abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115348129
18:00 probeerde ik me laptop op te starten lukte niet constand zwartscherm of het rondje bij me cursor dat hij probeert op te starten hij komt niet verder dan het welkom scherm 1 keer kwam ik binnen in veilige modus toen kreeg ik een foutmelding dat er een fatale fout was en dat de computer binnen 1 min opnieuw opstart daarna bleef hij zwart vaak opnieuw gestart toen kwam ik 1keer op me bureaublad toen zag ik dat me virusscanner was uitgeschakeld en kom het weer inschakelen als de pc opnieuw werd opgestart toen een vastloper en daarna opnieuw opgestart en weer zwart wat moet ik nu doen???
pi_115349314
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:52 schreef wim104 het volgende:
Om 18:00 probeerde ik mijn laptop op te starten. Dit lukte niet. Constant zwart scherm of het rondje bij me cursor dat hij probeert op te starten.

Hij komt niet verder dan het welkom scherm, 1 keer kwam ik binnen in veilige modus toen kreeg ik een foutmelding dat er een fatale fout was en dat de computer binnen 1 min opnieuw zou opstarten.

Daarna bleef hij zwart, ik heb vaak mijn laptop opnieuw opgestart, toen kwam ik 1 keer op mijn bureaublad, toen zag ik dat me virusscanner was uitgeschakeld en kom het weer inschakelen.

Toen ik de pc opnieuw opstarte kreeg ik een vastloper, weer opnieuw opgestart en weer een zwart scherm..
Lieve fokkers, wat moet ik nu doen???
Zo, leesbaar. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:59 schreef wim104 het volgende:
je kan tog ook een beetje moeite nemen om het te lezen
Beter neem jij een beetje moeite om je posts leesbaar te maken, anders krijg je helemaal geen hulp. ;)
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_115349554
Het nieuwe virus ? je hebt het hier over het virus wat gemeentes treft ? dat virus zorgt ervoor dat .doc .xls en .exe (misschien meer?) bestanden niet meer te benaderen zijn en heeft geen enkel effect op het opstartgedrag van je computer.

Kun je wel opstarten in veilige modus ? dan dat doen en vanuit daar een virusscan laten draaien.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:38:42 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_115350469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:54 schreef wim104 het volgende:
hoezo begrijp je het niet?
Nee.

Jij wil hulp. Waarom zou ik moeite gaan doen om je te helpen als jij geen moeite doet om fatsoenlijk uit te leggen wat je probleem is.

Waarom denk je dat je het nieuwe virus hebt?
So we just called him Fred
pi_115350834
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:38 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Nee.

Jij wil hulp. Waarom zou ik moeite gaan doen om je te helpen als jij geen moeite doet om fatsoenlijk uit te leggen wat je probleem is.

Waarom denk je dat je het nieuwe virus hebt?
* spoorrails mompelt iets over klok en klepel
pi_115351967
Zethiel ik kan soms opstarten in veilige modus en toen zag ik al dat me virusscanner uitgeschakeld was toen moest ik me pc opnieuw opstarten om hem aantezetten
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:08:32 #7
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_115352199
Topic ontdaan van gebagger en posts over de missende interpunctie.

@TS Punten, comma's en enters op de juiste plaatsen maken je verhaal een stuk leesbaarder ;).
phluphy for president!
pi_115352915
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:04 schreef wim104 het volgende:
Zethiel ik kan soms opstarten in veilige modus en toen zag ik al dat me virusscanner uitgeschakeld was toen moest ik me pc opnieuw opstarten om hem aantezetten
Ok, wat voor scansoftware gebruik je allemaal ?

Zou je anders in veilige modus ( met netwerktoegang ) eens http://www.malwarebytes.org/ kunnen proberen ?
pi_115353044
eindelijk is hij opgestart nu kijken of me virusscanner wilt opstarten en malware scanner
pi_115353691
en hij kan me virus scanner niet opstarten en geeft dan blauw scherm:(
pi_115354517
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:27 schreef wim104 het volgende:
en hij kan me virus scanner niet opstarten en geeft dan blauw scherm:(
Kun je een error code uit dat scherm aflezen ? zo ja, welke ?
pi_115391360
ik ben vomorge naar de computerwinkel gegaan en heb windows cd gekocht en heb windows opnieuw geinstaleert en heb daarna alles geupdate en progamma's opgezet en toen moest ik windows opnieuw opstarten en weer hetzelfde zwart scherm
pi_115391579
vomorge? geinstaleert? Als je net zo met je computer omgaat als met het gebruik van de Nederlandse taal, dan vrees ik dat het weleens niet aan je pc zou kunnen liggen...

Ontopic: opstarten in safe mode en van daaruit je pc terugzetten naar een herstelpunt via systeemherstel.
Copthorne 2.0
pi_115391656
typ fout kan toch gebeuren maar de functie toetsen doen het wel dus kan overal bij alleen me bureau-achtergrond start niet op en taakbalk
pi_115391725
ik heb gelezen dat het mis ook aan me virusscanner kan liggen als ik hem wil verwijderen kan het ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')