2 trekjes ofzo meer nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:38 schreef wietparkiet het volgende:
P_z heeft nieteens geblowd op de meet

FL-Freak.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:39 schreef zarGon het volgende:
Wie is "freak"?
Wie waren er allemaal op die meet? Is de meet op het forum besproken? Zo ja, een link graag.

jij was teveel bezig met etenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:38 schreef wietparkiet het volgende:
P_z heeft nieteens geblowd op de meet

jij was er niet eens manquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:41 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
jij was teveel bezig met eten

Ik heb ook een paar PR's.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die krijgen het morgen nog druk wanneer ze al mijn TR's zien.

Thanks.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
FL-Freak.
• Ragboer
• Flippiee
• Snuf.
• Dromenvangertje
• Plastic_zak
• Unfckingtitled
• Monopoly
• FL_Freak
• Spaghettivreter
• wietparkiet
• Ro-ald
• Intronic
• Herkenbaarheid
• JohannesKozijn
• Heatseeker
Waren de aanwezigen.

Mensen hadden blijkbaar iets gerookt dat hun geest heeft verward. Er is helemaal niet geroddeld. Er was geen kutsfeer. Het was gewoon een zeer goede avond.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Thanks.
En dat geroddel? Meer uitleg daarover? (Tja, het blijft onduidelijk met zo'n OP.)

quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen hadden blijkbaar iets gerookt dat hun geest heeft verward. Er is helemaal niet geroddeld. Er was geen kutsfeer. Het was gewoon een zeer goede avond.
 .
. 

Als hij dat zegt geloof ik hem.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..].
En dat van FL-Freak en wietparkiet klopt? Nou ja, dit zal later op de dag besproken worden door de andere aanwezigen op de meet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |