deze heb ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn we nu afstandbedieningen aan het posten ja
Dat had ik met Halo 2, en een beetje Dead or Alive.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:41 schreef PretKroket het volgende:
[..]![]()
Helemaal kaput gespeeld, ik behoor momenteel nog steeds tot de top van de wereld(Oke, het wordt alleen nog competitief gespeeld in Europa en een beetje in Azie, maar top van de wereld klinkt zo lekker
)
Klopt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je echt van Pripyat wil genieten moet je S.T.A.L.K.E.R. spelen.
Wat is er allerliefste Ally?quote:
...quote:
Lekker thuisblijven en met ons praten toch.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet veel. Zal ik vanavond iets gaan doen of thuisblijven? Wat een dilemma's.
Je kreeg er geen dorst van?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moest bijna kotsen aan de kassa, kwam zo'n man die tering naar alcohol rook
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker thuisblijven en met ons praten toch.
Dan ga je eerder naar huis voor de verandering, doe eens gek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Dat is een optie.
Maar ik weet alweer hoe dat gaat als ik nu wegga. Moet morgen wel werken en ik wil het niet 5 uur 's ochtends zien worden..
Stiekem wil je dat wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Dat is een optie.
Maar ik weet alweer hoe dat gaat als ik nu wegga. Moet morgen wel werken en ik wil het niet 5 uur 's ochtends zien worden..
Impossibruquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ga je eerder naar huis voor de verandering, doe eens gek.
Zet n film op, pak een biertje, bel huilend een vriendin op en ga om 12 uur naar bedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Dat is een optie.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb deze, prima ding voor weinig geld.
[ afbeelding ]
ditquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zet n film op, pak een biertje, bel huilend een vriendin op en ga om 12 uur naar bed
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechts onder.matcht met mijn laptop
![]()
Zijn dat lichtjes of gewoon oranje knopjes?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsnog. Jij weet niks want je zit alleen thuisquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Had het toch niet tegen jou, of wel?
Kan toch niet als het gezellig isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ga je eerder naar huis voor de verandering, doe eens gek.
Als ik vrij zou zijn wel, ja.quote:
Nee, ik heb geen geduld voor filmsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zet n film op, pak een biertje, bel huilend een vriendin op en ga om 12 uur naar bed
Trilt ie ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon, knopjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn dat lichtjes of gewoon oranje knopjes?
Irrelevant, common sense heet zoiets.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsnog. Jij weet niks want je zit alleen thuis
Lastiger, ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan toch niet als het gezellig is.
Wacht je tot 6 uur, kun je meteen door naar het werk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Dat is een optie.
slim bekekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht je tot 6 uur, kun je meteen door naar het werk.
What else is new?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:00 schreef MouzurX het volgende:
Ally zit wel in een depressie de laatste dagen zeg.
mijn onderbroekjequote:
Zelfde als dqod?quote:
ja ik heb nog altijd diezelfde aanquote:
picsquote:
verschoon jij je broekjes nooit maar koop je eens in de zoveel tijd nieuwe?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik heb nog altijd diezelfde aan
hoezo pics je mag het straks uittrekken als we samen in bed liggen. gekkiequote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
verschoon jij je broekjes nooit maar koop je eens in de zoveel tijd nieuwe?
nou, ik was ze tussentijds ook, blijf je langer fris enzoquote:
oh, goed idee, moet ik ook eens doen denk ik. want na een paar dagen gaat het wel altijd jeukenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nou, ik was ze tussentijds ook, blijf je langer fris enzo
geloof er niks vanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoezo pics je mag het straks uittrekken als we samen in bed liggen. gekkie
je hebt altijd alles al uit als ik eraan komquote:
ja maar ik wil dit broekje voor je bewarenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
je hebt altijd alles al uit als ik eraan kom
misschien moeten we dat koffie komen drinken nog eens herzienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh, goed idee, moet ik ook eens doen denk ik. want na een paar dagen gaat het wel altijd jeuken
waaromquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
misschien moeten we dat koffie komen drinken nog eens herzien
ik hou niet zo van riekende meisjes, al helemaal niet op onze bankquote:
maar ik ruik lekker hurquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik hou niet zo van riekende meisjes, al helemaal niet op onze bank
quote:
Ik vind dat zulke vieze beesten. En lelijk.quote:
Of 230 te vroegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:23 schreef PretKroket het volgende:
Back
Verdomme, net 69 posts te laat om de lapo te maken
Mensen zijn ook een apensoort.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind dat zulke vieze beesten. En lelijk.
Je zult mij ook nooit meer in de Apenheul zien.
Ik heb me laten vertellen dat je naar suikerspin ruikt. Klopt dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar ik ruik lekker hurzeggen ze
Oké.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind dat zulke vieze beesten. En lelijk.
Je zult mij ook nooit meer in de Apenheul zien.
Ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké.Ik wil er nog wel een keer naartoe.
wie zegt datquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat je naar suikerspin ruikt. Klopt dat?
ja, maar bij diegene die dat zeggen heb jij waarschijnlijk je broekje allang uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar ik ruik lekker hurzeggen ze
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja, maar bij diegene die dat zeggen heb jij waarschijnlijk je broekje allang uit
En dan ook nog apen in zn nekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:27 schreef Adolecens het volgende:
Die Zosk krijgt het nog druk met al die vrouwen aan zijn armen
Heb ook nog wel een poedel voor je.quote:
Die onthoofd ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ook nog wel een poedel voor je.
Welke vrouwen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:27 schreef Adolecens het volgende:
Die Zosk krijgt het nog druk met al die vrouwen aan zijn armen
Kan ik wel handelen, apen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan ook nog apen in zn nek
Je komt wat onvriendelijk over vanavond, gaat het?quote:
Jij wou MK en JB geen vrouwen noemen?quote:
MK negeert me, zegt ze. Dan is het enkelvoud hè.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij wou MK en JB geen vrouwen noemen?
quote:
Je vergeet zn vriendin gewoonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij wou MK en JB geen vrouwen noemen?
hahahahahahahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die middelste heeft katten oortjes.
En dit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je vergeet zn vriendin gewoon
Die speelt alleen maar hard-to-get, ze wil je chinese piemeltje kietelenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
MK negeert me, zegt ze. Dan is het enkelvoud hè.
de middelstequote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die speelt alleen maar hard-to-get, ze wil je chinese piemeltje kietelen
Die zit in het buitenland, een man heeft zijn behoeftesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je vergeet zn vriendin gewoon
quote:
Ik hou mezelf in als ik met JB naar Apenheul ga.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die zit in het buitenland, een man heeft zijn behoeftes
WTFquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat zei ik al, ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je was r zelf gewoon vergeten
Staat als een paal boven water.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij dat ook doetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hou mezelf in als ik met JB naar Apenheul ga.
de liefde is overquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een cyanide-pilletje, welteverstaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zo die onderste kon ook wel pilletje gehad hebben .. grote pupillen
paaltje hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Staat als een paal boven water.
je hebt ook geen liefde nodig voor seksquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Staat als een paal boven water.
quote:
haat is ook goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je hebt ook geen liefde nodig voor seks
pics van je poes!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had vandaag echt een mooie foto van kitteh gemaakt
ow jee, wd haat mijquote:
ja, maar ik nietquote:
Ik heb daar niet zoveel behoefte aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou, laat je lekker gaan zou ik zeggen.
je neemt haar taaltje zelfs overquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, die cared gewoon niet.
vertrouwen staat los van seksquote:
Oh, dat is alleen maar goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel behoefte aan
jij dan?quote:
Daarom zei ik t ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je neemt haar taaltje zelfs over
neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Niemand. Gewoon m'n fantasieklopt het?
quote:
quote:
die kunnen nog wel eens zuur zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik ben toch eerlijk. ik ruik niet naar suikerspin. meet naar .... framboosjes
deze heeft een goede ph waarde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
die kunnen nog wel eens zuur zijn
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoi ik ben Zosk, de kanker van KLB SC.
oew, dan is het wel lekker ja!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
deze heeft een goede ph waarde.
wat zit jij dan terug te lezen!quote:
Oja, daarom negeert MK me.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat zit jij dan terug te lezen!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat zit jij dan terug te lezen!
Hoezo zit ik in een depressie als ik niet weet of ik wegga vanvond of thuisblijfquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:00 schreef MouzurX het volgende:
Ally zit wel in een depressie de laatste dagen zeg.
quote:Elke extra gram vet aan Mart Smeets is een extra gram arrogantie méér, domme arrogantie en dat is de meest irritante vorm van arrogantie die er is, zeker als je er als kijker te pas en te onpas mee wordt geconfronteerd, gewoon omdat je van de Olympische Spelen wilt meegenieten.
"is dit sport...!" vraagt Mart Smeets zich elke keer weer af, en bij hem is het geen vraag maar een mededeling, een dictaat richting de kijker die hij zonder dat hij het zelf doorheeft tot op het bot minacht, precies zoals hij de persoon achter de sporter miskent.
Mart Smeets leeft in een wereld die door Mart Smeets is vormgegeven, en iedereen, elke sporter en elke kijker, is door Mart hoogstpersoonlijk een plaats toegewezen. Nee, méér dan dat, Mart heeft ook a priori bepaald wat elk poppetje in zijn poppenhuis dient te denken en dient te doen. De wereld van Mart Smeets is een wereld waarin Mart Smeets als een gemankeerde God de regie probeert te voeren, en dat tot in de kleinste details.
"is dit sport...!" deelt Mart Smeets ons elke keer weer mede, en als wij niet meteen bevestigend antwoorden, ten bewijze dat wij in zijn fantasiewereld de door hem uitgewerkte rol willen spelen, dan worden wij door mart Smeets simpelweg niet waargenomen, worden wij ontkend, worden wij "ausradiert".
Mart Smeets is een ouwe zak, maar redeneert als een kind, een kind dat als een Narcissus de wereld ervaart en het nog als natuurlijk ervaart dat alles wat hij waarneemt door hemzelf wordt geproduceerd en door hemzelf kan worden gestuurd. Mart speelt met oms het spelletje "fort..da" dat klene jongetjes met hun moeder spelen. Als we doen wat Mart wil dan zijn we "da", dan zijn we deel van zijn ceconstruerrde wereld, als we niet doen wat Mart wil, dan zijn we "fort", bestaan we niet en zijn we géén deel van zijn geconstrueerde wereld.
"is dit sport...!" dicteert Mart Smeets de sporter die hij interviewt, en het enige wat hij van de sporter verlangt is dat deze tot in detail de rol speelt in het drama dat Mart Smeets tevoren heeft geschreven, het cliché-drama waarin de sporter als een mal moet passen, precies moet passen, omdat enkel dan het Grote Verhaal dat Mart Smeets zo graag wil vertellen een Smeets-kop en een Smeets-staart heeft gekregen en bijgezet kan worden in het Grote Smeets Verhalen-boek waaruit hij tot vervelens toe, eveneens te pas en te onpas, blijft citeren.
Mart Smeets is een gemankeerde God die denkt dat hij ons geschapen heeft en ons een Openbaring brengt, maar in werkelijkheid ons slechts waarneemt als wij de poppetjes willen zijn in zijn kinderlijke poppenspelletjes.
Mart Smeets denkt dat hij de mens achter de sporter en de mens achter de sportliefhebber begrijpt, maar Mart Smeets ontkent ten diepste die mens. Mart Smeets is een narcist.
Kritiek is aan Mart Smeets dus niet besteed.
ab-so-luut !!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt de anti Mart Smeets facebook toch wel geliked he?
Als het kon had ie dat 400 keer gedaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt de anti Mart Smeets facebook toch wel geliked he?
quote:AMSTERDAM - Mart Smeets heeft geen spijt van de manier waarop hij volleybalster Manon Flier interviewde.
Dat vertelt hij aan het AD. "Bij het interview schoot ze vol, dat was jammer. Maar we hebben gewoon met een kus afscheid genomen. Dat was geen kwestie van vergeten en vergeven, er was niks te vergeven."
Smeets vindt dat hij geen fout heeft gemaakt. "Wat niet wil zeggen dat we die nooit maken. Ik heb legio fouten gemaakt, maar die bespreken we intern."
De afgelopen dagen kreeg de presentator felle kritiek op het interview maar daar ligt hij niet wakker van. "Zijn er werkelijk 44.000 stemmen tegen mij? Dat is dan zo, ik lees nooit dat soort commentaren en ik reageer er niet op. Ik probeer mijn werk zo goed mogelijk te doen en ik trek me niets aan van wat 'men' daarvan vindt.'
Geef hem eens ongelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]![]()
Wat een mafketel is het toch ook. Hij is een verslaggever en opiniemaker, maar trekt zich niks aan van wat anderen eraan vinden en of het gewaardeerd wordt
nee echtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:09 schreef n8n het volgende:
huisgenoot schiet met een paintball mn kamer ineikel
Op je eikel? En welke kleur?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:09 schreef n8n het volgende:
huisgenoot schiet met een paintball mn kamer ineikel
stadsgaylord.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:17 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ben net terug van trainen![]()
![]()
![]()
![]()
kan ook niet gaan hardlopen, heb beenspierpijn
Schijntje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef n8n het volgende:
http://www.ebay.com/itm/P(...)ddy-LP-/220907408239
ik wil deze maar 41 dollar the fuck heej
Wat leuk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dag vriendjes
Kom even hoi zeggen
Ik wist het wel.quote:
wie ben jijquote:
Echt he. Gebeurt nooit wat hier.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een ongelooflijk saai topic
je bent zelf saaiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geen idee, weet jij het? Ik ben mijn eigen naam vergetenquote:
ik lauren grahamquote:
Kutwijf dat op haar 16e zwanger is geworden.quote:
Echt he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kutwijf dat op haar 16e zwanger is geworden.
Antiklacht: Ellen Page
Waarom kijk je dan naar Ellen Page?quote:
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan naar Ellen Page?
Ik ben er weer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
net zoals mijn moeder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kutwijf dat op haar 16e zwanger is geworden.
Antiklacht: Ellen Page
omdat het kanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan naar Ellen Page?
zit ook in de opvolger van heavy rain, kijk daar al een tijdje naar uitquote:
Goed dat je het zegt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:26 schreef n8n het volgende:
[..]
zit ook in de opvolger van heavy rain, kijk daar al een tijdje naar uit
GAYquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
ellen kust ook meisjes moewahaha.
Dat weet ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
ellen kust ook meisjes moewahaha.
Als er straling was hadden we een gaygertellerquote:
Dat is makkelijk achteraf zeggen he, captain hindsightquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is makkelijk achteraf zeggen he, captain hindsight
Ik had dan ook zonder aanleiding moeten zeggen dat ze ook vrouwen zoent ja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is makkelijk achteraf zeggen he, captain hindsight
Dank jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had dan ook zonder aanleiding moeten zeggen dat ze ook vrouwen zoent ja, je hebt gelijk.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had dan ook zonder aanleiding moeten zeggen dat ze ook vrouwen zoent ja, je hebt gelijk.
Laat zien danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had vandaag echt een mooie foto van kitteh gemaakt
ik klikte op vergroot fotoquote:
Ik klik op 'vergroot foto' maar er gebeurt nietsquote:
quote:
Lol moet je eens op haar andere advertenties kijkenquote:
wat dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
ik moet even een paar uur gaan huilen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lol moet je eens op haar andere advertenties kijken
quote:Als je hygienisch bent wil ik je morgenochtend pijpen. Ben 24 jarige iets stevig gebouwde jongen. Zoek tot ongeveer 35 jaar.
gedragen slips kan je beter naar japan sturen, die geven er veel meer voorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
tis een vent, zal wel homo zijn ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
quote:Ik zoek hygienische pikken om te pijpen. Wil graag in me gezicht gespoten worden. Kan ontvangen en verplaatsen. Wil je me onderplassen? Dat mag ook.
Ben jongeman 24 uit soest. Iets stevig gebouwd. Ik ga zelf niet uit de kleren.
Let op, echt hygienische pikken gevraagd.
Wat is dit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
tis een vent, zal wel homo zijn ofzo![]()
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
tis een vent, zal wel homo zijn ofzo![]()
[..]
quote:Ik heb 1 paar pumps,1 paar puma's,1 paar all stars en 1 paar nep uggs.
De schoenen zijn lekker veel gedragen,dus ze ruiken lekker naar zweetvoetjes.
niet huilen, doorzetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:17 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ben net terug van trainen![]()
![]()
![]()
![]()
kan ook niet gaan hardlopen, heb beenspierpijn
Gvd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/overzicht/gebruiker-2356887/
Maar ze wil er wel in plassenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:35 schreef n8n het volgende:
[..]
gedragen slips kan je beter naar japan sturen, die geven er veel meer voor
Shit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/overzicht/gebruiker-2356887/
Ik snap niet dat die gast maar zo'n lage waardering heeftquote:
Doe er wat aan!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die gast maar zo'n lage waardering heeft
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die gast maar zo'n lage waardering heeft![]()
Dan moet je het juist doenquote:
wordt het gesprek alleen maar beter van, aan zijn teksten te lezen heb je grote kans dat hij ook niet nuchter de telefoon opneemtquote:
staat geen nummer bij, heb een mail gestuurd voor een foto van de gebruikte toysquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wordt het gesprek alleen maar beter van, aan zijn teksten te lezen heb je grote kans dat hij ook niet nuchter de telefoon opneemt
Hehe, zo wilde ik eens Zosk bellen om de achterlijke klant uit te hangen. Niet gedaan, tot mijn spijt.quote:
waaaaaaaaaaaaaaaaaattquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef BobbyB het volgende:
Deze komt net langs op FB![]()
![]()
[ afbeelding ]
blackberry zegt genoegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef BobbyB het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
wtf staat er dan voor facebook tekst zelf onder?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef BobbyB het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat is Pirate englishquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wtf staat er dan voor facebook tekst zelf onder?
fucking fake als je het mij vraagt
Hendige baas wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef BobbyB het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
the fuckquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is Pirate englishHeb ik zo ingesteld.
Squirten. Dat staat er toch?quote:
Arrr, This be pleasin' to me eye.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef BobbyB het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Welk onweer? De enige donderwolk hier ben jij momenteel.quote:
Da's ook niet aardigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welk onweer? De enige donderwolk hier ben jij momenteel.
Zij wil steeds mijn poedel omleggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's ook niet aardig
Hier ook geen onweer trouwens, JB is zojuist naar bed gegaan
JB of tli?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zij wil steeds mijn poedel omleggen.
Bobby. Je doet me pijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welk onweer? De enige donderwolk hier ben jij momenteel.
Tli. Ik had je edit nog niet gezien.quote:
met poedels snap ik dat ook wel hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tli. Ik had je edit nog niet gezien.
Grapje lieve Tli. Maar ik vind je boze PI meteen zo dreigendquote:
whut?!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef n8n het volgende:
heb een email gekregen met de fotode fuck.
Komt omdat ik bang ben voor onweer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Grapje lieve Tli. Maar ik vind je boze PI meteen zo dreigend
Ohja dat is waar. Kom maar bij me schuilen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Komt omdat ik bang ben voor onweer.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef n8n het volgende:
Het onweert niet eens eens bij jouquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ohja dat is waar. Kom maar bij me schuilen.
Ja daarom toch, dan hoeft ze ook niet bang te zijn. Of ga jij ook voor de regen schuilen in de badkamer met de kraan aan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het onweert niet eens eens bij jou
Waar blijft de pic?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef n8n het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |