Werkt niet echt als de auto uit staat op de camping he..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:35 schreef Rekkie het volgende:
Daarom een airco gekoeld dashboardkastje
Wie zegt dat ik mijn auto uitzet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Werkt niet echt als de auto uit staat op de camping he..
Ja het zal onder het raam wel warmer worden maar onder de stoel zal wel meevallen toch?quote:
Nee, want uiteindelijk kan de luchttemperatuur in de auto zelf tot boven de 700C oplopen (meegemaakt, leuk om in zo'n auto te moeten stappen). In de volle zon kan de temperatuur van de laptop zelf (meestal matzwart, dus dat absorbeert lekker) nog veel hoger worden. Niet werkend verwacht ik dat die 700C geen probleem is, maar laat hem dan wel een beetje afkoelen voordat je hem aanzet. In de volle zon heb je grote kans dat van alles aan platte plastic onderdelen (waaronder geheugen en moederbord) gaat vervormen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja het zal onder het raam wel warmer worden maar onder de stoel zal wel meevallen toch?
Desktop gaat nogal moeilijk. Ik moet bijvoorbeeld ook een laptop mee op al mijn vakanties, aangezien mijn vakanties meestal bestaan uit werk.quote:
Jij bent TS niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Desktop gaat nogal moeilijk. Ik moet bijvoorbeeld ook een laptop mee op al mijn vakanties, aangezien mijn vakanties meestal bestaan uit werk.
Zoek de specs op van je laptop, dan weet je in welke temperatuursgrenzen (leuk woord voor scrabble) de werking gegarandeerd wordt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:30 schreef Patroon het volgende:
Hallo,
Ik wil mijn laptop meenemen op vakantie naar Frankrijk. Nu bewaar ik die onder de stoel in de auto. Is de warmte in de auto niet schadelijk als de laptop uit staat? In de zon kan de temp in de auto behoorlijk oplopen.
Jij vindt het blijkbaar ongekend dat iemand zijn laptop meeneemt op vakantie, dus ik weet niet of je zo contactgestoord bent dat je niet met normale mensen in aanraking komt ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jij bent TS niet.
En als je op je vakantie moet werken doe je iets verkeerd.
En als je wel moet werken is het een 'zakenreis'.
Tevens neemt een laptop nauwelijks extra ruimte in, en meenemen wil niet zeggen dat je het ding ook hele dagen gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:29 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jij vindt het blijkbaar ongekend dat iemand zijn laptop meeneemt op vakantie, dus ik weet niet of je zo contactgestoord bent dat je niet met normale mensen in aanraking komt ofzo.
En laptop mee om goed te kunnen mailen elke dag, niet iedereen wilt daar zijn Smartphone voor gebruiken.
Stoken? Beetje camping heeft tegenwoordig WiFi. Maar wees gerust. Wij gaan in een simpel tentje en alle electronica gaat zoveel mogelijk uit en boek aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:07 schreef Woods het volgende:
Waar ik altijd wel om moet lachen is als mensen op vakantie gaan en dan hun telefoon(dan vooral internetten), laptop, tv en andere rotzooi meenemen om maar met het thuisfront in contact te staan en voor honderen Euro's te stoken. Je bent op vakantie!
Ja klopt maar te vaak nog tegen meerprijs.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Stoken? Beetje camping heeft tegenwoordig WiFi. Maar wees gerust. Wij gaan in een simpel tentje en alle electronica gaat zoveel mogelijk uit en boek aan
Denk dat de persoon dat eerder aflegt dan je laptop.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:43 schreef FruitenCo het volgende:
Een beetje laptop loopt zelf al tegen een 50 graden aan tijdens het werken erop, dus wanneer die uitstaat geen probleem! Maar op een laptop werken in de auto raad ik zeker niet aan ivm koelproblemen.
De municipal campings meestal zo'n 2 euro voor het wachtwoord. Onbeperkt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja klopt maar te vaak nog tegen meerprijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |