Mijn eerste lapo in een maand en meteen een goedequote:
Gewoon door haar vriendjequote:
quote:
Ik kan niks meer van haar ontvangen. Ik unblock dr wel evenquote:
Ik nietquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zet altijd toffe dingen in fobo's. mag ik in de jouwe posten?
Ja, natuurlijk is het dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:19 schreef Ro-ald het volgende:
Volgens mij is het gewoon die kneus van een Partyboy1991
Ik kies voor nummer 1quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:19 schreef plopkweker het volgende:
Welke film zal ik gaan kijken?
1) Chronicle
2) Lockout
3) Battleship
4) Journey 2
5) Meeting Evil
6) The Dictator
toet toetquote:
Ik ken er geen een vanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:19 schreef plopkweker het volgende:
Welke film zal ik gaan kijken?
1) Chronicle
2) Lockout
3) Battleship
4) Journey 2
5) Meeting Evil
6) The Dictator
Inb4 verrekte mongol!quote:
Allemaal uit 2012quote:
jaquote:
Klopt, tenzij ze leuk zijn, dan vliegt de tijd als het tapijt van Alladinquote:
Ik doe het niet, net al een topic aangemaakt en een slotjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef Ro-ald het volgende:
Wie heeft er al een klacht topic gemaakt?
alladinquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Klopt, tenzij ze leuk zijn, dan vliegt de tijd als het tapijt van Alladin
Oh, Partyboy zegt dat ik het moet doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:19 schreef Tchock het volgende:
Zal ik even een klachttopic maken in ONZ ofzo?
Ik zoek even alles wat ik nodig hebquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef Ro-ald het volgende:
Wie heeft er al een klacht topic gemaakt?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, Partyboy zegt dat ik het moet doendus bezig nu.
Geef zo even een linkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, Partyboy zegt dat ik het moet doendus bezig nu.
sinds wanneer is voetbal een olympische sportquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:23 schreef plopkweker het volgende:
Nederland gaat lekker met voetbal op de OS
Voetbal is ook een Olympische sport,maar word niet echt uitgezonden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sinds wanneer is voetbal een olympische sport
alles is olympische sport? over uitholling gesprokenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Voetbal is ook een Olympische sport,maar word niet echt uitgezonden.
wat?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pzpz pz pz ik heb goed nieuws. bruintje heeft geen nee gezegd
Gaygajim ouwe diamantslijper, nog mensen afgeperst met veel te hoge rente?quote:
Maar wat vroeg je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat je geen nee hebt gezegd natuurlijk
oeiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja dag dan ga je alsnog nee zeggen hier zeker. ben niet gek ben een mars
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaygajim ouwe diamantslijper, nog mensen afgeperst met veel te hoge rente?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja dag dan ga je alsnog nee zeggen hier zeker. ben niet gek ben een mars
vast een typfoutje graag gedaanquote:
jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaygajim ouwe diamantslijper, nog mensen afgeperst met veel te hoge rente?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
vast een typfoutje graag gedaan
[..]
ja
Dat wou ik net zeggenquote:
engerdquote:
Nee m'n beeldscherm, alleen die is groter dan het plaatjequote:
Nee hoorquote:
gelukkig dat ik zonder ben gegaan danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb stiekem gaatjes geprikt in je condooms.
ok jezelf aids bezorgen. niet zo slim beach !quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb stiekem gaatjes geprikt in je condooms.
niks hihihihihiihihhiih ;$:$:$quote:
oke dat magquote:
Volgende keer dp?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gelukkig dat ik zonder ben gegaan dan
FLquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
Zow efteling was gezellig![]()
Wat heb ik gemist?
een 4chan tc met tietenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
Wat heb ik gemist?
Krijgen rare dm's van HH.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
Wat heb ik gemist?
Jammer, als ik iemand had zou ik haar ook delen met je.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik hou haar liever voor mezelf
Het is stil nu, niks ontvangen de laatste 10 minuten ofzoquote:
5:30 ik ga morgen op vakantiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet morgen om 07:30 opstaan dat zijn toch geen tijden!
Ja ik nu ook niet meer na dat ik heb gezegd dat het vast die kneus van een Partyboy is en inlogt met HH haar account.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Het is stil nu, niks ontvangen de laatste 10 minuten ofzo
Dolfijntjes ijsje?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
1680 x 1050 hier. krijg ik nou een ijsje?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer, als ik iemand had zou ik haar ook delen met je.
pics van je mams zouden nu wel op zijn plaats zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer, als ik iemand had zou ik haar ook delen met je.
* plopkweker geeft fkt er twee en de rest eentjequote:
hihi was dat maar zoquote:
Gewoon inbeelden dat de popo achter je aanzit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:00 schreef plopkweker het volgende:
Zouden ze met hun 3de been meerennen?
Of dat er bij de finish gratis kip en watermeloen is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon inbeelden dat de popo achter je aanzit.
daarom winnen negers altijd, ze zijn het gewendquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Of dat er een sexy dolfijntje bij de eindstreep op je zit te wachten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat? Hoe?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
lol ik kan de report history van users inkijken. omg omg omg beach
preciesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
daarom winnen negers altijd, ze zijn het gewend
Wat heb jij met dolfijnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Of dat er een sexy dolfijntje bij de eindstreep op je zit te wachten.
Beetje hetzelfde concept als een potje goud aan het einde van een regenboog.
Sëhr güte vraagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Beach het volgende:
[..]
precies
[..]
Wat heb jij met dolfijnen
hoe dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
lol ik kan de report history van users inkijken. omg omg omg beach
Misschien kan Paul van Ass voetbalcoach worden, dan wint Nederland met voetbal hopelijk wel.quote:
55 min tot bedtijdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:05 schreef FL_Freak het volgende:
nog maar 55 min tot nachtbagger open.
De hamvraag is van welke club?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Misschien kan Paul van Ass voetbalcoach worden, dan wint Nederland met voetbal hopelijk wel.
Van het nationale team.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef plopkweker het volgende:
[..]
De hamvraag is van welke club?
quote:
Dan word het de Bondscoach.quote:
Oké.quote:
Van Gaalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:09 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Oké.
Even op Wikipedia opzoeken wie dat is
Waarom?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:10 schreef Dientje12 het volgende:
dit is de raarste vakantie ooit in mijn leven
Veel plezierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:12 schreef Bendoe het volgende:
Morgenochtend op vakantie. Alvast slapen
Fijne vakantiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:12 schreef Bendoe het volgende:
Fijne vakantie alvastquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:12 schreef Bendoe het volgende:
veel plezierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:12 schreef Bendoe het volgende:
Okequote:
Trusten, veel plezier.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:12 schreef Bendoe het volgende:
Refresh 'm evenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn stream moet de strafcorner nog nemen
Neequote:
Qft.quote:
quote:
Het is hier geen VBLquote:
quote:
quote:
Jammer wel, maar het is wel supernais gedaanquote:
Ik vond het niet zo herkenbaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat met die herkenbaarheid dan
Jaquote:
Ik word moe als ik jou posts zie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
Ik word er echt moe van als ik naar de olympische spelen kijk
Wat is er zo vermoeiend aan danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik word moe als ik jou posts zie.
Ik niet.quote:
Ik ook niet.quote:
stokbroodjes, ei, tomaat, komkommer, kaas, sla, majoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Brb eventjes stokbroodjes beleggen met kaas oid
tc?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor een tc
Ik vind het bestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk het tijd is voor fapfap.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
Whut?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus ik ben niet de enige met vreemde dm's van HH met de vraag of ik wil seksen?
Wie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus ik ben niet de enige met vreemde dm's van HH met de vraag of ik wil seksen?
Uit het niets kreeg ik dus een dm een paar weken terug met de vraag of ze wou daten.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uit het niets kreeg ik dus een dm een paar weken terug met de vraag of ze wou daten.
toen gevraagd of ze haar tieten wou sturen en toen bleek dat rechts groter was dan links.
Vervolgens begon partyboy zich er mee bemoeien of ik in was in een triotje en toen heb ik het contact maar verbroken. Rare koppel is dat maar.
Had haar gegeven?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uit het niets kreeg ik dus een dm een paar weken terug met de vraag of ze wou daten.
toen gevraagd of ze haar tieten wou sturen en toen bleek dat rechts groter was dan links.
Vervolgens begon partyboy zich er mee bemoeien of ik in was in een triotje en toen heb ik het contact maar verbroken. Rare koppel is dat maar.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:35 schreef Dientje12 het volgende:
kom we gaan een uft uitzwaai topic maken
Ahw, lief!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan krijg je dat bij de meet,omdat ik mee mag in de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |