abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:25:08 #151
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_115671847
Patch 1.0.4 Preview: Demon Hunter - http://us.battle.net/d3/en/blog/6986845/
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_115672338
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:25 schreef Ezechielk het volgende:
Patch 1.0.4 Preview: Demon Hunter - http://us.battle.net/d3/en/blog/6986845/
Evasive fire en LfB damage boosts, mooi. :)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_115673036
http://us.battle.net/d3/e(...)tch_Doctor-8_16_2012

Mijn Zombie Bears build gaat dus op de schop, maar ik ben blij met de aanpassingen! :)
pi_115679727
quote:
Ja redelijk nutteloos. Ze gaan skills boosten die je niet kunt gebruiken want je zit voor 90% vast aan skills die je nodig hebt om niet te sterven en nog een beetje damage kunnen doen. Reacties zijn ook duidelijk niet lovend. Jammer want de algemene dingen die ze aan gaan passen zijn erg goed, had er dus ook meer van verwacht.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_115684576
Zoals sommigen in mijn ogen terecht opmerkten, de sterkste classes (DH en barb) worden nog sterker, de zwakste class (WD) wordt nog zwakker, en de Monk en Wizard gaan er ook niet echt op vooruit. Zeker met het oog op dat ze die One with Everything bij de monk nog gaan nerfen in de toekomst.

Afgezien van de algemene dingen die inderdaad erg goed zijn, worden de classes nog minder gebalanceerd.
pi_115684633
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zoals sommigen in mijn ogen terecht opmerkten, de sterkste classes (DH en barb) worden nog sterker, de zwakste class (WD) wordt nog zwakker, en de Monk en Wizard gaan er ook niet echt op vooruit. Zeker met het oog op dat ze die One with Everything bij de monk nog gaan nerfen in de toekomst.

Afgezien van de algemene dingen die inderdaad erg goed zijn, worden de classes nog minder gebalanceerd.
Ja dit lijkt inderdaad het tegenovergestelde van balanceren. Bijzonder opmerkelijk. Aangezien dit een preview is hoop ik nog dat het beter wordt dan wat er nu is gepubliceerd.

Wat ik ook raar vind is dat ze ias hebben generft omdat het als verplicht werd beschouwd, wat resulteerd in keihard crit chance en dmg stacken om als monk nog dmg te kunnen doen. Dit is veel extremer dan hoe het was met ias.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_115687570
Na een paar maanden weer eens D3 opgestart. Wizard verveelde een beetje (lvl 37) dus ben een Demon Hunter begonnen. Had al een berg gele armor en wapens in de bank gezet want was het al van plan.

Nu dik overpowered overal doorheen beuken, gaat lekker met die multishot enz. Echt belachelijk sterk die DH.
pi_115687772
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
Na een paar maanden weer eens D3 opgestart. Wizard verveelde een beetje (lvl 37) dus ben een Demon Hunter begonnen. Had al een berg gele armor en wapens in de bank gezet want was het al van plan.

Nu dik overpowered overal doorheen beuken, gaat lekker met die multishot enz. Echt belachelijk sterk die DH.
Duh.

Overpowerd is alles belachelijk sterk natuurlijk. ;)
pi_115702862
Ondanks de wizard nerf, ga ik toch door met de build. Alleen met nog meer crit chance. Ik zit nu al op 45,5%, maar dat moet richting de 50% gaan. Alleen wordt de gear stukken duurder.
Het voordeel is dat de build niet alleen de crits van WW heeft, maar ook die van Explosive Blasts. En anders ga ik testen met Spectral Blades, die zouden ook goed kunnen critten. De komende tijd maar eens wat experimenteren. :)

De waarde van mijn gear was 1,3M toen ik Diablo de eerste keer versloeg, tot iets meer dan 10M (zonder de gems, 6 stars en 2 radiant squares) nu. :)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/RealBizkit-2771/hero/2165232
pi_115712909
Godsamme, weer 30137 errors op de AH bij items. Uiteraard alleen weer bij de items die een beetje de moeite waard zijn om te verpatsen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_115713884
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:22 schreef Monolith het volgende:
Godsamme, weer 30137 errors op de AH bij items. Uiteraard alleen weer bij de items die een beetje de moeite waard zijn om te verpatsen.
Hier hetzelfde. Ik heb 2 items kunnen plaatsen van de 10. :')
pi_115716042
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 14:03 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Ik heb 2 items kunnen plaatsen van de 10. :')
Ja precies, heb wel wat leuke zooi uit een aantal act 3 runs, maar verkopen..ho maar.

edit: als ik het zo lees op de support forums geldt het alleen voor items die voor meer dan 100k op de AH worden gezet. Zou dat een of andere noodrem zijn voor dupes oid?

[ Bericht 12% gewijzigd door Monolith op 18-08-2012 15:37:56 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_115719757
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja precies, heb wel wat leuke zooi uit een aantal act 3 runs, maar verkopen..ho maar.

edit: als ik het zo lees op de support forums geldt het alleen voor items die voor meer dan 100k op de AH worden gezet. Zou dat een of andere noodrem zijn voor dupes oid?
Ik probeerde ze er al voor 50k op te zetten, maar zelfs dat lukte niet...

Ondertussen doet alles het weer bij mij. :)
pi_115719788
Klopt ja, ik heb m'n 10 slots ook weer vol zit. Hele hoop matige rommel die hopelijk nog wel voor 200-400k gaat.

Wel een 6 prop chest armor recipe gevonden, eens even kijken of ik daar wat leuks mee kan. :)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_115719823
Dat moet wel lukken. En anders leveren die ook als plans al meer dan genoeg op. :P

Je farmt nog steeds Act I, of ondertussen al ergens anders?
pi_115719945
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat moet wel lukken. En anders leveren die ook als plans al meer dan genoeg op. :P

Je farmt nog steeds Act I, of ondertussen al ergens anders?
Nee, heb vandaag 4 act 3 runs gedaan. Even 5 stacks halen in barracks (of die andere dungeon die daar spawnt) en dan siegebreaker / cyd / azmo.
6 prop plans vind je ook niet in act 1, hè. ;)

Had de plan zelf kunnen verpatsen voor rond de 9M zag ik, maar beetje craften vind ik zelf ook wel aardig. Met 6 prop helm toch al wel zo'n 20m op verdiend al met al.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_115720071
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, heb vandaag 4 act 3 runs gedaan. Even 5 stacks halen in barracks (of die andere dungeon die daar spawnt) en dan siegebreaker / cyd / azmo.
6 prop plans vind je ook niet in act 1, hè. ;)

Had de plan zelf kunnen verpatsen voor rond de 9M zag ik, maar beetje craften vind ik zelf ook wel aardig. Met 6 prop helm toch al wel zo'n 20m op verdiend al met al.
Ik zou de Keeps Depth er nog bij doen. Tot wel 12 elites. :)
Daar begin mijn farm run altijd. :P

En dan inderdaad vanaf Bridge tot aan Azzy.
pi_115720145
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:00 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik zou de Keeps Depth er nog bij doen. Tot wel 12 elites. :)
Daar begin mijn farm run altijd. :P

En dan inderdaad vanaf Bridge tot aan Azzy.
Mja dat kan wel, maar met DH zijn die krappe ruimtes echt enorm irritant.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_115720471
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja dat kan wel, maar met DH zijn die krappe ruimtes echt enorm irritant.
True. Met hoeveel mf farm je dan? Voor Act I heb ik wel 200 mf gear, maar dat is totaal bagger voor Act III. Die laatste doe ik dan ook met 0 mf...
pi_115720519
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:19 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

True. Met hoeveel mf farm je dan? Voor Act I heb ik wel 200 mf gear, maar dat is totaal bagger voor Act III. Die laatste doe ik dan ook met 0 mf...
Act 3 zonder MF gear inderdaad. Kost me al genoeg deaths. :P
Act 1 doe ik eigenlijk 'maar' met 133 mf gear. Zou er nog wel aardig wat bovenop kunnen gooien.

Ik heb toch nog wel het idee dat ik in act 3 meer rare iLvl 63's / uur vind dan in act 1 ondanks het gebrek aan MF. Dat wordt natuurlijk gecompenseerd door hogere iLvl 63 drop rate.
Voornaamste voordeel aan act 3 is dat het niet zo dodelijk saai is. Act 1 kan ik met MF gear nog met m'n ogen dicht doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_115720617
Ah, zelfde dus. :)

Misschien een keertje samen farmen?
pi_115720675
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah, zelfde dus. :)

Misschien een keertje samen farmen?
Prima, morgen of wat later vanavond misschien. Zo eerst nog even wat eredivisie voetbal kijken. :)

Wat speelde je trouwens ook alweer, barb of wiz?

[ Bericht 3% gewijzigd door Monolith op 18-08-2012 18:35:15 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_115722326
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Prima, morgen of wat later vanavond misschien. Zo eerst nog even wat eredivisie voetbal kijken. :)

Wat speelde je trouwens ook alweer, barb of wiz?
Ik ben nu bij mijn schoonouders, dus vanavond wordt niks meer denk ik, tenzij na 23.00 uur.

Maar ik speel een Wizard. Mijn barb is nog niet klaar voor Act III.
pi_115726240
Morgen maar ergens doen in de loop van de dag dan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')