abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115388913
Ik ga het liever dan maar gewoon doen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:17:49 #227
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115388927
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:16 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik begin er pas over als ik merk dat de klik er van 2 kanten is. Dus via chat begin ik er eigenlijk nooit over.
Als chat leuk is dan gooi ik er wel eens dubbelzinnige opmerkingen door, soms hapt ze dan.
What can change the nature of a man?
pi_115388930
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:16 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik begin er pas over als ik merk dat de klik er van 2 kanten is. Dus via chat begin ik er eigenlijk nooit over.
Maar ook op de chat kan die klik er wel eens van 2 kanten zijn. En loopt het gesprek gewoon op de één of andere manier die kant op.

Vaak door dubbelzinnige opmerkingen idd...als hij die niet begrijpt krijg ik ook al snel de indruk dat het niet mijn type is....betekent nog niet dat hij er dieper op in hoeft te gaan. Maar dat hij iig niet uit schaamte direct weg klikt.
pi_115389131
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:17 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Als chat leuk is dan gooi ik er wel eens dubbelzinnige opmerkingen door, soms hapt ze dan.
Een dubbelzinnige opmerking kan natuurlijk wel, graag zelfs, maar direct al je do's en don't s op tafel leggen hoeft voor mij niet zo.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:23:58 #230
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115389137
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:17 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Vaak door dubbelzinnige opmerkingen idd...als hij die niet begrijpt krijg ik ook al snel de indruk dat het niet mijn type is....betekent nog niet dat hij er dieper op in hoeft te gaan. Maar dat hij iig niet uit schaamte direct weg klikt.
Hmm dat is precies waarom ik het doe, het zijn van die subtiele testjes ~
pi_115389205
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:23 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Hmm dat is precies waarom ik het doe, het zijn van die subtiele testjes ~
Precies, beetje kijken of je op 1 lijn ligt. Ik moet geen 'licht uit onder de dekens type man' hebben en daar kun je soms op zo een manier wel achter komen (niet altijd, maar het helpt wel).
pi_115389300
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:25 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Krijg nog steeds de indruk dat sommige mannen het vreemd vinden dat vrouwen ook graag seks willen en erover kunnen praten.

Ik zeg niet dat il dat vreemd vind, ik zeg dat ik het vreemd vind dat ze over seks praat, terwijl ze eerder zei dat ze het 'not done' vond.

Date was erg gezellig! Lekker wat gedronken in het zonnetje, wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Niet gezoend overigens, maar dat komt wellicht de volgende keer :-P
pi_115389348
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:23 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Een dubbelzinnige opmerking kan natuurlijk wel, graag zelfs, maar direct al je do's en don't s op tafel leggen hoeft voor mij niet zo.
Ook dat ligt er weer aan hoe het gesprek loopt...heb het nog nooit direct meegemaakt, maar kan mij er wel iets bij voorstellen. Als er die ongelofelijke seksuele spanning zit in de chat...
pi_115389364
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:

Date was erg gezellig! Lekker wat gedronken in het zonnetje, wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Niet gezoend overigens, maar dat komt wellicht de volgende keer :-P
Fijn!

Voelde je aan dat zij er hetzelfde instond? Daar heb ik me eens in vergist. Achteraf vielen de puzzelstukjes op z'n plek. Toen ik thuis was.
That's all folks!
pi_115389386
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat il dat vreemd vind, ik zeg dat ik het vreemd vind dat ze over seks praat, terwijl ze eerder zei dat ze het 'not done' vond.

Dat had ik niet meegekregen, was even snel door het topic heen gescrolled...

Maar leuk dat het zo leuk was ^O^
pi_115389392
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:48 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Netjes dat je het toegeeft. Maar die eigenschap onderstreept alleen je vrouwelijkheid ;)

Om terug te komen op dat seks praat van vrouwen, in mijn ervaring heb ik gemerkt dat de vrouwen die heel snel zelf over seks beginnen, zonder terughoudendheid ronduit erover kunnen vertellen, een vrij seksuele moraal hebben, "losbandig" zijn etc , daar wat "mis" mee is. Die gebruiken alles wat met seks te maken heeft om een man aan te trekken, maar een vaste serieuze relatie werkt nauwelijks omdat dan hun echte persoontje in de schijnwerpers komt.
Flauwekul imho, maar dat heeft misschien met je leeftijd te maken of die van je dates. In mijn leeftijdscategorie praten vrouwen daar sowieso makkelijker over, en waarom ook niet? Ik zoek ook echt niet iemand om alleen gezellig 'r handje te kunnen vasthouden avond aan avond op de bank.

Ik sprak afgelopen week iemand die pr0n begon te posten, wat ze mooi vond om te zien, leuk vond om te doen etcetera. Heb ook als een ware Roger Ebert die filmpjes lopen te bekritiseren trouwens, maar ik hou daar juist wel van, die openheid. Ook seksueel moet het klikken natuurlijk.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_115389470
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Flauwekul imho, maar dat heeft misschien met je leeftijd te maken of die van je dates. In mijn leeftijdscategorie praten vrouwen daar sowieso makkelijker over, en waarom ook niet? Ik zoek ook echt niet iemand om alleen gezellig 'r handje te kunnen vasthouden avond aan avond op de bank.

Ik sprak afgelopen week iemand die pr0n begon te posten, wat ze mooi vond om te zien, leuk vond om te doen etcetera. Heb ook als een ware Roger Ebert die filmpjes lopen te bekritiseren trouwens, maar ik hou daar juist wel van, die openheid. Ook seksueel moet het klikken natuurlijk.
Je brengt mij in verwarring...want ik moet wel zeggen dat ik wel eens de indruk krijg dat ze eerst op seks aansturen en dan afhaken als puntje bij paaltje komt...want dan ben ik (dat idee geven ze mij iig) toch wat te open en makkelijk op dat gebied. Wel neukbaar, maar geen relatiemateriaal.

Of eigenlijk dus ook niet neukbaar omdat ze daarvoor al afzeggen :')

Gaat overigens over een paar mannen hoor, niet over allemaal.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:35:41 #238
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115389538
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heeft er echt niks mee te maken.

Maar leeftijd speelt wel een rol, bij 30+ is het minder problematisch.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:37:24 #239
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115389594
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Je brengt mij in verwarring...want ik moet wel zeggen dat ik wel eens de indruk krijg dat ze eerst op seks aansturen en dan afhaken als puntje bij paaltje komt...want dan ben ik (dat idee geven ze mij iig) toch wat te open en makkelijk op dat gebied. Wel neukbaar, maar geen relatiemateriaal.

Of eigenlijk dus ook niet neukbaar omdat ze daarvoor al afzeggen :')

Gaat overigens over een paar mannen hoor, niet over allemaal.
Wat een sukkels zijn dat!
Gourmetten of steengrillen?
pi_115389608
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zelf stuur ik zelden het gesprek direct op seks aan, tenzij ik dat oppik. Maar dat heeft er ook een beetje mee te maken dat ik weet wat voor soort berichten vrouwen krijgen op dat soort sites, dus tast ik dat af. En - ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk - het is juist leuk als er wat ontdeugendheid in een vrouw zit, je zegt net zelf al dat seksuele spanning een plus is. Nou, voor mij dus ook ;)

Als ze juist heel braaf overkomen ga ik me pas zorgen maken. Want dat zoek ik niet, mij te saai.
pi_115389640
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Klopt :P
pi_115389646
quote:

[..]

:D
pi_115389675
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:37 schreef Hungry_Joe het volgende:

Als ze juist heel braaf overkomen ga ik me pas zorgen maken. Want dat zoek ik niet, mij te saai.
En zo houden we categorieën voor elkaar over. ;)
That's all folks!
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:40:11 #244
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115389677
quote:

[..]

Misschien heeft ze wel een hele lelijke moedervlek
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:41:04 #245
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115389703
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:38 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Klopt :P
Haha :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_115389713
Ach, ik ken ze ook die bij het woord sex al gaan blozen, maar als ze eenmaal op dreef zijn in bed helemaal los gaan. Stille wateren diepe gronden gevalletjes.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:42:28 #247
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115389752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:41 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ach, ik ken ze ook die bij het woord sex al gaan blozen, maar als ze eenmaal op dreef zijn in bed helemaal los gaan. Stille wateren diepe gronden gevalletjes.
Dat is ook waar, dat contrastje is leuk.
pi_115389762
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:40 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Misschien heeft ze wel een hele lelijke moedervlek
En misschien willen ze wel gewoon geen seks...zo zijn mannen wel eens.
pi_115389807
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:41 schreef Black_Rainbow het volgende:
Mwah, ik had eerder dit jaar een date die al aangaf er niet graag over te praten, maar het liever te doen. Wat een zak hooi was me dat in bed zeg. En je hoefde dus ook niet met suggesties te komen, want mevrouw praatte er niet graag over. :')

Dat werkt dus niet.
pi_115389811
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:42 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En misschien willen ze wel gewoon geen seks...zo zijn mannen wel eens.
ik ken maar 1 situatie waarin ik geen behoefte had aan sex :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')