Klopt, dat was eergisteren wel een verrassing ja. Al hadden ze dacht ik heel de wedstrijd een achterstand en stonden ze zelfs in de vijfde set voortdurend achter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:36 schreef Kop_loper het volgende:
Ongelooflijk dat de Russische volleybaldames verloren hebben tegen Brazilie.
Wat een onzin. Hoe kan dit? :{
Sowieso uberbaas Rusland en hun dames liegen er niet om - met uitblinkers zoals Gamova, Estes, Startseva. Perepelkina, je zou heus denken dat verlies ondenkbaar is.
En nipt, met matchpunt 4 maal opgekomen hen niet weg kunnen zetten en met 2 punten alles verloren.![]()
Jammer, ik was geschokt. Ik kan mij niet voorstellen dat ze verloren hebben.
Ja, eventuele vijfde set gaat alleen tot de 15 ipv 25.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:24 schreef Jovatov het volgende:
Volleybal is wel een mooie sport,
Het is best out of five?
Oké, nog even spannend dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, eventuele vijfde set gaat alleen tot de 15 ipv 25.
Terwijl USA toch duidelijk favoriet was.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef TheArt het volgende:
Als Brazilië Hooker en Tom in bedwang kan houden, zoals in de tweede set, dan kunnen ze niet verliezen.
Maar i.t.t. tot Brazilië is de VS erg afhankelijk van een paar spelers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Terwijl USA toch duidelijk favoriet was.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:35 schreef Libris het volgende:
Wat is de snor van de scheidsrechter een held
[ afbeelding ]
Inderdaad jammer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Shit, BBC kapt ermee, dan maar verder op de stream.
Dit is echt zo'n sport die gaat om 'de flow', als je eenmaal goed of slecht draait, dan is dat voor een langere periode en dat draai je niet zomaar om.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef aswesleep het volgende:
Ja, mooie comeback na die 1ste set.
En de Amerikaanse dames illustreren dat mooi.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n sport die gaat om 'de flow', als je eenmaal goed of slecht draait, dan is dat voor een langere periode en dat draai je niet zomaar om.
Mwah, die ene Rus is wel extreem lang hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:54 schreef Lann555 het volgende:
Is het altijd zo geweest dat al die gasten 2 meter 20 zijn?
Ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:06 schreef heywoodu het volgende:
Lang geen volleybal gekeken, laatste set is tot 15 toch?
Na de eerste 2 sets was het kat in het bakkie leek het.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:38 schreef OmniRocket het volgende:
Brazilie verloren :-s had ik niet verwacht.. zo sterk gisteren.
It ain't over till the fat lady sings!quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na de eerste 2 sets was het kat in het bakkie leek het.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Rusland, toch wel zeer onverwacht na die voorsprong van Brazilië zelfs in de derde set.
edit: Oh, nog niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |