SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[/quote]![]()
PSVquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zullen we het even over ajax hebben? Die spelen in de 3e klasse reserve nog niets klaar met deze selectie.
Ja maar ik wil ajax even bashenquote:
Owquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ajax even bashen
Zolang Feyenoord in mijn leven is heb ik geen vrouw nodigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
VDM en zijn gegeil op Feyenoord is werkelijk waar fascinerend
Echte clubliefde!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang Feyenoord in mijn leven is heb ik geen vrouw nodig
op mijn 16e had ik beide wat niet werkte
Het ging over Feyenoord en Genk en heujjj meneer moet het weer over Ajax hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zullen we het even over ajax hebben? Die spelen in de 3e klasse reserve nog niets klaar met deze selectie.
Ajax bedoel je? Met Feyenoord ben je maar weinig bezigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht dat GZ voor ajax was toen hij op Feyenoord ging tuffenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het ging over Feyenoord en Genk en heujjj meneer moet het weer over Ajax hebben
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht dat GZ voor ajax was toen hij op Feyenoord ging tuffen
kquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef OmniRocket het volgende:
P4L, morgen (vrijdag) avond kan ik wel clubs
Hoezo werkt dat niet? Je gaat toch niet naar het stadion? Als een vrouw je elke zondag moet missen snap ik het, maar voor die ene anderhalf uur?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vond ik niet. Maar wel een lekkere afstraffing jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:57 schreef poker4lifee het volgende:
gg Rijst sorry speelde wel een beetje vies
en ah nice GZ weer helemaal terug dusleuk gehad?
[..]
k
Was ook maar een grapjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo werkt dat niet? Je gaat toch niet naar het stadion? Als een vrouw je elke zondag moet missen snap ik het, maar voor die ene anderhalf uur?
Anoukquote:
Die linkse heeft nog bij jouw club gespeeldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zonder kleren zien ze er vast leuk uit.
Jodenhoerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die linkse heeft nog bij jouw club gespeeld
kquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vond ik niet. Maar wel een lekkere afstraffing jaConcentratie viel weg na mijn eerste goal en daarna wou ik het weer proberen maar m''n spelers wouden niet meer. Passing van' m'n spelers zijn zo slecht. Even kijken of ik Elm op 7 chem kan krijgen
Ohja, verhuizingen zijn ruk voor een relatiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was ook maar een grapjedat het niet werkte had niets met voetbal te maken
meer de afstand van toen ze verhuisde! Ze woonde even in Leeuwarden maar was tijdelijk en ging toen naar ergens in het zuiden van Nederland.
Enige club waar ik nooit voor zou willen spelen. O en AFC niet omdat sjek van gelder daar supportertquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jodenhoer
En dat weet ik, ze krijgt bij Ajax vast meer geld. Had ik ook wel naar Ajax gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |