Ja d'uh ! Dat moet ! Meisjemeisje van maken; zodat ze in haar puberjaren kan protesterenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gotta catch 'em all
En Loqi, jaaaahh, ik weet dat jullie het afzichtelijk vinden, maar egwel dat ik Hello Kitty ga kopen
Ja dat ja. Wat is dit voor matigen sleckten TT !quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
EN EEN GEZONDEN DOCHTER VOOR TRIX!!!
HFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HF
Je mag hier ook posten op minder goeden dagen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Desnoods zodat we even lekker bloggers kunnen bashen
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:06 schreef Incantrix het volgende:
En nu zit ik ineens half te janken in de bus want gezond en meisje![]()
En hormonenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:06 schreef Incantrix het volgende:
I know !quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag hier ook posten op minder goeden dagen he?![]()
Desnoods zodat we even lekker bloggers kunnen bashen
Ik ga heul niet weg johquote:
D'aaaaawwwwww gij blijen hormonenbal gijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:06 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:06 schreef Incantrix het volgende:
Ze heeft wel een artikel geplaatst over die gratis makeuptafel van 700 euro die ze heeft gekregenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I know !
Oeh heb je nog goeien sleckten schoonheidsglas video's gemist?
[..]
Ik ga heul niet weg joh![]()
[..]
D'aaaaawwwwww gij blijen hormonenbal gij![]()
![]()
Lolquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft wel een artikel geplaatst over die gratis makeuptafel van 700 euro die ze heeft gekregen![]()
Met een nageldroog-systeem erin.. Terwijl ze iemand anders heeft voor haar nagelswatches
Whaaaaa zo tofquote:
Ik geef het ook toe, ik wil ook een gratiz tafel... *start beautyblog en vraagt ikea om gratis bank*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
LolEn ja ik geef het maar toe: Ik ben jaloers en wil ook een tafel krijgen.... fu bekende bloggers
[..]
Whaaaaa zo tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |