quote:
quote:Half 8 Live! krabbelt op
Van onze redactie
AMSTERDAM - De kijkcijfers van talkshow Half 8 Live! zitten in de lift. Het praatprogramma van Merel Westrik trok maandagavond 131.000 kijkers op het tijdslot waar normaal gesproken De Wereld Draait Door te zien is.
Er staat nu een waarschuwingsplaatje van Vogelvisiequote:
Misschien moeten ze Geert Wilders gewoon nog eens uitnodigen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef Karina het volgende:
Eind van de week zitten ze weer op 60.000
En zelfs daar staat een merel in!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat nu een waarschuwingsplaatje van Vogelvisie
Als Half 8 Live straks van de buis is, kan Merel mooi bij Vogelvisie aan de slag.
Ze kunnen beter gewoon de eerste uitzending herhalen. Wilders steek toch voortdurend hetzelfde riedeltje af. Kijkers en fans merken toch het verschil niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Geert Wilders gewoon nog eens uitnodigen.
Goed idee! Kunnen ze dus ook gelijk weer een fiets weggeven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze kunnen beter gewoon de eerste uitzending herhalen. Wilders steek toch voortdurend hetzelfde riedeltje af. Kijkers en fans merken toch het verschil niet.
Dat zenuwachtige gedraai van haar voeten, waar ze expres de camera op richten daarentegen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Lindstrøm. het volgende:
die hakken ook die ze altijd aanheeftAS IF
80.000 toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand de kijkcijfers van gisteren? Ik kan ze niet vinden.
Oh ja ik zie het nuquote:
Pedo!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Een Epke biefstuk, daar zou ik wel eens een hapje uit willen nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |