SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit
GJE - Omnirocket
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[/quote]
[ Bericht 0% gewijzigd door Geluidssysteem op 08-08-2012 18:56:18 ]Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ik word geignoredquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef RogerSanchez het volgende:
Dudeweiser: Ibra
Vandermar: Alves
Geluidssysteem: Fabregas
LitmanenAFCA: IF Soldado
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef RogerSanchez het volgende:
Vandermar: Alves
LitmanenAFCA: IF Soldado
Sorry Danny, vandermar was eerder met Alves, maar aan zijn laatste post te zien:quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef RogerSanchez het volgende:
[..]
Sorry Danny, vandermar was eerder met Alves, maar aan zijn laatste post te zien:
Vandermar: Piqué
Danny Deko: Alves
Nog over Torres en Sanchez.
Hij zit denk ik langer op FOK! dan jijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom mis ik altijd de give aways
Leuk dat je het doet overigens en welkom, je bent een nieuwe user?
Ik lees hier wel eens mee, verder niet actief!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom mis ik altijd de give aways
Leuk dat je het doet overigens en welkom, je bent een nieuwe user?
Heb hem nog nooit eerder in het topic gezienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij zit denk ik langer op FOK! dan jij
Geef maar aan iemand die er echt wat een heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef RogerSanchez het volgende:
[..]
Ik lees hier wel eens mee, verder niet actief!
Ik heb nog Sanchez voor je als je wilt, de rest is helaas weg.
Als iemand er een waardeloos kaartje opzet kun jij daar 12000c + waardeloos kaartje op bieden evt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:00 schreef RogerSanchez het volgende:
Ik moet er vandoor,
Ik zal vanavond of morgen weer in dit topic kijken. Voor degenen die nog de trade-offers doen, ik accepteer ze zodra ik ze zie.
Ik heb nog Sanchez in de aanbieding en 12.000 coins, maar weet niet of je daar ook een offer op kan doen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een gedoe zeg met die universiteit
Waarom brief? Heb nog nooit een brief gezien geloof ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]waar loop jij vast? Ik moet wachten op die machtiging/brief over het schoolgeld. Vandaag gebeld en schijnt dat er problemen zijn en ze volgende week eindelijk verstuurd worden.
Ik kan mijn boekenlijst niet vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]waar loop jij vast? Ik moet wachten op die machtiging/brief over het schoolgeld. Vandaag gebeld en schijnt dat er problemen zijn en ze volgende week eindelijk verstuurd worden.
lol_pretstudiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kan mijn boekenlijst niet vinden
ahquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kan mijn boekenlijst niet vinden
ja moest eerst alles via studielink doen, die to do list invullen en die eindigde met betaalgegevens- 5x invullen zonder dat het werkte.. na paar dagen maar bellen> werkt niet en je krijgt dus een brief.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom brief? Heb nog nooit een brief gezien geloof ik
Zijn maar weinig studies die geen pretstudies zijn imoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |