Je kan ze hier ook bestellen, via boozyshop. Moet men een mailtje sturen en dan laten zij ze overkomen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Sigma heeft wel kabuki's met lange steel en ik vind degene die ik heb (flat top) heerlijk zacht. Alleen wel uit de VS.
Vorige week dacht ik, och pak nog eens een mono van de mac voor op je ogen.quote:
Ik heb eigenlijk maar één mono van MAC. En die gebruik ik alleen voor m'n wenkbrauwen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vorige week dacht ik, och pak nog eens een mono van de mac voor op je ogen.
Het pigment stelde mij teleur en ben er nog eens overheen gegaan met een kleur uit Naked
Goei spul is het jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag het Wet & Wild Comfort Zone palette gebruikt, wat een bazenspul! Vergelijkbaar met Urban Decay vind ik zelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rechtsonderin isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goei spul is het jatwijfelde nog om die mee te nemen voor je
.
waar heb je hem vandaan SQ? Ik wil die ook nog!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag het Wet & Wild Comfort Zone palette gebruikt, wat een bazenspul! Vergelijkbaar met Urban Decay vind ik zelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Nelly, ik had een kortingsbon van 7 euro dus ik heb er maar 95 cent voor betaald incl verzenden
Mooiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |