Is dat relevant? Het betreft een ouder barrel. Swift uit '98.quote:
Ja precies het is en blijft een soort van puzzeltochtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Je zegt zelf al dat-ie het de ene keer wel doet en de andere keer niet. Dat maakt een diagnose stellen lastig als-ie het gewoon doet als de monteur hem test.
Ik verwacht dat hij dat morgen niet doet, maar dat het over een paar weken wel weer de kop opsteekt. Dan ga ik liever eerder terug om nu al aan te geven, dat ''het'' er nog is, in plaats van over pakweg een maand.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Zolang er nog geen glazen bol is uitgevonden voor automankementen komt het gewoon voor dat sommige dingen niet in 1x gevonden en gerepareerd kunnen worden.
Ik zou gewoon nog eens teruggaan naar de garage en even overleggen mocht ie morgen nog zo doen.
Dat snap ik best, maar ik betaal wel met het achterliggende idee dat het verholpen wordt. Nu heb ik er niet echt wat aan gehadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Je zegt zelf al dat-ie het de ene keer wel doet en de andere keer niet. Dat maakt een diagnose stellen lastig als-ie het gewoon doet als de monteur hem test.
Eigenlijk was het beter geweest als hij continu dit gedoe had ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja precies het is en blijft een soort van puzzeltocht
Mwah, het is op zich geen verkeerde garage qua klantvriendelijkheid, maar het lijkt me stug dat hij hem nóg eens een keer voor niks nakijkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:01 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, dat is pech hebben. Misschien als je de man achter de balie met je bambi-oogjes aankijkt dat ie iets voor je kan regelen, maar reken er niet op.
Dat zal hij ook niet doen, hij weet nu waar hij het niet hoeft te zoeken. Maar hij gaat dan wel verder zoeken a zoveel eurotjes per uur en wellicht kan je daar iets over afspreken omdat de eerste reparatie niet heeft geholpen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eigenlijk was het beter geweest als hij continu dit gedoe had ja.
[..]
Mwah, het is op zich geen verkeerde garage qua klantvriendelijkheid, maar het lijkt me stug dat hij hem nóg eens een keer voor niks nakijkt.
Nu moet ik wel zeggen dat hij een ander probleem wel verholpen heeft, waar ik 'm om vroeg. Ik had ergens een aanlopend geluid en dat had met versleten remblokken te maken. Die nu dus vervangen zijn. Maar alleen daarvoor zou ik m niet gelijk hebben weggebracht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zal hij ook niet doen, hij weet nu waar hij het niet hoeft te zoeken. Maar hij gaat dan wel verder zoeken a zoveel eurotjes per uur en wellicht kan je daar iets over afspreken omdat de eerste reparatie niet heeft geholpen.
Inderdaad, maar dat lijkt mij dus wel erg schappelijk van die garage, als het zo kan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Laatst had ik ook mijn auto weggebracht en opgehaald en betaalt. Toen nog 2x terug gebracht voor hetzelfde probleem en hoefde niks bij te betalen. Maar ja onderdelen moet je sowieso betalen lijkt me
Ja ligt er natuurlijk wel aan wat ze moeten doen, en mijn vader is een goede klant misschien helpt dat ook meequote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat hij een ander probleem wel verholpen heeft, waar ik 'm om vroeg. Ik had ergens een aanlopend geluid en dat had met versleten remblokken te maken. Die nu dus vervangen zijn. Maar alleen daarvoor zou ik m niet gelijk hebben weggebracht.
[..]
Inderdaad, maar dat lijkt mij dus wel erg schappelijk van die garage, als het zo kan.
De mijne ook!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ligt er natuurlijk wel aan wat ze moeten doen, en mijn vader is een goede klant misschien helpt dat ook mee
Dat ga ik sowieso doen. Maar was even benieuwd wat gangbaar is in zo'n geval.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:11 schreef IBAZ het volgende:
Mijn garagist zou gewoon vriendelijk aanbieden om even verder te kijken zonder dat ik weer de volle mep betaal. Hij heeft wel vaker gratis (kleine) reparaties uitgevoerd nadat iets niet 100% naar tevredenheid was. Ik zou gewoon langs gaan en melden dat het lek nog niet 100% boven is.
Ze zetten mijn rekening nog steeds automatisch op mijn vaders naamquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De mijne ook!Vroegah, toen ik nog naar school fietste en ik met de tweewieler stukken had, gooide ik 'm altijd af bij de fietsenmaker met de mededeling; ''Zet maar op rekening van mijn vader'', die daar ook vaste klant was.
Geloof alleen niet dat hij er vandaag de dag nog intrapt.
Ik hoorde alleen een aanlopend geluidje, verder geen idee hoe of wat. Heb ook echt de ballen verstand van auto's verder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:19 schreef RDBestrating het volgende:
Meeste garages hebben er wel begrip voor als een probleem achteraf niet verholpen is om nog even verder te kijken zonder direkt weer de volle mep op de rekening te zetten.
Maar wat mij wel een beetje verbaast ius dat je voor versleten remblokken hem niet direkt had weg gebracht.
Dit is niet alleen slecht voor je eigen veiligheid maar des te meer voor die van een ander.
*mompelt iets over inspanningsverplichting versus een resultaatverplichting*quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat snap ik best, maar ik betaal wel met het achterliggende idee dat het verholpen wordt. Nu heb ik er niet echt wat aan gehadEn zo'n garage is gebaat bij klanttevredendheid stel ik me zo voor, dus die doen ook maar hun best om het te verhelpen en maken kosten. Ik vraag me af, of er in dit geval iets mogelijk is qua akkoordje.
Heeft hier niet zoveel mee te maken naar mijn idee. Een fatsoenlijke garage weet dat het nogal onvoorspelbaar kan zijn met auto's en zal die enkele keer dat het toch niet opgelost blijkt, er gewoon nog eens naar kijken zonder daar de hoofdprijs voor te vragen. Tevreden klanten zijn ook wat waard.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:10 schreef Sessy het volgende:
[..]
*mompelt iets over inspanningsverplichting versus een resultaatverplichting*
Je betaalt je dokter ook niet als de pilletjes niet blijken te werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |