abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 september 2000 @ 10:03:27 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_342447
Ik ben maar weer es begonnen met lijnen, en daarbij dus heel veel water drinken. Nou is mijn probleem dat ik dan dus onwijs last van brandend maagzuur krijg. Ik werd er vannacht zelfs wakker van.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Zijn er ook nog andere effectieve middelen, behalve Rennie's?

Ik wacht jullie tips af.

vrijdag 15 september 2000 @ 11:47:24 #2
3772 TRIBAL
Beetje vreemd..........
pi_342585
Klinkt bekend.
Heb het zelf ook als ik na het sporten "gewoon" water drink......maar met Spa blauw nergens last van

Dus.....

Maar wel uhmmm.................
pi_342852
Melk schijnt goed te werken tegen brandend maagzuur.
pi_343306
Rennies rule! Melk wil inderdaad ook wel 'ns helpen.
En het mooiste snoepje wint een kruiwagen vol chocolade.
  zaterdag 23 september 2000 @ 01:31:24 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_356157
Door een middenrifbreuk heb ik ook nogal wat last van reflux (=officiele term voor brandend maagzuur). Ik heb daar een door de dokter voorgeschreven middeltje voor, Pantozol, met als nadeel dat je erna een uur niets mag eten of drinken. Als ik 's ochtend opsta met brandend maagzuur, drink ik juist een glas water om het tegen te gaan.

Ik denk dat jij last krijgt van reflux door teveel water te drinken, waardoor je maag te vol zit, en het mengsel van water en maagzuur je slokdarm insijpelt en dat dat het branderige gevoel geeft. Probeer het eens met wat minder water, wellicht helpt dat.

V

Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 23 september 2000 @ 01:34:49 #6
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_356168
Klinkt misschien raar, maar bij brandend maagzuur wil het drinken van een glas cola (tja, kweetut...raar) of het eten van een bakkie vanille vla, nog wel eens helpen (deze wijsheid is niet van mezelf, dan wel van me oma....)
Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
pi_356332
Sex, en dan vooral orale.
  Jubileum moderator zaterdag 23 september 2000 @ 09:45:56 #8
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_356367
Juup !!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_356573
Als het water te koud is kan dat vaak wel tot problemen leiden, of probeer wat minder water in een keer te drinken...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')