Roel is die in het midden?quote:
wauw sexxxxyyy :hearteyes:quote:
quote:
Zielig dat het zo'n makkelijke opmerking is, idd.quote:
Thane ookquote:
quote:And then I was on TUCHANKA
WREX came up to me, and he was like "Shepard."
And I was like "Wrex."
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:02 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zielig dat het zo'n makkelijke opmerking is, idd.
quote:
Lees: ik snap de ironie in die meme wel, maar deze wordt door mensen (en ook door jou blijkbaar) gebruikt om fouten aan te geven binnen ME3, terwijl deze meme, inhoudelijk gezien, kant noch wal raakt.quote:Zielig dat het zo'n makkelijke opmerking is, idd.
Shepard.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
Lees: ik snap de ironie in die meme wel, maar deze wordt door mensen (en ook door jou blijkbaar) gebruikt om fouten aan te geven binnen ME3, terwijl deze meme, inhoudelijk gezien, kant noch wal raakt.
Duidelijker?
quote:
google hetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:23 schreef Gatenkaas het volgende:
Nog steeds niemand die wat zinnigs te zeggen heeft over de Firepowerpack?
Aw ok, had al zo'n vermoeden, wist het niet zeker. Tja, het einde, daar ben ik klaar mee, ga er niet meer over discusseren. Ik heb wat ik er over wilde zeggen al in het vorige topic gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
Lees: ik snap de ironie in die meme wel, maar deze wordt door mensen (en ook door jou blijkbaar) gebruikt om fouten aan te geven binnen ME3, terwijl deze meme, inhoudelijk gezien, kant noch wal raakt.
Duidelijker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |