Heb jij nooit de klik ervaren dan? Ik heb wel af en toe bij iemand dat ik dat meteen voel... Hoeft niet eens per se met 'leuk vinden' te maken hebben, met sommige mannen heb ik het ook wel gehad zonder dat daar iets sexueels bij te pas kwam (ik val toch echt op vrouwen). Dan bleven we maar praten.quote:Trouwens altijd weer de 'klik' die genoemd wordt.. ik blijf het een rare term vinden eigenlijk. Neem aan dat het eigenlijk gewoon hetzelfde is als "ik vind hem/haar leuk en zij/hij mij net zo goed", maar waarom mensen toch "de klik" als alomvattende term zijn gebruiken, snap ik niet.
Ik geloof dat het Sekhmet was die hier met 3 soorten kliks kwam? Daar kon ik me wel goed in vinden, eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:49 schreef Dizorn het volgende:
Maar als je dan ook al met 10 soorten klik komt..
Je vindt iemand leuk of niet, zo heb ik 't voor mezelf altijd bedacht en dat werkt. Maar misschien denk ik te simpel dan
Waarom moeten ze niet te enthousiast worden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef Dizorn het volgende:
Best leuk om iemand te zien kiten, moeten ze alleen niet al te enthousiast worden. En als je geluk hebt kan je meteen even spieken als ie een wetsuit aan of uit doet
Trouwens altijd weer de 'klik' die genoemd wordt.. ik blijf het een rare term vinden eigenlijk. Neem aan dat het eigenlijk gewoon hetzelfde is als "ik vind hem/haar leuk en zij/hij mij net zo goed", maar waarom mensen toch "de klik" als alomvattende term zijn gebruiken, snap ik niet.
Als ze te enthousiast worden zitten ze 3 uur op het water terwijl jij zielig in je eentje aan de kant staatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waarom moeten ze niet te enthousiast worden?
Ha ha, spieken is altijd leuk ja, al is het geen verrassing meer
Die klik vind ik eerlijk gezegd nogal een jeukterm.
Ik geloof er ook niet zo in, dé klik.
Ha ha en jij maar roepen en zwaaien en zij enthousiast terugzwaaien en lekker verder gaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Als ze te enthousiast worden zitten ze 3 uur op het water terwijl jij zielig in je eentje aan de kant staat
Ja, gaat zeker een kant uit en wie weet de goedequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef cassettebandje het volgende:
Kiten is wel een leuke dateDat gaat de goede kant uit Eefje!
[..]
Heb jij nooit de klik ervaren dan? Ik heb wel af en toe bij iemand dat ik dat meteen voel... Hoeft niet eens per se met 'leuk vinden' te maken hebben, met sommige mannen heb ik het ook wel gehad zonder dat daar iets sexueels bij te pas kwam (ik val toch echt op vrouwen). Dan bleven we maar praten.
Ondertussen komt er hier toch een vervolgdate op de tweede vrouw die ik datete, 3 weken terug. Ik stelde het voorzichtig voor en ze pakte het meteen heel goed op. Volgend weekend gaan we iets leuks doen (ik houd het maar vaag, straks leest ze nog mee :p). Vind het wel weer spannend, maar wel op een gezonde manier (geen verwachtingen, we zien wel).
Dat had ik dus ook, best heel leuk en leerzaam hier!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:06 schreef julia222 het volgende:
Als ik dit zo lees word ik toch wel nieuwsgierig. Heb wel zin in leuke dates! Op een site als Paiq bijv. zijn daar ook mensen te vinden van begin 20?
Ja noem mij dan maar gek... maar dat moet je toch elke dag? Schoon ondergoed, fris gewassen goed onderhouden? Dat vind ik niet meer dan normaal hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Op seks moet je altijd voorbereid zijn als je aan het daten bent. Schoon ondergoed, fris gewassen, goed onderhouden en een rubbertje binnen handbereikYou never know
Plaats niet voor niks de smileys hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja noem mij dan maar gek... maar dat moet je toch elke dag? Schoon ondergoed, fris gewassen goed onderhouden? Dat vind ik niet meer dan normaal hoor.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja noem mij dan maar gek... maar dat moet je toch elke dag? Schoon ondergoed, fris gewassen goed onderhouden? Dat vind ik niet meer dan normaal hoor.
3 dagenbaard FTW!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef Dizorn het volgende:
"goed onderhouden" ben ik niet elke dag hoor, maar als iemand afknapt op een 3-dagen-schaambaard dan is er ook iets mis imoOok niet fris gewassen, soms zit je nou eenmaal krap en spreek je af na je studie/werk. Moeten ze maar tegen kunnen hoor
Wel maar één keer de fout gemaakt geen condooms bij me te hebben. Nu gewoon altijd
quote:
Met een stoppelbaardje is niets mis, maar als je jezelf niet wast dan stel je je prioriteiten toch wel een beetje verkeerd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef Dizorn het volgende:
"goed onderhouden" ben ik niet elke dag hoor, maar als iemand afknapt op een 3-dagen-schaambaard dan is er ook iets mis imoOok niet fris gewassen, soms zit je nou eenmaal krap en spreek je af na je studie/werk. Moeten ze maar tegen kunnen hoor
Wel maar één keer de fout gemaakt geen condooms bij me te hebben. Nu gewoon altijd
Ik vind mezelf al niet fris gewassen als ik 's ochtends onder de douche heb gestaan en ik 's avonds een date heb na een dag werken of iets. Maar mag toch hopen dat dat niet meteen een afknapper isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Met een stoppelbaardje is niets mis, maar als je jezelf niet wast dan stel je je prioriteiten toch wel een beetje verkeerd.
Ah, zo. Dan begreep ik het verkeerd. Daar heb ik geen problemen mee, maar ik stink dan ook niet zo snel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef Dizorn het volgende:
Ik vind mezelf al niet fris gewassen als ik 's ochtends onder de douche heb gestaan en ik 's avonds een date heb na een dag werken of iets. Maar mag toch hopen dat dat niet meteen een afknapper is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |