Ik wil toch niet altijd alleen blijven. Probeer me sociaal op te stellen maar op een of andere manier wil het maar niet lukken.
Ik ben niet echt een stapper, van dansen houd ik niet. Met contactadvertenties heb ik ook weinig succes gehad. Ik vind het moeilijk om contacten te leggen maar vind toch dat ik wel een vriendin verdien.
Iemand tips?
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-08-2002 22:59]
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 22:01 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
[edit - verwijderd]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-08-2002 23:00]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-08-2002 23:00]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-08-2002 23:01]
Ik kan je geen advies geven, behalve dat je meer massa dingen kunt gaan doen: desnoods vlottenbouwen ofzo, als er maar veel mensen zijn, waar het niet opvalt als je het een en het ander spontaan tegen meiden zegt (en dan heb ik het natuurlijk niet over: "jij lijkt me wel geschikt als vriendin" maar meer van "Geef me die hamer eens aan, en houd dit even vast")
Just een voorbeeld, maar onder mensen komen laat je van je beste kant zien...
als dat je ooit is gelukt weet je hoe het moet en kun je het bij anderen proberen...
Onderneem iets, en laat je fantasie hierin een beetje de loop.....
Succes
quote:"Proberen sociaal op te stellen"?? Gewoon relaxt jezelf zijn, de lol van dingen inzien en niet depressief overkomen, ga bij een club/vereniging waar ook vrouwen regelmatig komen, etc. Er zijn vast genoeg vrouwen die ook een vriend willen, je moet ze alleen weten te treffen en ontdekken dat ze van die categorie zijn (met wat moeite dus). Succes.
Op maandag 12 augustus 2002 22:00 schreef Barend_bijna_30 het volgende:Ik wil toch niet altijd alleen blijven. Probeer me sociaal op te stellen maar op een of andere manier wil het maar niet lukken.
Ik ben niet echt een stapper, van dansen houd ik niet. Met contactadvertenties heb ik ook weinig succes gehad. Ik vind het moeilijk om contacten te leggen maar vind toch dat ik wel een vriendin verdien.
Iemand tips?
quote:Sex zonder vriendin
Op maandag 12 augustus 2002 22:09 schreef SqueaK het volgende:
heb je btw. ooit sex gehad ? of uberhaupt ooit gezoend ?als dat je ooit is gelukt weet je hoe het moet en kun je het bij anderen proberen...
quote:eens.
Op maandag 12 augustus 2002 22:06 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een nuttige (lees: zielige) adviezen hier allemaal zeg
Anyway, het is idd een niet vaak voorkomende situatie voor iemand van 30. Probeer eens wat meer ën public" te komen.
Ik heb haar via chatten leren kennen. Ook probeer ik met meiden in contact te komen via uitgaan enzo. Ik ga behoorlijk veel uit, maar om hier goede contacten op te doen vind ik toch erg moeilijk.
Ik moet ook zeggen, dat ik pas sins dit jaar begonnen ben met echt op vrouwen afstappen, voorheen was ik daar veel te verlegen voor. Maar ja, ik moest een keer er wat aan gaan doen, anders gaat het met nooit lukken denk ik. Toch, ondanks dat het best moeizaam gaat, vind ik het toch best leuk om tijdens het uitgaan meiden te ontmoeten, alhoewel ik er soms net zo hard van baal dat het zo moeizaam gaat allemaal.
Maar ja, je moet ergens beginnen. En wat mij betreft is de chat de beste manier... heb er in de laatste 5 maanden ofzo 4 dates aan over gehouden. Niet allemaal even leuk, maar toch een leuk begin
quote:jij had ook nog nooit gezoend toch..?? geef jij hem dan eens wat adviezen...
Op maandag 12 augustus 2002 22:06 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een nuttige (lees: zielige) adviezen hier allemaal zeg
quote:So what?
Op maandag 12 augustus 2002 22:03 schreef julekes het volgende:
[edit - verwijderd]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-08-2002 23:02]
Alleen contactadvertenties kom je volgens mij ook niet ver mee.
Maar verder net zoals de rest zegt: ga ergens heen waar mensen (vrouwen) zijn en echt uiteindelijk kom je er een tegen!!
En het is helemaal geen schande hoor dat je nog geen vriendin hebt gehad!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |