abonnement Unibet Coolblue
pi_115637007
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:02 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

In dat licht moet je het idd zien ;)
Ik ken dat soort feestjes. De laatste keer flogging Molly was echt gaaf. Maar damn wat had ik veel bloeduitstortingen daarna.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115637089
Ja, dat zijn dan concerten natuurlijk. Springen, gek doen. Maar ik heb niet zoveel zin om knetterbezopen met een dure camera rond te gaan lopen. En bij sommige feestjes weet je gewoon vantevoren al dat je wanneer je thuis komt beter een teiltje naast je bed kan zetten zeg maar ;)
pi_115637132
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, dat zijn dan concerten natuurlijk. Springen, gek doen. Maar ik heb niet zoveel zin om knetterbezopen met een dure camera rond te gaan lopen. En bij sommige feestjes weet je gewoon vantevoren al dat je wanneer je thuis komt beter een teiltje naast je bed kan zetten zeg maar ;)
Hm ik ga nooit zover :) heb een hekel eraan om echt bezopen te zijn :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115637184
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm ik ga nooit zover :) heb een hekel eraan om echt bezopen te zijn :)
Ja, ik heb er niet echt een hekel aan haha, maar meestal is het toch al te laat wanneer je er aan denkt. :')
pi_115637337
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:16 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, ik heb er niet echt een hekel aan haha, maar meestal is het toch al te laat wanneer je er aan denkt. :')
Meestal als ik me een beetje aangeschoten voel begin ik maar eens aan de fris. Maar t maakt mij toch niet uit. Ik stuiter toch wel rond.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115637460
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Meestal als ik me een beetje aangeschoten voel begin ik maar eens aan de fris. Maar t maakt mij toch niet uit. Ik stuiter toch wel rond.
Ik hou altijd wel van dat roesje tussen aangeschoten en bezopen in, vanaf een pilsje of 10 ofzo, dat je toch nog lekker kan lullen, maar ook gewoon schijt hebt aan alles.
pi_115637655
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:24 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik hou altijd wel van dat roesje tussen aangeschoten en bezopen in, vanaf een pilsje of 10 ofzo, dat je toch nog lekker kan lullen, maar ook gewoon schijt hebt aan alles.
Daar heb ik geen drank voor nodig haha. Maar mijn vader is alcoholist geweest. Misschien dat ik er daarom niet zo van houd :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115637829
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Daar heb ik geen drank voor nodig haha. Maar mijn vader is alcoholist geweest. Misschien dat ik er daarom niet zo van houd :)
Begrijpelijk, zeker als je vanuit eerste hand hebt meegemaakt hoe schadelijk het kan zijn. Wij hebben mensen zien wegglijden door coke, vandaar dat wij met zulke dingen zoiets hebben van liever niet, maar een blowtje vinden we dan weer niet erg.
pi_115637924
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:36 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Begrijpelijk, zeker als je vanuit eerste hand hebt meegemaakt hoe schadelijk het kan zijn. Wij hebben mensen zien wegglijden door coke, vandaar dat wij met zulke dingen zoiets hebben van liever niet, maar een blowtje vinden we dan weer niet erg.
Die rotzooi heeft een vriend van me ook alles gekost. Marja.. Blowen is niet erg maar mijn beste maatje sloeg er een jaar geleden een beetje in door die was continue stoned. Gelukkig luisterde hij goed toen ik hem zei dat hij echt niet goed bezig was. En sindsdien gaat er steeds een beetje beter.

En dat soort dingen maakt alles kapot hoor.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115637996
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Die rotzooi heeft een vriend van me ook alles gekost. Marja.. Blowen is niet erg maar mijn beste maatje sloeg er een jaar geleden een beetje in door die was continue stoned. Gelukkig luisterde hij goed toen ik hem zei dat hij echt niet goed bezig was. En sindsdien gaat er steeds een beetje beter.

En dat soort dingen maakt alles kapot hoor.
Altijd stoned is ook niet rlxd, zo saai ook. Maar in het weekend vind ik het atijd wel rlxd. Maar nooit als ik nog met de auto moet rijden, dan drink en blow ik niet.
pi_115638046
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Altijd stoned is ook niet rlxd, zo saai ook. Maar in het weekend vind ik het atijd wel rlxd. Maar nooit als ik nog met de auto moet rijden, dan drink en blow ik niet.
Ik kan er heeeeeel slecht tegen. 3 huisjes en ik ben van het padje af. Niks voor mij. Maar kan me voorstellen dat sommige mensen het relaxed vinden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115638096
Hasj, coke en pillen, dat is wat we willen. _O_
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115638184
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik kan er heeeeeel slecht tegen. 3 huisjes en ik ben van het padje af. Niks voor mij. Maar kan me voorstellen dat sommige mensen het relaxed vinden.
Ja, kijk, ik heb op zich ook niks tegen recreatief gebruik van welke drugs dan ook, ook coke dus, maar ik hoef geen doorsnuivers bij ons in de groep, de rest ook niet. Kijk, een pilletje op een feest, graag. En idd, de ene reageert er heftiger op dan een ander.
pi_115638538
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:46 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, kijk, ik heb op zich ook niks tegen recreatief gebruik van welke drugs dan ook, ook coke dus, maar ik hoef geen doorsnuivers bij ons in de groep, de rest ook niet. Kijk, een pilletje op een feest, graag. En idd, de ene reageert er heftiger op dan een ander.
Oh nee coke en pilletjes dat gaat me allemaal al veel te ver :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115638701
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh nee coke en pilletjes dat gaat me allemaal al veel te ver :)
Ja, ik hou het ook liever gewoon bij wat simpel Dymethyltryptamine hoor.
pi_115638960
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:01 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, ik hou het ook liever gewoon bij wat simpel Dymethyltryptamine hoor.
Dat kan. Ik heb liever een biertje. Ieder zijn ding zolang het niet doorslaat.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115639105
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat kan. Ik heb liever een biertje. Ieder zijn ding zolang het niet doorslaat.
Toch heb jij ook DMT, wordt namelijk ook in je hersenen aangemaakt ;)
pi_115639519
quote:
3s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:13 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Toch heb jij ook DMT, wordt namelijk ook in je hersenen aangemaakt ;)
Weet ik meerdere zoogdieren en bepaalde bomen ook :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115639649
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Weet ik meerdere zoogdieren en bepaalde bomen ook :)
Ik vraag me dan alleen af wat voor psychedelische effecten die bomen zien wanneer de DMT inkickt :')
pi_115639749
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:28 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik vraag me dan alleen af wat voor psychedelische effecten die bomen zien wanneer de DMT inkickt :')
God weet hoe een vet leven die bomen hebben.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115639854
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

God weet hoe een vet leven die bomen hebben.
Ain't no party like a tree party
pi_115640034
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:33 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ain't no party like a tree party
Dan krijg je een beetje dat avatar gedoe met kleurtjes enzo ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115640077
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan krijg je een beetje dat avatar gedoe met kleurtjes enzo ^^
Dat vond ik zo vet in die film _O- Ik moet nog eens een keer goed spacen met die film op de achtergrond, die kleuren O+
pi_115640225
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:39 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat vond ik zo vet in die film _O- Ik moet nog eens een keer goed spacen met die film op de achtergrond, die kleuren O+
De grote vriendelijke reus die wil ook wel.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115640402
Elke animatiefilm wel denk ik :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')