebt dan een goede basis gelegd voor je lichaam.
Je hebt wel gelijk, ik denk dat ik naar diëtist ga. Want ik struggle er wel 4 jaar mee. Heb nooit een ramadan gemist gelukkig.
...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')