Ik weet niet precies hoe het zet, maar zit in een kutsituatie voor mijn gevoel.
Ik ben 18 jaar en werk bij 2 bedrijven, een tankstation en een koeriersdienst. Nu krijg ik bij het tankstation loonheffingstoeslag/belasting, (<-- weet de preciese naam niet

)
Gister gebeld door de koeriersdienst, ja, morgen werken. Kan dat? Dus ik alles verzet en werken maar.
Ben dus net klaar, (werkdag ala 14 uur) en toen mocht ik bij Suus langskomen, manager. Die kwam met het verhaal dat ze een fout gemaakt hadden, en perongeluk ook loonheffingstoeslag hebben gegeven. Kortom, ik ben dus te veel uit betaalt en heb er wel recht op, maar bij 1 bedrijf en dat is in dit geval bij het tankstation.
Dus kwam ze met het verhaal, ja, omdat er weinig werk is word je op non actief gezet, en heb je vandaag dus een beetje voor jan lul gewerkt, want dat salaris wat je te veel gehad hebt, houden we gewoon in.
Hoe zit dit precies, en kan ik hier nog wat mee? Het is immers niet mijn fout want ik heb netjes aangegeven dat ik dit al ontvang, en dat ik ook nog ergens anders werk.
Sorry, misschien slordig geschreven maar weet niet hoe ik het het beste uit kan leggen.