Klopt. Je krijgt een gratis betaalrekening wanneer je stufi erop gestort wordt. Wanneer DUO dan massaal stufi uitbetaald is dat best lucratief voor de bank.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:12 schreef LifeonEarth het volgende:
ik ben 18 maar omdat ik geen stufi heb moet ik ook gewoon betalen hoor.
Alleen voor mensen met stufi
Precies! Dat was precies wat ik bedoelde met gunstig voor de bankquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ook als mensen leuk verdienen, wordt er aan betaalrekeningen nog weinig verdiend. Wel vinden veel mensen het fijn om bij hun vertrouwde bank een hypotheek te hebben. Ook bieden ze vaak verzekeringen aan, wat is er dan handiger dan dat gelijk even online bij je bank te regelen.
Klanten met alleen een betaalrekening en een beetje spaargeld brengen echt niet veel binnen.
Fixed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:26 schreef MWP het volgende:
Ze brengen nu nog niet zo gek veel geld in het laatje (die stufi levert ze niets op: studenten geven dat geld massaal uit aan collegegeld en de woninghuur bier)
Ligt er een beetje aan wat de bank met het geld doet. Als je ABN AMRO als voorbeeld neemt, vanaf 50.000 euro krijg je daar een persoonlijk aanspreekpunt en een aantal extratjes (uitnodigingen voor sportevenementen e.d.).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:21 schreef electronique het volgende:
Vanaf welk bedrag levert gespaard geld dan wel echt iets op voor een bank?
Met een studentenrekening bij de abn amro is het 1 jaar na het eindigen van school ook nog gratis.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Desdemona het volgende:
[..]
Klopt. Je krijgt een gratis betaalrekening wanneer je stufi erop gestort wordt. Wanneer DUO dan massaal stufi uitbetaald is dat best lucratief voor de bank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |