abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119426449
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:34 schreef Sosa het volgende:

[..]

nou nou nou.. Ik ben 30 en geef ook wel de voorkeur aan een meid tussen 20 - 25. Weliswaar met een beetje niveau en niet vd plaatselijke drogisterij, maar das een ander verhaal. Maakt mij dat dan ook een vieze ouwe man? Volgens mij juist gezond :P

Toen ik jaren geleden als schoolverlater als Intercedent aan de slag ging, kwam ik in een broedplaats van mooie jonge vrouwen. Echter, 8 vd 10 (serieus) had al een vriend van minimaal 10 jaar ouder -O- Vooral onder hoogopgeleiden is het eerder regel dan uitzondering.
Ik vind het wel ongezond. Kijk 25 gaat, maar wat heeft een meid van 20 je nou te bieden? Die kakelen alleen maar over studiefinanciering en reisjes. Enkele vrienden van mij zijn ook zo, die gaan op hun 32e nog achter iemand van 18. Ik denk echt van: Kansloos.

Het enige wat ze leuk maakt is hun onbezonnenheid en een strak lichaam (dan geen dikke kiezen :') ). Voor de rest zal ze mij alleen maar ergeren, met dat naieve gedoe en je mag alles 10 keer uitleggen wat je nou bedoelt met Doe Maar (dat is een band uit de jaren '80 :') ).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_119433279
Tsja, ik kan alleen mijn eigen visie geven:

Ik ben 27 en voor mij zijn 18 jarige meisjes kinderen met een lekker lichaam. Voor mij zouden 18 jarigen alleen interessant zijn voor sex.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')