SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jaa, maar je nam de tijd
ik ga slapen
Truste en tot morgen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga slapen
morgen, jij en ik jongequote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:32 schreef Thaboel het volgende:
Ff serieus. Ik dacht echt nu komt er een TOP TT. Krijg je dit..
Ja maar.. ja maar ik moest een foto in de OP zettenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga slapen
Ik zet geld op jou in m.k, even dat je het weet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef m.k het volgende:
[..]
morgen, jij en ik jonge
[..]
Ja maar.. ja maar ik moest een foto in de OP zetten
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:29 schreef Thaboel het volgende:
Ik zo heel benieuwd op die spoiler klikken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, Bel/sms maar als je komtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef m.k het volgende:
[..]
morgen, jij en ik jonge
[..]
Ja maar.. ja maar ik moest een foto in de OP zetten
Thanks Rico!quote:
Het vangen wil nog niet lukken, hè.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Voorheen editkoning reeds kloonjager.
Ik ben m'n aas nog aan 't uitzetten!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het vangen wil nog niet lukken, hè.
Je hebt een paar klonen van Esses laten ontsnappen in de vorige SC.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Voorheen editkoning reeds kloonjager.
Hoelaat in Nijmegen dinsdag?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben m'n aas nog aan 't uitzetten!![]()
![]()
![]()
Wie zei dat ik goed in m'n werk wasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Je hebt een paar klonen van Esses laten ontsnappen in de vorige SC.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |