2 tot 12 uur, maar volgens die pagina staat "Als je structureel meer dan 12 uur werkt, dan moet je worden gezien als parttimer en heb je recht op extra toeslagen."quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:20 schreef Osiris024 het volgende:
Wat staat er in je contract ?
Een vast aantal uren ?
En werk je structureel méér dan 12 uur ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:35 schreef Pizzakoe het volgende:
[..]
2 tot 12 uur, maar volgens die pagina staat "Als je structureel meer dan 12 uur werkt, dan moet je worden gezien als parttimer en heb je recht op extra toeslagen."
ik werk bij de plus, mijn contract loopt per oktober 2012 af, maar ik heb al onderhandeld met mijn baas (die me geen vast contract wil geven, grr) en ik mag na drie maanden terug komen, ik heb daar al een contract voor getekend (van 3 jaar, wauw.)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:24 schreef Tchock het volgende:
Ik weet niet in welke supermarkt je werkt, maar sommigen hebben nogal een naam dat ze mensen als jou er uit knikkeren als het te duur wordtBereid je er vast op voor, wil ik maar zeggen.
ik sta wekelijks 12:15 (vaak zelfs langer) ingeroosterdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:36 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
En werk je structureel méér dan 12 uur ?
Heb je in dat contract staan dat je parttimer bent, anders ben je erg stom bezig !quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:37 schreef Pizzakoe het volgende:
[..]
ik werk bij de plus, mijn contract loopt per oktober 2012 af, maar ik heb al onderhandeld met mijn baas (die me geen vast contract wil geven, grr) en ik mag na drie maanden terug komen, ik heb daar al een contract voor getekend (van 3 jaar, wauw.)
Loonstrookje pakken en je baas om uitleg vragen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:17 schreef Pizzakoe het volgende:
Hoe moet ik dit nu aanpakken? Want dit betekent dat de bedragen op mijn loonstrookjes dus ook helemaal niet kloppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |