abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:53:36 #1
381587 _Tamar_
LHBT onderzoeker Rutgers WPF
pi_115257533
Hoi allemaal,

Ik ben Tamar en ik werk bij Rutgers WPF, een kenniscentrum over seksualiteit. Ik zie dat er hier op het forum veel over homo- en biseksualiteit wordt gesproken, en dat er elders een topic is over genderdysforie.

Voor een onderzoek waar ik mee bezig ben, zoek ik homo-, lesbische en biseksuele (holebi) jongeren en genderjongeren van 15 tot 20 jaar die mee willen praten over seksualiteit en relaties. Het gaat vooral over de informatie die je over deze onderwerpen zou willen krijgen. We zullen het in een groepsgesprek over deze vragen hebben met ongeveer 6 jongeren per groep. Er zijn verschillende groepen voor transgenderjongeren en voor homo/lesbische jongeren en biseksuele jongeren die niet trans zijn. Het doel is om uiteindelijk beter voorlichtingsmateriaal te maken, zodat holebi-jongeren de informatie krijgen waar ze behoefte aan hebben. Als dank krijg je een VVV-bon van 25 euro.

Als je interesse hebt om mee te doen of als je meer wilt weten, laat hieronder een berichtje achter of stuur me een pm. Je kan me ook mailen: . Schroom niet om vragen te stellen!

Verder nog een vraag: als jij mee zou doen aan zo'n gesprek, wat zou jij dan een goede plek vinden om het te houden? Ik ben namelijk nog op zoek naar een locatie.

Groetjes,
Tamar

[ Bericht 1% gewijzigd door Tally op 08-08-2012 08:39:12 ]
pi_115269694
Achternaam weghalen.
pi_115278002
Ik heb je prive gegevens weg gehaald want daar kan je last mee krijgen.
Ook zijn er topics over transgenders en Holebi. Dus ik zou het daar proberen als ik jou was.
Zulke topics zoals deze is niet de bedoeling (zonder toestemming).
Toestemming kan je krijgen door forum@fok.nl te mailen hier voor.
En ik zou je mail geven in een prive berichtje. DM of PM. Zo op het forum neerzetten lijkt me niet handig aangezien je achternaam er in vermeld word.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115278012
Ik zie in je posthistorie dat je het transgender topic al heb gevonden.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')