Over een uurtje (13:55) weer polsstokhoogspringen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:52 schreef Sasman het volgende:
Nils...Lul zeg gewoon dat je slecht hebt gelopen.
Hoelaat beginnen het tienkampers weer?
Kenners zagen dit toch wel aankomen hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:52 schreef TheArt het volgende:
Een medaille lijkt me op deze manier voor de Belgen wel onmogelijk en daar hadden ze stiekem toch wel op gehoopt.
Was ik dat? Sorry, ik ben niet zo bezig met dat ik een topic kan openen enzo...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:52 schreef Geo4kant het volgende:
Mag de LAPO een keer een nieuw topic maken, doet ze het niet
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:53 schreef kl1172 het volgende:
die TT, Sintnicolaas krijgt de zwart piet toegeschoven. (slechte grap, maar iemand moest ze maken. )
Geblesseerd uitgevallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:54 schreef Jane het volgende:
Maar die Belgische broers hebben zich wel het snot voor de ogen gelopen, hoor!Mooi!
Maareh.. ik lette ff niet op. Wat gebeurde nou met Jamaica?
Hamstring denk ik,quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:54 schreef Jane het volgende:
Die Belgische broers hebben zich wel het snot voor de ogen gelopen, hoor!Mooi!
Maareh.. ik lette ff niet op. Wat gebeurde nou met Jamaica?
Waarom dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:55 schreef Neroje het volgende:
Dominicaanse republiek gediskwalificeerd
Die meen ik al eens ergens gelezen te hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:53 schreef kl1172 het volgende:
die TT, Sintnicolaas krijgt de zwarte piet toegeschoven. (slechte grap, maar iemand moest ze maken. )
niet in dit topicdeelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die meen ik al eens ergens gelezen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |