Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:02 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi, is daar ook niet de drank zo duur trouwens?
ben net terug van vakantie, ben in Parijs, Cote d'Azur, Verona, Innsbruck en München geweest. Overal schitterend weer tot het irritante aan toe. Kom je in Nederland is het weer overal en altijd regenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker begint weer te gieten... tyfus weer. Zelfs in Londen is het droog momenteel.
Ja, tenzij 3,5% bier wat wel nog in de supermarkt mag worden verkocht. Al is ook dat nog duurder dan in Nederland. Heineken heeft zich ook gewoon aan die markt aangepast.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:02 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi, is daar ook niet de drank zo duur trouwens?
Ditquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ben net terug van vakantie, ben in Parijs, Cote d'Azur, Verona, Innsbruck en München geweest. Overal schitterend weer tot het irritante aan toe. Kom je in Nederland is het weer overal en altijd regen
Duitsland is niet echt een drankland, Nederland meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ik wist niet of het ook in Denemarken zo is, met drankland Duitsland zo naast de deur.
2e.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
DitIs ook al de 4e zomer op rij ofzo.
Kun je wel mooi scouten voor Ajax daar, ik zou even een mailtje sturen naar m.overmars@ajax.nlquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ik wist niet of het ook in Denemarken zo is, met drankland Duitsland zo naast de deur.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kun je wel mooi scouten voor Ajax daar, ik zou even een mailtje sturen naar m.overmars@ajax.nl
in München zat echt iedereen massaal aan de literpullen bier in het park op een normale doordeweekse ochtend. Drank is veel goedkoper en makkelijker te kopen in de supermarkt en naast de kassa in de tankstations liggen in plaats van pakjes kauwgom kleine flesjes sterke drank voor onderweg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Duitsland is niet echt een drankland, Nederland meer.
is er een land behalve Nederland en Duitsland waar ze wel kunnen auto rijdenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog een tip 4lf. Denen kunnen geen auto rijden die tyften gewoon hun auto blind voor je bij het invoegen
Is mij nog niet opgevallen, maar toch bedanktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog een tip 4lf. Denen kunnen geen auto rijden die tyften gewoon hun auto blind voor je bij het invoegen
Zeker. In bijna alle grote steden in Duitsland mag je ook gewoon met je halveliterfles bier over straat lopen. Op elke straathoek te koop.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Adames het volgende:
[..]
in München zat echt iedereen massaal aan de literpullen bier in het park op een normale doordeweekse ochtend. Drank is veel goedkoper en makkelijker te kopen in de supermarkt en naast de kassa in de tankstations liggen in plaats van pakjes kauwgom kleine flesjes sterke drank voor onderweg.
Dat is wel zo, sterke drank ook in de supermarkt. Maar qua prijs valt het wel mee vergeleken met Nederland.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Adames het volgende:
[..]
in München zat echt iedereen massaal aan de literpullen bier in het park op een normale doordeweekse ochtend. Drank is veel goedkoper en makkelijker te kopen in de supermarkt en naast de kassa in de tankstations liggen in plaats van pakjes kauwgom kleine flesjes sterke drank voor onderweg.
Hmm Zweden reden wel sociaal al is het daar zo rustig dat het ook wel kanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef Adames het volgende:
[..]
is er een land behalve Nederland en Duitsland waar ze wel kunnen auto rijden?
USA. Australie. UKquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef Adames het volgende:
[..]
is er een land behalve Nederland en Duitsland waar ze wel kunnen auto rijden?
ook dat ja. Ik ga vaker uit in Duitsland en daar houdt uit gaan vaak gewoon in dat je je klemzuipt op straat en dan gaat kotsen in de discotheek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. In bijna alle grote steden in Duitsland mag je ook gewoon met je halveliterfles bier over straat lopen. Op elke straathoek te koop.
In de USA rijden mensen goed? Met hun rijbewijs wat voor schakelauto's geen eens geldig is binnen europa.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Tyron het volgende:
straks met mijn fiets die vast staat op versnelling 1 naar het station fietsen![]()
Index?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
ook dat ja. Ik ga vaker uit in Duitsland en daar houdt uit gaan vaak gewoon in dat je je klemzuipt op straat en dan gaat kotsen in de discotheek.
In Berlijn van die massale zuipfestijnen op metro stationsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
ook dat ja. Ik ga vaker uit in Duitsland en daar houdt uit gaan vaak gewoon in dat je je klemzuipt op straat en dan gaat kotsen in de discotheek.
Ik ga jou straks zelfs missen als ik in Bulgarije zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Tyron het volgende:
straks met mijn fiets die vast staat op versnelling 1 naar het station fietsen![]()
Op de schietpartijen op de weg en drive by''s..ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de USA rijden mensen goed? Met hun rijbewijs wat voor schakelauto's geen eens geldig is binnen europa.
Die reactiesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
In Spanje kunnen ze ook wel goed rijden hoor.
Nee, Aken en Keulen. Al is die index zo te zien ook weer zo'n typische Duitse discotheek. Midden op een verlaten industrieterrein.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga jou straks zelfs missen als ik in Bulgarije zit.
Wat een watjes/kakkers daarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Klopt, maar zitten ook veel Nederlanders daarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, Aken en Keulen. Al is die index zo te zien ook weer zo'n typische Duitse discotheek. Midden op een verlaten industrieterrein.
Ik had zn geld gestolen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die reactiesIk was gwoon doorgereden.
gelukkig maar. Die Duitsers zien echt niet uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klopt, maar zitten ook veel Nederlanders daarMaar wat wil je zo dicht bij de grens
Wat is dat voor een gekke nicht die dat filmquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
was dat niet de begeleider. de rest van de bus was zo te zien lid van de zonnebloemquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dat voor een gekke nicht die dat filmshit shit shit, dit is niet meer normaal.. politie belluh!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dat voor een gekke nicht die dat filmshit shit shit, dit is niet meer normaal.. politie belluh!
Een VD van DV?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft Steven een ban trouwens? Of ligt ie nog steeds plat na DV
DV? heeft hij dat arme meisje dat hier wel eens kwam dan uit elkaar getrokken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Steven is in alles klein van de lengte van zijn haar tot zijn lichaam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Adames het volgende:
[..]
DV? heeft hij dat arme meisje dat hier wel eens kwam dan uit elkaar getrokken?
Dancevalley.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Adames het volgende:
[..]
DV? heeft hij dat arme meisje dat hier wel eens kwam dan uit elkaar getrokken?
Geef hem eens ongelijk, DV is een mokkelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Welke boeken moet je hebben?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd om marktplaats af te struinen voor lesboeken. Pleur op met die nieuwkoopprijs
[..]
Steven is in alles klein van de lengte van zijn haar tot zijn lichaam.
Welke studie?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd om marktplaats af te struinen voor lesboeken. Pleur op met die nieuwkoopprijs
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
heeft ie dat kind gepakt ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk, DV is een mokkel
niet bol.com tweedehands?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leraren opleiding Geschiedenis. Dat ik hier ooit zou uitkomen had ik nooit verwacht maar mijn interesse ligt er wel en ik vind het leuk om mijn verhaal te doen en te helpen dus tjaquote:
Zal je een lijst sturen, wellicht kan je nog wat aan mij verdienen dan tegen een normale prijs.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke boeken moet je hebben?
Heb genoeg over.
Leuke studiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leraren opleiding Geschiedenis. Dat ik hier ooit zou uitkomen had ik nooit verwacht maar mijn interesse ligt er wel en ik vind het leuk om mijn verhaal te doen en te helpen dus tja
[..]
Zal je een lijst sturen, wellicht kan je nog wat aan mij verdienen dan tegen een normale prijs.
Weetikveel wat hij met haar gedaan heb.. ik gooi dat gerucht hier niet neerquote:
zeker welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey je kutkoe staat nog niet in de OP.
en het is geen kutkoequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey je kutkoe staat nog niet in de OP.
Hij was ff terug, ging liggen omdat ie te brak was en dat was het laatste wat we van hem gehoord hebbenquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leraren opleiding Geschiedenis. Dat ik hier ooit zou uitkomen had ik nooit verwacht maar mijn interesse ligt er wel en ik vind het leuk om mijn verhaal te doen en te helpen dus tja
[..]
Zal je een lijst sturen, wellicht kan je nog wat aan mij verdienen dan tegen een normale prijs.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
LittleRabbit die op het matje van de directeur moet komen omdat hij tijdens de presentatie opeens een vrouw met een cactus in haar kut toonde op de beamer onder de noemer middeleeuwse martel technieken.
LittleRabbit die op het matje van de directeur moet komen omdat hij tijdens de presentatie opeens een vrouw met een cactus in haar kut toonde op de beamer onder de noemer middeleeuwse martel technieken.
Kanker opquote:
Heb alleen boeken voor een economische studie, maar misschien zitten er paar tussen die hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
in 12 jarige kutjes een cactus vrotten. volgens mij zien we je over een paar jaar in de krant staanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Houd je je publiek wel geboeit. Maar ik zou toch voor een praktijkles kiezen om het op een leerling uit te proberen.
[..]
Kanker op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |