Waar ben jij ambtenaar? Wat moet je doen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:00 schreef Rensjebree het volgende:
Zo! ik heb een liter koffie voor me staan!
Omnomnomnomnom!
Ik werk voor een gemeente als linux/novell/windows systeembeheerder..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar ben jij ambtenaar? Wat moet je doen?
Ah, gemeente Zoetermeer, Alphen aan de Rijn, zoiets toch? Leuke baan. Ik geloof ook niet dat wij elkaar ooit uitgebreider hebben gesproken dan dit, toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:03 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik werk voor een gemeente als linux/novell/windows systeembeheerder..
Neuh, ik werk voor zijpe dat ligt naast Schagen en voor Den helder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, gemeente Zoetermeer, Alphen aan de Rijn, zoiets toch? Leuke baan. Ik geloof ook niet dat wij elkaar ooit uitgebreider hebben gesproken dan dit, toch?
Ik zocht het net op, daar ben ik nog nooit geweest. Ik ben wel in Bergen en Alkmaar geweest, mooie omgevingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:05 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Neuh, ik werk voor zijpe dat ligt naast Schagen en voor Den helder.
Een gemeente met loei veel strand, en loei veel vakantiehuisjes en Duitsers!
Callantsoog is het bekendste plaatsje van de gemeente..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zocht het net op, daar ben ik nog nooit geweest. Ik ben wel in Bergen en Alkmaar geweest, mooie omgeving
Wacht, Warmenhuizen ligt daar ook in de buurt. Ben ik ooit nog op de kermis geweestquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:10 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Callantsoog is het bekendste plaatsje van de gemeente..
Super klein dorp maar altijd uber druk met Mofrikanen!
ARG, ik heb te weinig koffie in de koffie maker gedaan.
Slappebak!
Dat is weer gemeente Harenkarspel. kom ik ook regelmatig voor het fusie traject waar we mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wacht, Warmenhuizen ligt daar ook in de buurt. Ben ik ooit nog op de kermis geweest
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:17 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Dat is weer gemeente Harenkarspel. kom ik ook regelmatig voor het fusie traject waar we mee bezig zijn.
Die boerekermissen.. Mij niet gezien.
Ik kom uit de stad..
[ afbeelding ]
Zevenentwintigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hou ook niet van die kermis, maar je moet wat als je daar aan het zuipen bent. Hoe oud ben je eigenlijk?
Je verslaat mij, maar Niels nog niet. Leuke foto trouwens in je FBquote:
Ik ga eens even wat doen, even de keuken van mijn ouders uit elkander slopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je verslaat mij, maar Niels nog niet. Leuke foto trouwens in je FB
Zelf Jo vrolijkt mij niet op. Stef ligt gewoon kneiterhard te snurken terwijl ik aan het werk ben.quote:
Had je mij daarom om half 5 gebeld?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bolle moeder op een hooivork, dat doe ik ook. Ik ben gewoon belachelijk boos dat ik ineens op zaterdag ingeroosterd sta terwijl ik nooit op zaterdag werk
Ik zie hetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Had je mij daarom om half 5 gebeld?Ik werd wakker omdat mijn telefoon oplichtte en dacht: welke downie belt mij nu weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:25 schreef Fsmxi het volgende:
Potverdorie, kijk ik zo dus eens in de spiegel, jwtz, lekker laat enzo, heb ik ineens kort haar en een of ander klein hippiebaardjeDeze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
Potverdorie, kijk ik zo dus eens in de spiegel, jwtz, lekker laat enzo, heb ik ineens kort haar en een of ander klein hippiebaardjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Potverdorie, kijk ik zo dus eens in de spiegel, jwtz, lekker laat enzo, heb ik ineens kort haar en een of ander klein hippiebaardjeICT look heb je wel helemaal downSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu nog kop koffie en van nelle zware shag erbij
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |