Zo, leesbaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:52 schreef wim104 het volgende:
Om 18:00 probeerde ik mijn laptop op te starten. Dit lukte niet. Constant zwart scherm of het rondje bij me cursor dat hij probeert op te starten.
Hij komt niet verder dan het welkom scherm, 1 keer kwam ik binnen in veilige modus toen kreeg ik een foutmelding dat er een fatale fout was en dat de computer binnen 1 min opnieuw zou opstarten.
Daarna bleef hij zwart, ik heb vaak mijn laptop opnieuw opgestart, toen kwam ik 1 keer op mijn bureaublad, toen zag ik dat me virusscanner was uitgeschakeld en kom het weer inschakelen.
Toen ik de pc opnieuw opstarte kreeg ik een vastloper, weer opnieuw opgestart en weer een zwart scherm..
Lieve fokkers, wat moet ik nu doen???
Beter neem jij een beetje moeite om je posts leesbaar te maken, anders krijg je helemaal geen hulp.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:59 schreef wim104 het volgende:
je kan tog ook een beetje moeite nemen om het te lezen
Nee.quote:
* spoorrails mompelt iets over klok en klepelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:38 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nee.
Jij wil hulp. Waarom zou ik moeite gaan doen om je te helpen als jij geen moeite doet om fatsoenlijk uit te leggen wat je probleem is.
Waarom denk je dat je het nieuwe virus hebt?
Ok, wat voor scansoftware gebruik je allemaal ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:04 schreef wim104 het volgende:
Zethiel ik kan soms opstarten in veilige modus en toen zag ik al dat me virusscanner uitgeschakeld was toen moest ik me pc opnieuw opstarten om hem aantezetten
Kun je een error code uit dat scherm aflezen ? zo ja, welke ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:27 schreef wim104 het volgende:
en hij kan me virus scanner niet opstarten en geeft dan blauw scherm:(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |