Als chat leuk is dan gooi ik er wel eens dubbelzinnige opmerkingen door, soms hapt ze dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:16 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik begin er pas over als ik merk dat de klik er van 2 kanten is. Dus via chat begin ik er eigenlijk nooit over.
Maar ook op de chat kan die klik er wel eens van 2 kanten zijn. En loopt het gesprek gewoon op de één of andere manier die kant op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:16 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik begin er pas over als ik merk dat de klik er van 2 kanten is. Dus via chat begin ik er eigenlijk nooit over.
Een dubbelzinnige opmerking kan natuurlijk wel, graag zelfs, maar direct al je do's en don't s op tafel leggen hoeft voor mij niet zo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als chat leuk is dan gooi ik er wel eens dubbelzinnige opmerkingen door, soms hapt ze dan.
Hmm dat is precies waarom ik het doe, het zijn van die subtiele testjes ~quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vaak door dubbelzinnige opmerkingen idd...als hij die niet begrijpt krijg ik ook al snel de indruk dat het niet mijn type is....betekent nog niet dat hij er dieper op in hoeft te gaan. Maar dat hij iig niet uit schaamte direct weg klikt.
Precies, beetje kijken of je op 1 lijn ligt. Ik moet geen 'licht uit onder de dekens type man' hebben en daar kun je soms op zo een manier wel achter komen (niet altijd, maar het helpt wel).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hmm dat is precies waarom ik het doe, het zijn van die subtiele testjes ~
Ik zeg niet dat il dat vreemd vind, ik zeg dat ik het vreemd vind dat ze over seks praat, terwijl ze eerder zei dat ze het 'not done' vond.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Krijg nog steeds de indruk dat sommige mannen het vreemd vinden dat vrouwen ook graag seks willen en erover kunnen praten.
Ook dat ligt er weer aan hoe het gesprek loopt...heb het nog nooit direct meegemaakt, maar kan mij er wel iets bij voorstellen. Als er die ongelofelijke seksuele spanning zit in de chat...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:23 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Een dubbelzinnige opmerking kan natuurlijk wel, graag zelfs, maar direct al je do's en don't s op tafel leggen hoeft voor mij niet zo.
Fijn!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
Date was erg gezellig! Lekker wat gedronken in het zonnetje, wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Niet gezoend overigens, maar dat komt wellicht de volgende keer :-P
Dat had ik niet meegekregen, was even snel door het topic heen gescrolled...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat il dat vreemd vind, ik zeg dat ik het vreemd vind dat ze over seks praat, terwijl ze eerder zei dat ze het 'not done' vond.
Date was erg gezellig! Lekker wat gedronken in het zonnetje, wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Niet gezoend overigens, maar dat komt wellicht de volgende keer :-P
Flauwekul imho, maar dat heeft misschien met je leeftijd te maken of die van je dates. In mijn leeftijdscategorie praten vrouwen daar sowieso makkelijker over, en waarom ook niet? Ik zoek ook echt niet iemand om alleen gezellig 'r handje te kunnen vasthouden avond aan avond op de bank.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Netjes dat je het toegeeft. Maar die eigenschap onderstreept alleen je vrouwelijkheid![]()
Om terug te komen op dat seks praat van vrouwen, in mijn ervaring heb ik gemerkt dat de vrouwen die heel snel zelf over seks beginnen, zonder terughoudendheid ronduit erover kunnen vertellen, een vrij seksuele moraal hebben, "losbandig" zijn etc , daar wat "mis" mee is. Die gebruiken alles wat met seks te maken heeft om een man aan te trekken, maar een vaste serieuze relatie werkt nauwelijks omdat dan hun echte persoontje in de schijnwerpers komt.
Je brengt mij in verwarring...want ik moet wel zeggen dat ik wel eens de indruk krijg dat ze eerst op seks aansturen en dan afhaken als puntje bij paaltje komt...want dan ben ik (dat idee geven ze mij iig) toch wat te open en makkelijk op dat gebied. Wel neukbaar, maar geen relatiemateriaal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Flauwekul imho, maar dat heeft misschien met je leeftijd te maken of die van je dates. In mijn leeftijdscategorie praten vrouwen daar sowieso makkelijker over, en waarom ook niet? Ik zoek ook echt niet iemand om alleen gezellig 'r handje te kunnen vasthouden avond aan avond op de bank.
Ik sprak afgelopen week iemand die pr0n begon te posten, wat ze mooi vond om te zien, leuk vond om te doen etcetera. Heb ook als een ware Roger Ebert die filmpjes lopen te bekritiseren trouwens, maar ik hou daar juist wel van, die openheid. Ook seksueel moet het klikken natuurlijk.
Heeft er echt niks mee te maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Flauwekul imho, maar dat heeft misschien met je leeftijd te maken of die van je dates. In mijn leeftijdscategorie praten vrouwen daar sowieso makkelijker over, en waarom ook niet? Ik zoek ook echt niet iemand om alleen gezellig 'r handje te kunnen vasthouden avond aan avond op de bank.
Wat een sukkels zijn dat!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je brengt mij in verwarring...want ik moet wel zeggen dat ik wel eens de indruk krijg dat ze eerst op seks aansturen en dan afhaken als puntje bij paaltje komt...want dan ben ik (dat idee geven ze mij iig) toch wat te open en makkelijk op dat gebied. Wel neukbaar, maar geen relatiemateriaal.
Of eigenlijk dus ook niet neukbaar omdat ze daarvoor al afzeggen![]()
Gaat overigens over een paar mannen hoor, niet over allemaal.
Zelf stuur ik zelden het gesprek direct op seks aan, tenzij ik dat oppik. Maar dat heeft er ook een beetje mee te maken dat ik weet wat voor soort berichten vrouwen krijgen op dat soort sites, dus tast ik dat af. En - ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk - het is juist leuk als er wat ontdeugendheid in een vrouw zit, je zegt net zelf al dat seksuele spanning een plus is. Nou, voor mij dus ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je brengt mij in verwarring...want ik moet wel zeggen dat ik wel eens de indruk krijg dat ze eerst op seks aansturen en dan afhaken als puntje bij paaltje komt...want dan ben ik (dat idee geven ze mij iig) toch wat te open en makkelijk op dat gebied. Wel neukbaar, maar geen relatiemateriaal.
quote:
En zo houden we categorieën voor elkaar over.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als ze juist heel braaf overkomen ga ik me pas zorgen maken. Want dat zoek ik niet, mij te saai.
Dat is ook waar, dat contrastje is leuk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:41 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ach, ik ken ze ook die bij het woord sex al gaan blozen, maar als ze eenmaal op dreef zijn in bed helemaal los gaan. Stille wateren diepe gronden gevalletjes.
En misschien willen ze wel gewoon geen seks...zo zijn mannen wel eens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een hele lelijke moedervlek
Mwah, ik had eerder dit jaar een date die al aangaf er niet graag over te praten, maar het liever te doen. Wat een zak hooi was me dat in bed zeg. En je hoefde dus ook niet met suggesties te komen, want mevrouw praatte er niet graag over.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:41 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ach, ik ken ze ook die bij het woord sex al gaan blozen, maar als ze eenmaal op dreef zijn in bed helemaal los gaan. Stille wateren diepe gronden gevalletjes.
ik ken maar 1 situatie waarin ik geen behoefte had aan sexquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En misschien willen ze wel gewoon geen seks...zo zijn mannen wel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |