Nesta én Carter? Dan gaan ze zeker winnen!quote:Blake vormt nu samen met Bolt, Nesta en Carter ook de estafetteploeg die vrijdag aan de series begint.
http://nos.nl/os2012/arti(...)powell-op-4x100.html
7.87 uiteindelijk, desalniettemin ver.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:12 schreef TheArt het volgende:
Eaton begint weer even met een sprong van over 8 meter
Volgens mij blessure aan de hiel, maar dat weet ik niet zeker.quote:
Begon al half-geblesseerd.quote:
Weet je heus wel.quote:
ik ga maar gokkenquote:
quote:
jury = pro belgiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Alphen een goede geldige sprong.
Hey, hebben jullie iets tegen Van Alphen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Alphen een goede geldige sprong.
Wij willen ook graag brons.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:31 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Hey, hebben jullie iets tegen Van Alphen?
Daar moet je helemaal nog niet op letten. Eelco moet eerst goede eigen onderdelen neerzetten. Dan moet je halverwege pas eens gaan kijken naar eventueel brons.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij willen ook graag brons.
Jullie hebben al genoeg genoeg medailles. Wij niet!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij willen ook graag brons.
Weet ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar moet je helemaal nog niet op letten. Eelco moet eerst goede eigen onderdelen neerzetten. Dan moet je halverwege pas eens gaan kijken naar eventueel brons.
http://www.london2012.com(...)atm900b00/index.htmlquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef horned_reaper het volgende:
Waar zien jullie dit allemaal joh?![]()
Op de NOS alleen maar herhalingen van gisteren en op de atletiek stream zie ik alleen maar hardlopen.
Live ticker op london 2012 denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef horned_reaper het volgende:
Waar zien jullie dit allemaal joh?![]()
Op de NOS alleen maar herhalingen van gisteren en op de atletiek stream zie ik alleen maar hardlopen.
Wat een dwarrelwind zeg. Eelco had +1.3 m/s.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Vos verbetert zich naar 7.17 (-1.5 m/s).
Ik snap er werkelijk niks vanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef Zelva het volgende:
NOS is geen voorstander van de tienkamp geloof ik.
Vind turnen prachtig, maar dit is allemaal herhaling. En om 13.00 uur gaan we naar de paardjes. Zucht.
7.37 is heel goed ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:39 schreef DeeBee het volgende:
Vos met 7.17, die mag nog wel net wat verder, zou leuk zijn!
Sintnicolaas kan zelfs wat risico nemen nu in die laatste poging, want 7.37 is best ok.
Wow, die ongeldige sprong van Eaton was aardig ver...
http://www.ergorej.net/london2012/men.php?l=engquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Voor de kenners, op wie moet ik nou laten als concurrenten van sint nicolaas? Ik begreep al de duitser en de belg, zijn er ook nog anderen?
http://www.ergorej.net/london2012/men_reference.php?l=engquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Voor de kenners, op wie moet ik nou laten als concurrenten van sint nicolaas? Ik begreep al de duitser en de belg, zijn er ook nog anderen?
Bedankt!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://www.ergorej.net/london2012/men.php?l=eng
Van Alphen, Behrenbruch, Suarez, Garcia en neem daar ook Kasyanov nog maar bij.
is toch die manwijfquote:
Maar jij toch ook bedanktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://www.ergorej.net/london2012/men_reference.php?l=eng
Daar staan alle deelnemers gerangschikt, gebaseerd op hun beste meerkampscore in 2011 of 2012.
Behrenbruch, Van Alphen, Suarez zie je dus bijvoorbeeld bij hem in de buurt staan. Maar ook Pahapill of Kasyanov kunnen het goed doen, het zit dicht bij elkaar. De Amerikanen zijn normaal echt een niveautje hoger allebei!
Edit: ik typ weer eens te traag vergeleken met TheArt...![]()
Ja, maar ze hebben het nog eens onderzocht en ze mag gewoon mee doen bij de vrouwen, ze is vrouwelijk genoeg..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:45 schreef Geo4kant het volgende:
Manwijf? Als in hermafrodiet? Ik las daar laatst in een interview over .. dat ze veel meer weg had van een man en daarom sneller was dan de vrouwen.
Idd zeg, net als de Brit Awdequote:
Ze heeft inderdaad een Y-chromosom / SRY-gen. Daardoor ook mannelijke hormonen etc. en heeft (geruchtmakende) hormoontherapie moeten ondergaan om tot vrouwelijke hormoonniveaus te komen, voordat ze weer mee mocht doen (al zijn alle verhalen daarover een beetje schimmig). Ze is in ieder geval best genant behandeld gedurende die periode...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:45 schreef Geo4kant het volgende:
Manwijf? Als in hermafrodiet? Ik las daar laatst in een interview over .. dat ze veel meer weg had van een man en daarom sneller was dan de vrouwen.
Beter blijf je gewoon bij Eurosport, de NOS is echt prut.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:50 schreef BWolf het volgende:
Achterlijke NOS waarom zijn ze nou herhalingen van turnen aan het uitzenden, zijn de presentators op ofzo? Nouja dan maar naar atletiek op Eurosport kijken.
pffquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Eaton toch naar 8.03 meter.Dat is wel erg goed weer!
Het geluid van ES is zwaar irritant,quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter blijf je gewoon bij Eurosport, de NOS is echt prut.
te triest. Al anderhalf uur turnen bij de NOSquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:50 schreef BWolf het volgende:
Achterlijke NOS waarom zijn ze nou herhalingen van turnen aan het uitzenden, zijn de presentators op ofzo? Nouja dan maar naar atletiek op Eurosport kijken.
Nu voetbal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
te triest. Al anderhalf uur turnen bij de NOS
Wel een PRquote:
Dat verdient inderdaad applaus!quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:58 schreef heywoodu het volgende:
Oei, Eaton verliest hier op zijn PR, kansen voor Sintnicolaas
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:58 schreef ItaloDancer het volgende:
Eaton's reactie: "mwah, kan er mee door"
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:58 schreef heywoodu het volgende:
Oei, Eaton verliest hier op zijn PR, kansen voor Sintnicolaas
6equote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:01 schreef Sasman het volgende:
Hoeveelste staat Van Alphen op forecast?
Had hij de finale verspringen mee gehaald. Zelfs kans op een medaille met zijn afstandenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:59 schreef Ambrosius het volgende:
Over de 8 meter, en dat als 10-kamper.
16 puntjes verschil naar de 3e plek - is overbrugbaar ;-)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:01 schreef DeeBee het volgende:
Behrenbruch verbetert zichzelf in ieder geval niet! Staat nu nagenoeg gelijk met Sintnicolaas in de forecast.
Kasyanov plust al op 2 onderdelen (+2 en +17), netjes en in vorm dus!
Danke!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
6e
2 plaatsen gezakt dus door het verspringen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
6e
Ach, er zijn voorlopig nog 4 kanshebbers. 150 punten naar 4 man is wel lastig te overbruggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
16 puntjes verschil naar de 3e plek - is overbrugbaar ;-)
Vooral door die 100. Op het versprongen verliest hij maar 4 punten natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef Montov het volgende:
[..]
2 plaatsen gezakt dus door het verspringen.
Komt iets verder met 7.53, maar bij lange na niet bij z'n forecast nee!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:03 schreef TheArt het volgende:
Hardee verliest gewoon even 110 punten op zijn forecast als hij niet verder springt![]()
Als Hardee blijft verliezen, is zelfs zilver niet uit het zicht voor dat groepje daarachter.
De concurrentie verloor echter ook op de 100, maar wint punten op het verspringen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral door die 100. Op het versprongen verliest hij maar 4 punten natuurlijk.
Waarom eigenlijk niet wat meer pogingen? Een stuk of 5?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Komt iets verder met 7.53, maar bij lange na niet bij z'n forecast nee!
Ver is ook gewoon een klote onderdeel met maar 3 pogingen, maar met de vorm van Hardee zit het wel goed gezien z'n 100 meter, dus teveel illusies moeten die atleten erachter ook niet hebben denk...
Hij had wel elke keer dikke wind meequote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Komt iets verder met 7.53, maar bij lange na niet bij z'n forecast nee!
Ver is ook gewoon een klote onderdeel met maar 3 pogingen, maar met de vorm van Hardee zit het wel goed gezien z'n 100 meter, dus teveel illusies moeten die atleten erachter ook niet hebben denk...
Is nu eenmaal zo. Zal iets met tijd en vermoeidheid te maken hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet wat meer pogingen? Een stuk of 5?
Kost ook wel erg veel energie dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me zo voorstellen dat je met 10 onderdelen en het huidige aantal pogingen al genoeg van je lichaam vraagtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk bij zoiets toch altijd dat ik echt zou beginnen met een sprong zonder al te veel risicoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kost ook wel erg veel energie dan.![]()
Plus, het is ook onderdeel van de spanning en tactiek. Of je risico moet nemen of niet, of waar je je krachten moet sparen... Drie pogingen vind ik wel goed op zich, maar het blijft soms tricky ja.
En op z'n armquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:07 schreef ZwarteMaan het volgende:
Had die Fransoos nou een vlag op zijn gezicht geschminkt of was dat mijn verbeelding?
Ja, maar als je helemaal risicoloos springt, dan spring je 6.50 meter of zo en daar heb je ook weer niets aan. Het is lastig in de top, omdat je daar niet een hele safe sprong neer kan zetten. Je ziet het aan de Brit en Fransman, die verliezen zo 40 / 50 cm op hun normale afstand door hun 'veilige' sprong...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk bij zoiets toch altijd dat ik echt zou beginnen met een sprong zonder al te veel risico
In elk geval een afstand neerzetten, dan kun je daarna 2 keer "vrijuit" springen...
De plaats maakt toch niet uit...Het gaat om de afstand die je springt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:10 schreef kl1172 het volgende:
Yes, Van Alphen terug 2e in verspringen.
PR van 2.40quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:13 schreef AthCom het volgende:
Nou, die Palestijnse komt niet echt mee, lijkt het.
Natuurlijk, maar zo weet je tenminste al dat je dichter bij de top komt. Behalve bij Eaton natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:13 schreef Sasman het volgende:
[..]
De plaats maakt toch niet uit...Het gaat om de afstand die je springt.
Is toch wel belangrijk voor die vrouwen in dat soort landen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:23 schreef Ambrosius het volgende:
Toch heeft ze het meeste applaus van iedereen, en de langzaamste tijd.
Ze woont zelf in San Diego als ik het goed begrijp, maar tochquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is toch wel belangrijk voor die vrouwen in dat soort landen.
Zelfs geboren in Californië en nooit in SA gewoond.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:25 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ze woont zelf in San Diego als ik het goed begrijp, maar toch
5.70 dacht ik gehoord te hebben?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat is de kwalificatieeis op de polsstok? Kan het online weer niet vinden...
Draagt ze een hoofddoek in het normale leven eigenlijk of wil de Saoedische bond dit?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zelfs geboren in Californië en nooit in SA gewoond.
Niet eens verbrokenquote:Her personal best at that distance is 2:40,[1] having competed at this distance during high school but not since she has attended college
denk dat KSA dat wilquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Draagt ze een hoofddoek in het normale leven eigenlijk of wil de Saoedische bond dit?
Maar dat betekent toch niet dat je geen voorbeeld kan zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zelfs geboren in Californië en nooit in SA gewoond.
Is wel een beetje in het gezich spugen van atleten die wel hun best doen, IAAF wilde onze Algerijnse vriend uitsluiten wegens z'n best niet doen, welja...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Niet eens verbroken
Dit is toch een complete farce?
Heb je beter gegoogled dan ik, kan alleen maar plaatjes met vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef Columbiafan het volgende:
[ afbeelding ] Ja draagt dus blijkbaar geen hoofdoek normaal
14.10.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:43 schreef kl1172 het volgende:
Wanneer begint het kogelstoten (tienkamp)?
Daar is ie dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:12 schreef kl1172 het volgende:
Ik hoop dan Hans een hele dikke 15 m. stoot.
Hmm, hopen dat Sintnicolaas dat ook maar doet dan, Van Alphen lijkt me toch een grote concurrent...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef TheArt het volgende:
Van Alphen pakt punten op zijn PR meerkamp.
Ja, zie het nuquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:21 schreef Sasman het volgende:
[..]
Het is teruggezet naar 14.55, was foutje van de computer hé.
Idd dat zie ik nu ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:21 schreef Sasman het volgende:
[..]
Het is teruggezet naar 14.55, was foutje van de computer hé.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:21 schreef kl1172 het volgende:
Was die Behrenbruch geen sterke kogelstoter?
In de forecast stond ie hoog, terwijl zijn eerste onderdelen niet heel goed waren, dus ik denk het welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:21 schreef kl1172 het volgende:
Met deze afstand verliest hij 150 punten jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:21 schreef kl1172 het volgende:
Dat zou moeten kloppen, ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef AthCom het volgende:
Dus vanavond nog hoogspringen en 400 m, en dan morgen verder? Of zie ik het verkeerd ..?
Je weet toch dat de plaats niet uitmaakt...Het gaat om de afstand, daar krijg je punten op.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:34 schreef kl1172 het volgende:
Oef, die Duitser blijft 1 cm onder Van Alphen.
Maar ze krijgen wel hetzelfe aantal punten![]()
Maar Behrenbruch ligt nog 1,5 meter achter zijn PR van Helsinki.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:34 schreef kl1172 het volgende:
Oef, die Duitser blijft 1 cm onder Van Alphen.
Maar ze krijgen wel hetzelfe aantal punten![]()
Nou, dat er morgen weer 5 onderdelen zijn, ik weet niet wanneer juist de 400m en hoogspringen zal zijn vandaag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:34 schreef AthCom het volgende:
Oké.Da's mooi, want vanmiddag kan ik niet kijken.
Vanavond vanaf 7 uur.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:35 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Nou, dat er morgen weer 5 onderdelen zijn, ik weet niet wanneer juist de 400m en hoogspringen zal zijn vandaag.
19:00 u hoogspringenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:35 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Nou, dat er morgen weer 5 onderdelen zijn, ik weet niet wanneer juist de 400m en hoogspringen zal zijn vandaag.
Ashton pakt goud, Hardee grootste kandidaat voor zilver, daarachter strijd met Sintnicolaas, Behrenbruch, Van Alphen, Suarez.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:41 schreef sausagin het volgende:
Wie zijn eigenlijk de medaille kandidaten?
Eaton voor goudquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:41 schreef sausagin het volgende:
Wie zijn eigenlijk de medaille kandidaten?
Valt niet per se iets van te zeggen. Als je lang bent met meer spieren erop is dat absoluut geen voordeel bij hoog... Dan is 10 centimeter kleiner en meer sprongkracht en flexibiliteit een voordeel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:44 schreef sausagin het volgende:
Ik neem aan dat de langere deelnemers voordeel hebben bij het hoogspringen?
Ze hebben bij Coertzen zijn kogel afstand per ongeluk bij ver ingevuldquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de forecast heeft iemand 13.79 bij verspringen
Ben ik toch niet de enige die dat zag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef heywoodu het volgende:
Coertzen op koers voor 10120 punten volgens de forecast
Hij zou ook een uitstekende roeier zijn denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik kwam al hier om te zien wat ik gemist had. 13.79 op LJquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef heywoodu het volgende:
Nu gewoon afgaan op aanvangshoogte hihi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef DeeBee het volgende:
Dat is 'jammer' van Hardee, redt hij toch nog een hoop mee.
100 punten safe is normaal goed genoeg, maar hij lijkt niet lekker in de wedstrijd te zitten. Ik zie 'm best nog choken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef DeeBee het volgende:
Dat is 'jammer' van Hardee, redt hij toch nog een hoop mee.
Nee. 10e is niet zoals ie op de forecast staat (daar staat ie 4e)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De eerste onderdelen zijn niet de beste van Sintnicolaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |